Je seksuele behoeften uiten op dieren,undercover Nederland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:56

Miracle_ schreef:
Vjestagirl schreef:
Omdat ik er dan last van heb. Ik heb last van het idee dat iemand mijn merrie neukt. Mijn merrie zelf niet, maar ik wel. Ik heb een emotionele band met mijn paard, en daar past geen lust in.

Maar als iemand anders zijn eigen dier wil zien als lust object, en daar geen last van heeft, dan zie ik niet in waarom het niet zou mogen.

En als ik mijn merrie zou verkopen (wat ik niet van plan ben), dan mag een nieuwe eigenaar ermee doen wat hij/zij wil. Ik zou het verschrikkelijk vinden, want ik hou van dat dier, maar dan is het aan de nieuwe eigenaar om te beslissen, niet aan mij. Als ik er iets over te zeggen wil hebben moet ik niet verkopen.

Hoe weet je dan zo zeker dat jouw merrie daar geen last van heeft? Daar ben ik erg benieuwd naar.

En bovendien gaat het niet alleen om paarden, maar ook om honden, katten, enz.. Kleine hondjes, die geen DA arm gewend zijn in hun geboortekanaal. Ik denk niet dat die leuter dan nog zo 'klein' is bij een kleine Jack Russel, wel soms?

Dat weet ik omdat ze zonder problemen een arm van de DA erin laat steken. Serieus. Vulva van een merrie vs piemel van een man. Betwijfel ten zeerste of ze het voelt.
En als we het zo gaan doen: hoe weet jij dat ze er wel last van heeft.

En bij kleine dieren zijn we weer terug bij het feit dat dierenmishandeling niet mag.

Sabini schreef:
Vjestagirl schreef:
Maar als iemand anders zijn eigen dier wil zien als lust object, en daar geen last van heeft, dan zie ik niet in waarom het niet zou mogen.
WAAATTT? 8)7
Ik kan hier nu met allerlei vooroordelen gaan smijten en je niet gezond in je bovenkamer noemen.. :x maargoed, ik wil niet respectloos zijn. Daarom vraag ik je; waarom zie je dat zo?????????

Zeggen dat je het niet zal zeggen is net zo goed respectloos, maar afgezien daarvan: je vraag heb ik al beantwoord, 3 pagina's geleden. Hieronder nog een keertje, zodat je niet terug hoeft te zoeken:

Vjestagirl schreef:
Terug naar de basis: dieren mishandelen is verboden. Volgens de van Dale is mishandelen: het toebrengen van lichamelijk letsel.
Daar ben ik het volledig mee eens. Sterker nog, ik denk dat we mishandelen moeten omschrijven als het toebrengen van lichamelijk of geestelijk letsel. Dat is verboden in Nederland, en daar staan straffen op. Wat mij betreft mogen daar nog veel strengere straffen op staan, opzettelijk een dier schade toebrengen is niet goed te praten.

Maar, we gebruiken dieren verder op alle mogelijke manieren voor ons eigen gewin. We rijden op dieren, we nemen dieren in huis, proppen dieren vol met eten voor vlees, slachten dieren voor hun huid, zetten dieren in kooitjes om naar te kijken. En dat is allemaal prima, want we doen ze er geen kwaad me (hoewel je die discussie kunt hebben over het slachten en opeten, maar zolang dat netjes, snel en pijnloos gebeurd: prima).

Daarin gaan we ook verder. Een dierenarts mag zijn arm tot voorbij zijn elleboog in een koe of paard steken. Vulvas van merries worden dichtgenaaid zodra ze drachtig zijn. Dieren worden gedwongen tot onnatuurlijke acties of prestaties. En nogsteeds vinden we het allemaal niet meer dan logisch dat we dat doen.

Maar zodra iemand er zelf lichamelijk plezier uit haalt, dan mag het ineens niet meer. Ookal mishandeld hij dat dier niet (geen schade), toch mag het niet. Al het andere mag wel, maar dat mag niet. Waarom niet? Volgens mij is dat, omdat we het een smerig idee vinden. We willen niet denken dat iemand die er dood normaal uitziet misschien wel graag zijn leuter in een koe hangt, of zich laat nemen door de hond. Dat vinden we vies. Maar zolang het dier er geen last van ondervind, en het je eigen dier is zodat de eigenaar ervan er ook geen hinder van ondervind: wat is dan het probleem?

