Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauren_ schreef:Dat zeg ik al steeds.
ik vind het wel heel duidelijk worden hoe materialistisch de maatschappij is geworden.
Lauren_ schreef:Het komt er wel door hoor, alleen aangepast. Dank je wel meneer Rutte!
Babsiej schreef:Lauren_ schreef:Het komt er wel door hoor, alleen aangepast. Dank je wel meneer Rutte!
En hoe weet jij zo zeker dat t erdoor komt?
Zonder meerderheid in de eerste kamer komt t er niet door.
Edit voor ons blijkt het niet zoveel uit te maken omdat ik de helft minder ga betalen, maar ik vind het belachelijk voor de mensen die ff 482 euro per maand moeten ophoesten met een loon van 70.000 bruto per jaar.
Lauren_ schreef:Dat je de zorgpremie hoog vind begrijp ik, maar klagen over dat mensen met bijstandsiveau toeslagen krijgen, terwijl jij op 5100 per maand zit vind ik schandalig. Ook dat er maar net gedaan wordt alsof mensen daar bewust voor kiezen, Ik geef het je te doen, ik denk dat je gillend gek wordt.
Lauren_ schreef:Dat zeg ik al steeds.
ik vind het wel heel duidelijk worden hoe materialistisch de maatschappij is geworden.
Jose22 schreef:Blackje schreef:Jose wil je alsjeblieft even verder lezen, ik heb al uitgelegd dat dit een aanvulling op eerdere berichten was, ik ben het ook JUIST NIET eens met hogere inkomens (zoveel) meer belasten !!
Mijn reactie op jou was een aanvulling, geen aanval
Retlaw schreef:als deze regel zou worden doorgevoerd dan zou ik stoppen met mijn huidige baan, en in de avonduurtjes wat centjes meepikken zodat hubbie thuis is en op de kleine passen kan, geen opvang nodig, alsof dat goedkoop is.