Project X Haren

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:05

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:07

Ik ben blij dat ik morgen thuis werk en er niet langs hoef te rijden opweg naar de zaak, ongelofelijk triest voor het meiske en haar ouders dat er een stelletje kanslozen zo op deze wijze reageert. Laat ze lekker asociaal doen in hun eigen straat/dorp... :r

@Nicolletje, ze gaan het verplaatsen naar het Transferium vlak aan de A28 als ik me niet vergis, alhoewel er natuurlijk ook hordes mensen naar dat huis blijven komen.Vragen om ellende dit!

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:09

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:13

Jumpie schreef:
Ik ben heel benieuwd hoeveel mensen er gaan komen, in Duitsland is dit jaar ook zoiets gebeurt kwamen 1600 mensen op af. En als je op de FB site kijkt, lijkt het aan de berichten alsof toch wel heel veel mensen van plan zijn om te komen. Stiekem wil ik ook wel even om het hoekje kijken Haren is vlakbij, maar ik doe het niet. Straks nog gezeur ook. Vind het ook wel sneu voor dat meisje! Een foutje en zoveel comotie! Wat zal zij zich banketstaaf voelen!

Maar ergens vindt ik het wel weer allemaal heel hilarisch, en moet ik er ook wel om lachen. En ach dat meisje zal er over 10 jaar ook wel om kunnen lachen zal het niet? :+

Nou, als het gewoon goed afloopt wel, maar als er rottige dingen gebeuren denk ik toch niet..

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:14

Ik ben ook uitgenodigd, snapte het al niet. Denk dat ik het dorp maar uitvlucht. :+

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:21

Als ik jouw was ging ik echt wel even kijken O:)

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:22

Jumpie schreef:
Als ik jouw was ging ik echt wel even kijken O:)

Ik ook _O- Al is het maar gewoon om te zien hoeveel mensen er zijn en wie weet is 't wel een heel gezellig feest, haha!

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:23

Wildgirl schreef:
@Nicolletje, ze gaan het verplaatsen naar het Transferium vlak aan de A28 als ik me niet vergis, alhoewel er natuurlijk ook hordes mensen naar dat huis blijven komen.Vragen om ellende dit!

Ja, het probleem is dat er niets te doen is. Mensen zitten zich nu al helemaal op te winden "We gaan wel ff Haren op zijn kop zetten"
En dan komen ze daar... niets. Alleen maar veel politie en misschien ME.
Dan moeten al die mensen hun energie kwijt. En wie weet wat nog meer (pillen, drank, coke?)

Ja, vooral bij dat gedeelte stel ik me op dit moment een hele bunch opgefokte hooligans voor met alle gevolgen van dien.

Het lijkt me echt klote als je daar woont en ze staan je tuin onder te pissen en te kotsen en de politie op te fokken met alle evt. schade.

Jolliegirl

Re: Project X Haren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:24

Jullie maken me aan het lachen met al dat angstgedoe...wacht nou eerst maar af......

mistid

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:25

Ik vind het echt grappig :')

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:28

Weet iemand nog wat er bij de loveparade gebeurde toen er in een dichte mensenmassa mensen in paniek raakten?
Wellicht leuk om te vermelden dat er bij het transferium óók een tunnel zit....

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:30

Lol, eigenlijk is het pas af als niemand dus komt en ze allemaal voorbereidingen hebben getroffen. :P Ik vind het hilarisch, heb mezelf ook toegevoegd slechts om te trollen. :')

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:32

Ik vind het helemaal niet grappig voor de mensen die daar wonen :(

Zou denk ik de hele avond met mijn beestjes ( en dat zijn er veeeeeeel :wow: ) om me heen in angst en beven afwachten wat er ging gebeuren ... er hoeven geen 6000 mensen te komen, maar één of twee verkeerde gasten en het gaat gigantisch fout %)

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:32

Pfff wij waren een keer met koninginnedag in A'dam ook bijna weggespoten door de brandweer, grote massa's is vragen om problemen.

Yaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:34

Joscaa precies! Ik ga waarschijnlijk morgenavond sowieso even naar Groningen, wie weet crossen we nog even door Haren, al hoewel je er met de auto waarschijnlijk toch niet inkomt helaas.