SmartBH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:57

Ben ik nu ziek omdat ik een speeltje heb? :+[/quote]

Zullen we ons samen maar aangeven dan :+ ? Fijn om te weten dat ik niet de enige ben *\o/* .[/quote]

Mijn verontschuldigingen, ik had het niet zo bedoeld het was eerder de behoefte en drang om seksuele daden te stellen met voorwerpen zoals een gsm of dergelijke. Sorry als dit verkeerd over kwam ik had het moeten verduidelijken !

Marjo

Weet je, ik ga hier maar weg. Jammer dat sommige bokkers hier blijven aanvallen naar degene die een andere mening hebben. Dit is geen discussieren meer.

k_m

Inderdaad Boras, dit kan je naar mijn normen gewoon klasseren onder pure verkrachting, of het nu pijn doet of niet, hij kan jij nu weten of je paard het nu wel of niet aangenaam ondergaat?
Ik lees echt met open mond... on ge loofelijk

vuurneon

Dat ik zeg dat ik een daad kan begrijpen betekend niet automatisch dat ik het goedkeur uiteraard ;)
Mijn ratio staat los van mijn emotie hierbij.

Stuk op Wikipedia is overigens ook gewoon een mening; dat stukje tekst is namelijk niet onderbouwd met onderzoek.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:58

Boras schreef:
r
Sex heb je alleen met een "wezen" dat daar zelf een stem in heeft en te kennen kan geven dat het er vrijwillig mee instemt en het wil. .

Hoe gaat dat bij fokdieren?

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:58

BaileyMix schreef:
Suelza schreef:

Whut :') Maar zit je er dan ook helemaal niet mee dat het bij andere dieren wél aangedaan wordt? Dat die paarden in al hun onschuldigheid worden geneukt door één of andere vieze vuillap die zijn achterlijke behoeftes op die manier moet uiten?

Dat hoor je mij niet zeggen... Maar ik zie ook genoeg dingen waar paarden veel meer last van hebben (fysiek én mentaal), zoals doorgedraaide Anky-wannabees van wie je demonstratief al hun zweepjes in tweeen moet breken en hun handjes moet vastbinden met hun sporenriempjes...

Maar ja, als je je paard te eten geeft, dan mag dat. Vind men...

Pistasche

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-12 23:59

Marjoow schreef:
Dan vraag ik bij deze heel paardrijdend Nederland hun paard uit stal te halen in de wei te dumpen en er níets meer mee te doen. Wat dacht je van de zweep? Heel toepasselijk in dit onderwerp, dat doet ook pijn bij een paard (en 9 van de 10 keer verdient het paard die tik niet eens).

Hoe weet jij nou zo zeker dat het een paard pijn doet? Heb je de vulva van een merrie wel eens van dichtbij gezien, en heb je dat wel eens vergeleken met een gemiddelde penis van de man? Trust me, daar voelt de merrie amper wat van ;) Hooguit een kieteling...

Waarom dan toch doen, ja weet ik veel ik heb die gevoelens niet :')
Zijn genoeg vrouwen die zich laten opknopen om vervolgens door 4 mannen geneukt te worden, waarom doen die dat? Weet ik veel :')

Ik vind een paard met de zweep tikken iets volkomen anders dan misbruik maken van de onmacht van een dier (niet kunnen praten,verzetten zoals mensen dat kunnen).

En dat mensen hun paard hard slaan met de zweep, kan ik daar wat aan doen? Nee. En heeft hier vrij weinig mee te maken. Zo kan je alles wel gaan vergelijken. En ik tik mijn paard ook weleens met de zweep, maar dan moet ik het ook goed vinden als iemand zijn piemel naar binnen steekt bij mijn paard? Omdat dat minder zeer doet dat een tik met de zweep?

xZiva_

Vjestagirl schreef:
Silly1972 schreef:
Het feit is, is dat dieren geen Nee kunnen zeggen

Ze kunnen jou niet vertellen of ze het wel of niet fijn vinden, ongeacht of het wel of geen pijn doet.
Dus vind ik dat het niet mag

Ik denk dat als jij een hond pijn doet dat je snel genoeg een flinke set tanden in je lijf hebt staan.

