Ik snap bokt niet meer, geloof ik

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Menino schreef:En sorry hoor, ik snap niet hoe jullie het wel mee kunnen vinden vallen dat er en man van 80 a 90 kg van een muurtje af op een knol afspringt. Zouden ze bij mij niet moeten doen, want dan heb ik toch mijn laatste adem geblazen vrees ik zo (nu woog ik de laatste keer dat ik op de weegschaal stond ook geen 500 kgMaar prettig, als paard, lijkt he me allerminst. Lijkt me dat je daar behoorlijk wat permanente schade mee aan kan richten).
DeniseM schreef:Menino schreef:wtf....
Ik snap bokt niet meer, geloof ik
Ik ook niet meer! Mensen gaan andere verhalen erbij halen..
Maar volgens mij gaat het nu om DIT??
Ben benieuwd met hoeveel respect die bokkers zelf met hun paarden
omgaan!
tylando schreef:ik vind dat het niet alleen spanjaarden zijn die zo doen tegen de paarden! kijk maar eens om je heen in NL of andere landen! er gebeurd zoveel waar dieren de klos van zijn!
zelf snap ik het niet dat mensen zoveel macht over dieren willen hebben!
soms op mijn werk ook dan praten ze over dieren en hoe zij ermee om zouden gaan, dan draait mijn maag gewoon om! hoe kun je zo hard zijn!
maar ook veel mensen zijn juist goed voor hun dieren en gelukkig dat die er zijn!
fransje23 schreef:Ragdollcat schreef:Ja te walgelijk voor woorden.
Spanjaarden zijn niet diervriendelijk over het algemeen, zoiets kan je dus verwachten. Ze zijn blijven hangen ergens in het jaar 0.
Wake up call, het grootste gedeelte van de wereldbevolking is niet diervriendelijk!
gabyfedde schreef:In Nederland gaan we met (huis)dieren om alsof het mensen zijn met dito gedachten en gevoelens. In het buitenland wordt er heel anders met dieren omgegaan. Is dat dierwaardig? Nee. Kunnen we er wat aan doen? Nee.
Fiffill schreef:gabyfedde schreef:In Nederland gaan we met (huis)dieren om alsof het mensen zijn met dito gedachten en gevoelens. In het buitenland wordt er heel anders met dieren omgegaan. Is dat dierwaardig? Nee. Kunnen we er wat aan doen? Nee.
Het is anders ook niet positief om met dieren om te gaan alsof het mensen zijn, krijg je ook weinig goeds van