Wildgirl de politie en de me zullen hier vast ook wel bij nadenken :)*
Wat is iedereen benauwd er zijn zoveel evenementen waar heel veel mensen komen, en echt niet elke evenement gaat fout.Daarnaast wie weet komen er niet eens 100! :x

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:37

Ik ben niet benauwd hoor, heb er weinig mee te maken, het is gewoon een feit dat het bij zulke dingen meestal fout gaat, daar zijn heel veel voorbeelden van.

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:54

Jumpie schreef:
Joscaa precies! Ik ga waarschijnlijk morgenavond sowieso even naar Groningen, wie weet crossen we nog even door Haren, al hoewel je er met de auto waarschijnlijk toch niet inkomt helaas.

Wildgirl de politie en de me zullen hier vast ook wel bij nadenken :)*
Wat is iedereen benauwd er zijn zoveel evenementen waar heel veel mensen komen, en echt niet elke evenement gaat fout.Daarnaast wie weet komen er niet eens 100! :x

Evenementen waar veel mensen verwacht worden, daar wordt rekening mee gehouden :)*
Bij dit soort loze acties waarbij de politie niet weet wat te verwachten is de kans op escalatie vele malen groter, niet alleen doordat er wellicht te weinig politie is en er dus sneller harder wordt ingegrepen maar ook omdat je mensen niet hebt kunnen controleren op bijvoorbeeld drugs,drank of wapens.
Stel...dat er morgen echt 10.000 mensen komen en echt, het zou mij niet verbazen, dan hoop ik dat de politie en de ME ze keihard aanpakt.
Dit soort ''spontane'' evenementen met een bepaalde ondertoon(lees FB en twitter er maar op na) kúnnen gewoon niet vreedzaam verlopen.
Bah, ik snap ook echt niet wat hier leuk aan is, waarschijnlijk hebben de mensen die hier aangeven te gaan nog nooit een wedstrijd ajax-feijenoord meegemaakt waarna ze vervolgens door de ME en de tegensupporters hardhandig omvergelopen zijn; ik wel namelijk en dan realiseer je je pas dat als je tussen zo'n menigte staat en er gaat iets fout, je helemaal NIKS meer kunt doen....

edit: @Jumpie, de politie,ME,bereden én honden weten NIET wat ze kunnen verwachten, wél dat ze onvoldoende mensen paraat hebben als er echt 10.000 man komen,die zijn echt niet ontspannen nu kan ik je vertellen(vanuit eerste hand ;-) )

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:56

Wildgirl schreef:

Fijne locatie, elke 10 minuten een bus.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 15:59

zodra de nood oproep plaats vind daar dan wil je daar denk ik niet aanwezig zijn.. ME, en heel veel zwaar geschut en honden en ga zo maar door...

yarrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:01

Ik denk dat de aandelen van facebook nu wel gestegen zijn :=

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:02

Marloez schreef:
Lol, eigenlijk is het pas af als niemand dus komt en ze allemaal voorbereidingen hebben getroffen. :P Ik vind het hilarisch, heb mezelf ook toegevoegd slechts om te trollen. :')

Ik zie veel mensen, op bijv. deze pagina
https://www.facebook.com/pages/Project- ... 072?ref=ts
berichten plaatsen misschien ook gewoon om te trollen.

Op facebook sta je vaak met je voor- achternaam, familieleden, werkgevers, alles erop en eraan.
Ik zou echt niet blij zijn als 1 van mijn medewerkers daar gaat lopen trollen met mijn bedrijfsnaam erbij.

Bedrijven die daar gaan lopen spammen kan ik ook niet serieus nemen :n

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:21

Ben niet zo blij met de 'nieuwe locatie' of het idee om het zomaar op een weiland te gaan doen..
Staan m'n paarden nét even iets te dichtbij :=

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:24

Kipzel schreef:
Ben niet zo blij met de 'nieuwe locatie' of het idee om het zomaar op een weiland te gaan doen..

Uhuh... :=

Kipzel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:25

Hey Ta! :P
Star staat er gelukkig toch niet, maar hoop dat onze Yanna en Moon ongeschonden blijven... :\
Misschien een idee om Moon aan huis te zetten?

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-12 16:26

Talisa schreef:
Kipzel schreef:

Uhuh... :=

Staan die op de wei?
Dan kun je ze misschien beter binnenhalen, zou ik wel doen!
Wordt trouwens ook pokke weer vanaaf en morgen, mijne mogen ook even binnen vannacht.