Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:Omdat het een en het ander niet met elkaar te maken hebben. Tim heeft zelfmoord gepleegd omdat hij gepest werd. Dat had voor zover wij weten niets te maken met geloof, kindermisbruik, abortus of wat dan ook - er zijn geruchten dat hij weleens voor homo werd uitgemaakt, maar of dat waar is kan ook niemand bevestigen.
stef schreef:Echwel schreef:Toch is het wel het idee over hoe zij over homo's denkt, en dat in deze tijd vind ik dus niet kunnen
Maar waarom niet? Een ieder is toch vrij om over onderwerpen te denken zoals hij/zij wil?
eenitraM schreef:Blue_Eyes schreef:Omdat het een en het ander niet met elkaar te maken hebben. Tim heeft zelfmoord gepleegd omdat hij gepest werd. Dat had voor zover wij weten niets te maken met geloof, kindermisbruik, abortus of wat dan ook - er zijn geruchten dat hij weleens voor homo werd uitgemaakt, maar of dat waar is kan ook niemand bevestigen.
Tim zat op een gelovige school, geloof = kerk en kerk = kindermisbruik, kerk = over het algemeen tegen homo's, kerk = tegen arbortus, arbortus = geen kind en zo verder.
Ik denk dat daarom Luuk het zo heeft neergezet.
Ojajoh schreef:eenitraM schreef:Of juist niet! Metro krijgt de aandacht. Wel negatieve aandacht, maar Metro is wel het gesprek van de dag. Het kan positief zijn voor de gratis krant, maar het kan ook negatief uitpakken.
nou negatief in mijn ogen want ik hoef die krant nooit meer te lezen! al is het alleen maar uit principe!
eenitraM schreef:Blue_Eyes schreef:Omdat het een en het ander niet met elkaar te maken hebben. Tim heeft zelfmoord gepleegd omdat hij gepest werd. Dat had voor zover wij weten niets te maken met geloof, kindermisbruik, abortus of wat dan ook - er zijn geruchten dat hij weleens voor homo werd uitgemaakt, maar of dat waar is kan ook niemand bevestigen.
Tim zat op een gelovige school, geloof = kerk en kerk = kindermisbruik, kerk = over het algemeen tegen homo's, kerk = tegen arbortus, arbortus = geen kind en zo verder.
eenitraM schreef:Blue_Eyes schreef:Dat is wel heeeeeel erg vergezocht.
In het nieuws ging het er al over dat Tim homo was en hij zat in Ede? op school die een geloofachtergrond heeft.
Dieuwke_ schreef:http://www.omroepbrabant.nl/?news/18340 ... elman.aspx
Het is dus niet geschreven door Mariska. Buiten dat, ik vind het echt verschrikkelijk dat zo'n stuk alsnog gepubliceerd wordt ongeacht wie het geschreven heeft.
Eenitram schreef:Tim zat op een gelovige school, geloof = kerk en kerk = kindermisbruik, kerk = over het algemeen tegen homo's, kerk = tegen arbortus, arbortus = geen kind en zo verder.
4EverHobbes schreef:Blue_Eyes schreef:Tim zat op een gelovige school, geloof = kerk en kerk = kindermisbruik, kerk = over het algemeen tegen homo's, kerk = tegen arbortus, arbortus = geen kind en zo verder.
Wat enorm kortzichtig. Als je het zo wilt stellen, vergeet je dan niet het woord 'Katholiek'?
Ik ben ook mijn hele jeugd een kerkganger geweest. De Hervormde kerk welteverstaan. En wij hadden een homoseksuele dominee.
Dit slaat kant noch wal.
eenitraM schreef:Tim zat op een gelovige school, geloof = kerk en kerk = kindermisbruik, kerk = over het algemeen tegen homo's, kerk = tegen arbortus, arbortus = geen kind en zo verder.
eenitraM schreef:Blue_Eyes schreef:Dat is wel heeeeeel erg vergezocht.
In het nieuws ging het er al over dat Tim homo was en hij zat in Ede? op school die een geloofachtergrond heeft.
stef schreef:eenitraM schreef:Tim zat op een gelovige school, geloof = kerk en kerk = kindermisbruik, kerk = over het algemeen tegen homo's, kerk = tegen arbortus, arbortus = geen kind en zo verder.
Dit is ook weer zo'n mooi voorbeeld. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit bericht (hierboven dus) ronduit kwetsend vinden, maar Eenitra is (blijkt uit eerdere communucatie) van mening dat ze haar mening moet kunnen ventileren en geen rekening hoeft te houden met een ander.
Dit sluit eigenlijk naadloos aan op mijn doelstelling, buiten dat ze hier haar mening als feit neerzet, dat is dan weer jammer
stef schreef:eenitraM schreef:Tim zat op een gelovige school, geloof = kerk en kerk = kindermisbruik, kerk = over het algemeen tegen homo's, kerk = tegen arbortus, arbortus = geen kind en zo verder.
Dit is ook weer zo'n mooi voorbeeld. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die dit bericht (hierboven dus) ronduit kwetsend vinden, maar Eenitra is (blijkt uit eerdere communucatie) van mening dat ze haar mening moet kunnen ventileren en geen rekening hoeft te houden met een ander.
Dit sluit eigenlijk naadloos aan op mijn doelstelling, buiten dat ze hier haar mening als feit neerzet, dat is dan weer jammer