Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_lautje_ schreef:Ik schrik echt van de reacties hier!! Iemand is DOOD, vermoord zelfs. Vermoord worden is NOOIT je eigen schuld.
Bah wat een naar soort mens zijn jullie dat je zelfs maar durft te zeggen: eigen schuld of weer een inbreker minder. Idd een inbreker minder en een moordenaar erbij die volgens jullie NIET gestraft dient te worden. Want wat hij heeft gedaan is zijn huis verdedigen en dat ach daar een dode bij is gevallen maakt niet uit. Dus iemand doden hoeft bestraft te worden, maar een inbreker mag dood.
Denk aub eens na voor je domme dingen gaat uitkramen. Hersenloos gezwets allemaal. Is maar goed dat jullie niet in de rechterlijke macht werken.
Maar op de middelbare school mag een cursus rechtsfilosofie wel eens verplicht worden. Krjgen we hopelijk minder enge en gestoorde opmerkingen te lezen.
Zo frustratie om domheid is weer geuit.
Bloodymary schreef:Ben trouwens blij dat ik geen kinderen heb zeg. Ik lees hier allemaal dat die steeds belaagd worden door inbrekers die bij hen op de kamer staan..... En weet je, die inbreker is ook een kind en heeft ook ouders. Gelukkig is hij dood he...
Delphi schreef:Bloodymary schreef:Ben trouwens blij dat ik geen kinderen heb zeg. Ik lees hier allemaal dat die steeds belaagd worden door inbrekers die bij hen op de kamer staan..... En weet je, die inbreker is ook een kind en heeft ook ouders. Gelukkig is hij dood he...
quote, dan eens even iemand die dat zegt! Ik heb dit namelijk nergens gelezen hoor.
Ik vind je niet erg volwassen in je posts, dat deed mij al vermoeden dat je geen kinderen hebt.
Delphi schreef:Wel wordt er gezegd, mede door mij, dat je als je kinderen hebt je een groot verantwoordelijkheidsgevoel hebt. Dat je in een situatie waarin je een inbreker onder ogen komt, je toch even beseft dat je twee kleine kindjes (in mijn geval) boven hebt liggen die zichzelf niet kunnen verweren.
Ik denk dat iedere moeder dit (oer)gevoel kan beamen.
Bloodymary schreef:Dat verband begrijp ik niet! Ben 46, dus denk ik redelijk volwassen. En begeef me ook gewoon in de grotemensenwereld en niet de hele dag tussen de kinderen als een kindvrouwtje dat zelfs in haar onderschrift de kinderen moet vermelden en vast een facebookaccount vol kinderfoto's heeft. Nee hoor, ben gewoon zelf een individu.
_lautje_ schreef:Ik schrik echt van de reacties hier!! Iemand is DOOD, vermoord zelfs. Vermoord worden is NOOIT je eigen schuld.
Denk aub eens na voor je domme dingen gaat uitkramen. Hersenloos gezwets allemaal. Is maar goed dat jullie niet in de rechterlijke macht werken.
Maar op de middelbare school mag een cursus rechtsfilosofie wel eens verplicht worden. Krjgen we hopelijk minder enge en gestoorde opmerkingen te lezen.
Zo frustratie om domheid is weer geuit.