Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Babeth schreef:Ik weet het niet. Heb wel het gevoel dat het een false flag attack is, kan me wel vinden in haar verhaal. Maar wie weet...
Babeth schreef:Ik weet het niet. Heb wel het gevoel dat het een false flag attack is, kan me wel vinden in haar verhaal. Maar wie weet...
Nouska schreef:Babeth schreef:Ik weet het niet. Heb wel het gevoel dat het een false flag attack is, kan me wel vinden in haar verhaal. Maar wie weet...
Vind ik een beetje vreemde uitspraak, sorry. Jij kan je vinden in haar uitspraken, dus prefereer je die boven het vele bewijs/nieuws dat juist de andere kant opwijst?
Goof schreef:Nouska schreef:Vind ik een beetje vreemde uitspraak, sorry. Jij kan je vinden in haar uitspraken, dus prefereer je die boven het vele bewijs/nieuws dat juist de andere kant opwijst?
Tja, welke feitelijke bewijzen zijn er precies dat dit stel de aanslag daadwerkelijk heeft gepleegd?
Wat ik (zeer) typisch vind is dat beide verdachten niet meer kunnen spreken. Of denk ik dan ook alweer te ver door?
Goof schreef:Tja, welke feitelijke bewijzen zijn er precies dat dit stel de aanslag daadwerkelijk heeft gepleegd?
Goof schreef:Wat ik (zeer) typisch vind is dat beide verdachten niet meer kunnen spreken. Of denk ik dan ook alweer te ver door?
Menino schreef:naja, ze zijn gevlucht en hadden zichzelf ingepakt met explosief-vesten. Die 19 jarige jongen is over het lijk (of wellicht leefde 'ie toen nog) van z'n broer heen gereden om te vluchten en heeft ze vervolgens een hele avond verstopt in een bootje in de achtertuin van iemand.....
Weet niet wat je onder ' gedeeltelijk ' onschuldig verklaart, maar het lijkt me kind of obvious...
Hij heeft inmiddels ook gepraat en min of meer bekend volgens mij?
Vind het nog steeds een bizar verhaal... Hij komt echt wel een soort van normaal over (op basis van wat de media bericht dan), en dan tot zulke dingen in staat zijn....Ik vraag me echt af wat er in zo iemand omgaat..
Nouska schreef:Trouwens, als je onschuldig zou zijn en jezelf terugziet op TV als hoofdverdachte na zo'n aanslag - wat bezielt je dan om te riskeren een enorme, schietgrage politiemacht achter je aan te krijgen door je niet te melden, maar juist te vluchten/niet te reageren. Dan stap je toch zo gauw mogelijk een politiebureau binnen (en/of bel je de media met jouw eigen verhaal, als je de politie niet vertrouwd..?)??
Goof schreef:Niet iedereen denkt zoals jij en ik.
Ik kan me ook voorstellen dat iemand volkomen in paniek raakt en zich op volkomen andere manier uit dan wij wellicht zouden doen.
Niemand reageert voorspelbaar.
Bambolina schreef:pas op, schokkende beelden
http://imgur.com/a/Nx8EU#mYfsZs4
oordeel zelf.. ik ben echt niet de eerste beste en geloof een hoop conspiracies absoluut niet maar hier kloppen toch echt een aantal dingen niet.
Nouska schreef:Goof schreef:Niet iedereen denkt zoals jij en ik.
Ik kan me ook voorstellen dat iemand volkomen in paniek raakt en zich op volkomen andere manier uit dan wij wellicht zouden doen.
Niemand reageert voorspelbaar.
Dat is waar. Aan de andere kant hebben de meeste mensen dan wel familie en vrienden om hun heen die zo iemand dan hopelijk de juiste richting op zouden sturen.
Het gedrag van deze twee wijst er toch eerder op dat ze schuldig zijn (vind ik).