russel schreef:Wat een hoop vvd....Ben wel benieuwd waarom juist vvd...
Ja veel mensen op Bokt hebben dus veel geld, geven niets om hoge bijdragen in de zorg en vinden mensen die niet in staat zijn om te werken klaplopers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bromfiets schreef:Ik heb SP gestemd, schrik eigenlijk wel van de hoeveelheid VVD'ers hier
Alleen al hun aanplakbiljet van "Handjes uit de mouwen in plaats van handje ophouden." vond ik vreselijk (zal het netjes houden).
bromfiets schreef:Ik heb SP gestemd, schrik eigenlijk wel van de hoeveelheid VVD'ers hier
Alleen al hun aanplakbiljet van "Handjes uit de mouwen in plaats van handje ophouden." vond ik vreselijk (zal het netjes houden).
Aranel schreef:bromfiets schreef:Ik heb SP gestemd, schrik eigenlijk wel van de hoeveelheid VVD'ers hier
Dat vond ik juist een goeie
Merell123 schreef:Wat een aannames! Aan mensen die zo reageren wil ik m'n redenen niet eens uitleggen..
En laat ik erbij zetten dat ik studente ben, een chronisch zieke (afgekeurde) papa heb en een middelbare school lerares als moeder..
Merell123 schreef:upendo schreef:Ik vind SP een stuk meer inhoudelijk sterke punten hebben dan bijvoorbeeld een PVV.
PVV en SP verschillen qua punten niet eens zo heel veel.
Ja, groot verschil: een irritante lijsttrekker.
Jaa idd.. Roemer is echt irritant!
Aranel schreef:bromfiets schreef:Ik heb SP gestemd, schrik eigenlijk wel van de hoeveelheid VVD'ers hier
Dat vond ik juist een goeie
m
Waarom vond je dat een goeie dan? Want ik vind hem zwaar beledigend heel eerlijk gezegd.
Aranel schreef:Merell123 schreef:Wat een aannames! Aan mensen die zo reageren wil ik m'n redenen niet eens uitleggen..
En laat ik erbij zetten dat ik studente ben, een chronisch zieke (afgekeurde) papa heb en een middelbare school lerares als moeder..
Ook VVD gestemd?Zelfde hier, ik ben student mijn pa is net ontslagen. Vind ook dat hij zijn handje niet op hoeft te houden hoor
Merell123 schreef:Maar ik ken heel heel veel jongeren die lekker thuis zitten te genieten van een uitkering zonder dat er iets met ze aan de hand is en zonder dat ze ook maar proberen aan een baan te komen, handje ophouden? JA!