Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorinda__ schreef:Denk dat ik het pennyidee zal blijven houden...Nee is niet een partij die ik aan de leiding zou zien, maar daar is iedereen vrij in toch?
papagroom schreef:dan zou ik me maar even verder verdiepen inderdaad....de sp wil verzwaring van de lasten voor het bedrijfsleven.....in veel gevallen geld dan,een ondernemer die nu zn uiterste best doet om zn personeel te behouden,zal in veel gevallen genoodzaakt zijn,de helft van zn personeel te ontslaan,en door een hogere kostprijs van de omzet wordt de exportpositie sterk ondermijnd..........maw...populistisch gezwam van de SP,die overigens toch geen zitting in een kabinet ambieert,en dus in mijn ogen kiezers bedrog pleegt.
purny schreef:Ik heb hem 2 keer gedaan(de eerste keer twijfelde ik zeer ernstig aan de site). Mijn lijstje is als volgt:
PVV, SP, Partij van de Toekomst, PvdA, Partij voor de Dieren, GroenLinks, Piratenpartij, Nederland Lokaal
CDA, ChristenUnie, Partij voor Mens en Spirit, Democratisch Politiek Keerpunt, 50Plus, SGP, Liberaal D0emocratische Partij, Anti Europa Partij, D66, Libertarische Partij, VVD, SOPN
Nu stem ik absoluut geen PVV, maar het viel me wel op dat er geen andere belangrijkere stellingen zijn gepubliceerd.
tante_trien schreef:Was dit tegen mij, ik snap er namelijk geen ene moer van
papagroom schreef:t is niet te hopen.....dan is NL failliet!!!
Shadow0 schreef:tante_trien schreef:Was dit tegen mij, ik snap er namelijk geen ene moer van
Samenvatting: Papagroom is heel erg tegen de SP![]()
Als de SP aan de macht komt, is namelijk Nederland verdoemd, valt de hemel naar beneden, de melk wordt zuur, we winnen we nooit meer een EK en alle kippen in al hun legbatterijen raken spontaan van de leg.
En mocht je dan nog niet overtuigd zijn dat het erg is, dan is het altijd nog ... <insert spannend tromgeroffel> ... Kiezersbedrog!
papagroom schreef:oh ja en wat betreft het zorgstelsel.....wat mijbetreft,,,gewoon afschaffen...iedereen die gebruimaat van het ziekenhuis,of huisarts,gewoon helpen.....scheelt enorm veel papierwerk,en dus geld.......ziektekosten verzekering dr af en ietsje meer belasting....komt t allemaal wel goed,en nog een stuk goed koper ook.....
kost wel veel banen in de verzekerings sector,,,maar levert die in de zorgsector weer op....maar ja wie ben ik.