Dacht het dus echt niet he. Als je bij onze hond een keer prongelijk op haar poot gaat staan of
dr prongelijk pijn doet, komt ze kwispelent naar je
toe en likt het liefst je hele gezicht af. Als je honden pijn doet denken ze ALTIJD dat het hun schuld is. Dit zullen ze dus daarom ook meteen goed willen maken.

Ik vind het werkelijk afschuwelijk hoe jij hierover denkt. Dat jij dit gewoon goed vind.
Bah vreselijk. Ik walg van zulke mensen. Die het gewoon goed vinden dat onschuldige dieren zoiets word aangedaan
Is trouwens MIJN mening. Dus hoef geen commetaar erop dat ik normaal moet doen
tegen vjesta
Laatst bijgewerkt door xZiva_ op 26-11-12 00:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Shirley

Vjestagirl, ik weet niet of je ooit bij een dergelijk onderzoek geweest bent, maar dat gebeurt rectaal, niet via de vulva ... klein verschilletje ...

k_m

Ooit al eens iemand een dier zien dwingen om seks te hebben met elkaar?

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:00

Boras schreef:
Eigen vrouw/man of niet, eigen kind of niet, eigen dier of niet.
Sex heb je alleen met een "wezen" dat daar zelf een stem in heeft en te kennen kan geven dat het er vrijwillig mee instemt en het wil. Zolang dat niet het geval is en dat wezen zich niet kan uitspreken over wil en gevoel moet je het laten. Dan is sex hebben ermee een dikke no go. Anders vind ik het mens- en net zo goed dieronterend. Nogmaals, wat maakt het uit van wie het dier is?
Gelukkig ziet de wetgever dit ook niet als een criterium om maar met eigen dieren uit te mogen halen wat men wil.

Ik kijk echt en oprecht op van sommige meningen hierover.

Dus merries waarvan we het achterbeen opbinden om te voorkomen dat ze de hengst aan gort slaan, dat gebeurd ook niet? KI, gebeurd ook niet?

Suelza

Boras schreef:
r
Sex heb je alleen met een "wezen" dat daar zelf een stem in heeft en te kennen kan geven dat het er vrijwillig mee instemt en het wil. .

Dat is echt onzin! Jonge hengsten worden juist verkracht!!! door oudere hengsten uit pure dominantie!

Cer

SmartBH schreef:
Mijn verontschuldigingen, ik had het niet zo bedoeld het was eerder de behoefte en drang om seksuele daden te stellen met voorwerpen zoals een gsm of dergelijke. Sorry als dit verkeerd over kwam ik had het moeten verduidelijken !
of t nou een dildo is of een gsm :?
(overigens leen ik nooooit meer iemand z'n mobieltje :oo )

Anoniem

k_m schreef:
@mariekeB
Maar mentaal wel. Even serieus je gaat mij niet zeggen dat jij normaal zou kunnen omgaan met iemand die z'n leuter in paarden hangt? Dat is toch gewoon mentaal niet oké?

Ach, ik ken niemand die dat doet of daar voor uit komt :D . Dus ik heb ook geen idee wat voor mensen het zijn. Maar eenoude eenzame boer die zo af en toe zijn lievelingskoe ... Ach.. K weet niet of ik dat erg vind.
Of de puber die een weddenschap aangaat..
Maar dit soort beschuldigingen liggen mij te dicht aan tegen rascisme en homohaat..
Er wordt hier veel te veel geroepen dat alleen als je normale sex hebt je niet mentaal gestoord bent.

De halve wereld leest fithy shades op dit moment, daar gaat het er ook niet bepaald regulier aan toe.
Ik maak me er gewoon niet zo druk om.
Er zijn zoveel ergere dingen.
Denk ook eerder dat het wat mensenschuwe, verlegen mensen zijn die dit doen.

Marjo

xZiva_ schreef:
Vjestagirl schreef:
Ik denk dat als jij een hond pijn doet dat je snel genoeg een flinke set tanden in je lijf hebt staan.

