Wendel schreef:Verkeer in de straat is afgesloten...... Ik moet straks 3 stallen mesten. Beste politieman die mij van mijn paard af kan houden.......
Staat jou paard soms op zijn boerderij?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nessah schreef:Wat doet dat er toe waar haar paard staat? Is toch helemaal niet relevant?
annastasia schreef:Nessah schreef:Wat doet dat er toe waar haar paard staat? Is toch helemaal niet relevant?
Nee misschien niet relevant, maar mocht dit wel zo zijn san is dat een heel luguber idee. Je kende het slachtoffer en de dader. En wie weet wat je allemaal met elkaar gedeeld hebt..... Het idee dat je met een mogelijke dader om bent gegaan en dat dan niet verwacht.....
Heino schreef:Ik heb hier dubbele gevoelens bij. Ja, het is heel aannemelijk dat híj degene geweest is die iig vlak voor haar dood nog contact met haar gehad heeft. Maar dat betekent niet direct dat hij ook de dader is. Vrees dat als de man niet bekent dat deze zaak nog een lang staartje zal gaan krijgen.
liekemel schreef:http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/39295/V ... yride.html
De verdachte in de zaak Vaatstra is in 2009 beboet voor een nachtelijke 'joyride'. Hij kreeg destijds een boete van 750 euro vanwege zijn gevaarlijke rijgedrag. Tijdens de zaak kwam ook naar voren dat de man last heeft van de stoornis 'dissociatieve fugue'. Bij een dergelijke stoornis doet iemand van alles zonder dat hij echt beseft wat hij doet en zonder dat hij zicht heeft op de gevolgen.