indien ze dood zijn heb je ook liever dat je ze vind dan dat je in onzekerheid blijft zitten lijkt mij

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
romyloverrr schreef:waarom niet ? als ze ze vinden hebben ze ze tenminste liefst levend , maar
indien ze dood zijn heb je ook liever dat je ze vind dan dat je in onzekerheid blijft zitten lijkt mij
Quellian schreef:Lente schreef:Mijn gevoel zegt dat de vader de kinderen iets heeft aangedaan (met if zonder voorbedachte rade), en daarna spijt heeft gekregen.
Of om moeders een hak te zetten... zo heeft mijn ex ook zijn stiefzoontje vermoord en vervolgens een mislukte zelfmoordpoging gedaan
hanny_jelke schreef:mensen wat hebben deze speculatie's allemaal voor een zin?
even ter verduidelijking,
zelfmoord of moord is voor jullie meschien een twijfel,
maar voor de politie niet, ik weet inmiddels (helaas uit ervaring van dichtbij) dat zelfs bij iemand die zich zelf heel duidelijk van het leven beroofd heeft ook autopsie gedaan word, bij een autopsie kunnen ze alles uit zoeken en dus ook of het echt zelfmoord was of toch moord. zolang dit niet duidelijk is zal dit ook niet naar buiten gebracht worden.
laten met zijn alle gewoon uit kijken naar deze mannetjes, laten we duimen dat er voor de moeder snel duidelijkheid is. en het liefst dat ze haar kerels weer veilig in haar armen kan sluiten.
en laten we verder op houden met al die speculaties.
Amy77 schreef:Ja wat moet dit toch afschuwelijk zijn..weer een nacht zonder duidelijkheid voor die familie en vrienden..weer een fiks aantal uur verloren.
Kan me zo voorstellen dat je als familie en vrienden zijnde met man en macht dan zelf maar gaat zoeken in linie.
Amy77 schreef:Nou zo bedoel ik het exact..niet elke dag, elk uur zal te lang zijn..vandaar de verloren uren..de machteloosheid, brr.