Dacht het dus echt niet he. Als je bij onze hond een keer prongelijk op haar poot gaat staan of
dr prongelijk pijn doet, komt ze kwispelent naar je
toe en likt het liefst je hele gezicht af. Als je honden pijn doet denken ze ALTIJD dat het hun schuld is. Dit zullen ze dus daarom ook meteen goed willen maken.

Ik vind het werkelijk afschuwelijk hoe jij hierover denkt. Dat jij dit gewoon goed vind.
Bah vreselijk. Ik walg van zulke mensen. Die het gewoon goed vinden dat onschuldige dieren zoiets word aangedaan
Is trouwens MIJN mening. Dus hoef geen commetaar erop dat ik normaal moet doen
tegen vjesta

Een mening is 1 ding, je mening overbrengen en met respect naar andermans mening reageren is een volgende...

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-11-12 00:01

k_m schreef:

Nee, gelukkig niet.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:01

k_m schreef:

:j ik noem voor de vierde keer fokkerij (of dat eendenritueel, das ook shocking)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:01

BaileyMix schreef:
Suelza schreef:

Whut :') Maar zit je er dan ook helemaal niet mee dat het bij andere dieren wél aangedaan wordt? Dat die paarden in al hun onschuldigheid worden geneukt door één of andere vieze vuillap die zijn achterlijke behoeftes op die manier moet uiten?

Dat hoor je mij niet zeggen... Maar ik zie ook genoeg dingen waar paarden veel meer last van hebben (fysiek én mentaal), zoals doorgedraaide Anky-wannabees van wie je demonstratief al hun zweepjes in tweeen moet breken en hun handjes moet vastbinden met hun sporenriempjes...

Maar ja, als je je paard te eten geeft, dan mag dat. Vind men...[/quote]

Maar dat is weer een hele andere discussie, vind ik. Alleen omdat er ergere dingen zijn, betekent niet dat het dan maar goedgekeurd moet worden toch?

k_m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:02

Rascisme en homohaat? Hoe vergelijk je dat hier mee dan?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:02

k_m schreef:

Ja hoor, vrouwelijk dier wordt vastgebonden, man er hoppa bovenop en indien nodig stopt iemand de leuter wel in het goede gat :+

Maar dat is goed, dat is voor de fokkerij :+

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:03

BaileyMix schreef:
Maar dat is weer een hele andere discussie, vind ik. Alleen omdat er ergere dingen zijn, betekent niet dat het dan maar goedgekeurd moet worden toch?

Je vroeg mijn mening, dus ik geef die. Dat dat een andere discussie is, snap ik zelf ook wel. Maar dan moet je niet mijn mening vragen, want dat IS mijn mening ;)

k_m

Cer schreef:
k_m schreef:

:j ik noem voor de vierde keer fokkerij (of dat eendenritueel, das ook shocking)

Eendenritueel? En hoe worden dieren dan gedwongen? Ik kan me echt niet voorstellen hoe je een kolos van een paard tegenhoud, of een hengst die niet wilt dwingt om op een merrie te springen?

Wilawander

Wat een walgelijke discussie..... :r Kan er met de kop niet bij dat er mensen zijn die dit goedpraten. Alsof dieren geen gevoel hebben. En dat op een forum zoals deze. :x

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 00:04

Shirley schreef:
Vjestagirl, ik weet niet of je ooit bij een dergelijk onderzoek geweest bent, maar dat gebeurt rectaal, niet via de vulva ... klein verschilletje ...

Klopt. Een arm in je anus (die echt alleen maar uitgang is), is natuurlijk een stuk prettiger dan een arm in je vulva (die ook ingang is).

Dan vergelijken we het toch met de penis van een hengst?

k_m schreef:

Ja, ik heb meerdere merries gedwongen gedekt zien worden.

Pistasche schreef:
Ik vind een paard met de zweep tikken iets volkomen anders dan misbruik maken van de onmacht van een dier (niet kunnen praten,verzetten zoals mensen dat kunnen).

Want tikken met de zweep maakt daar ook geen misbruik van? Van het niet kunnen praten, niet aan die ellendige ruiter uit kunnen leggen dat ze nou eens duidelijk moet zijn. Niet kunnen verzetten zoals een mens dat kan.