Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vala schreef:Dat doen ze allemaal!
Lovely schreef:Hanafubuki schreef:Punt is dat hij met die punten, die extreme punten, (..)
Zeg dat nog eens [***]??
Je kunt mij niet wijs maken dat men kiest voor Wilders vanwege zijn gematigdere denkwijzen.
Jans schreef:Dat zeg ik ook niet, met die extreme punten wint hij kiezers. Maar ik ga er van uit, of beter gezegd, ik hoop dat er ook mensen zijn die niet alleen vanwege die extreme punten op hem stemmen.
juval schreef:Ik ben een gewone hardwerkende belastingbetaler met eigen huis.. dus dan blijft denk ik vvd voor mij over om op te stemmen.
Rinske schreef:Dat wil je niet weten.
Jans schreef:SOPN :: Soeverein Onafhankelijke Pioniers Nederland
Oprichter is ufoloog Anton Teuben (* ca. 1950) uit Soest.[1] Hij is tevens oprichter van de nieuwssite Niburu. De SOPN werd in 2003 opgericht als Soeverein Onafhankelijk Persbureau Nederland en in 2011 veranderd naar een participatiebeweging, zoals ze het zelf noemen.[2]
De partij richt zich op het toegankelijk maken van ‘vrije energie’ voor iedereen. Achterliggende gedachte is een samenzweringstheorie die handelt over een zogenaamde ‘nulpuntenergie’. Alle stroom zou gratis kunnen zijn door het toepassen van deze nulpuntenergie, verkondigt de partij. De techniek daarvoor zou al bestaan, maar zou worden geboycot door oliemaatschappijen en gasbedrijven. Teuben meent dat zijn partij niet spiritueel is. Hij heeft aangekondigd met zijn nieuwe landelijke politieke partij tientallen zetels in de Tweede Kamer te gaan veroveren.[3] De kandidatenlijst voor de Tweede Kamerverkiezingen 2012 telt 76 kandidaten, verspreid over verschillende kieskringen. Lijsttrekker is Johan Oldenkamp, Teuben kwam op plek 38. De ideeën van lijsttrekker Oldenkamp hebben grote invloed op het partijprogramma gekregen.[bron?] Teuben is hierdoor op de achtergrond verdwenen.[bron?]
(Van wiki)
Wtf
juval schreef:Ik ben een gewone hardwerkende belastingbetaler met eigen huis.. dus dan blijft denk ik vvd voor mij over om op te stemmen.