Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:quera schreef:Heb je in Spanje waar jij woont ook zulke festivals HC. Een vraag uit interesse?
Wat denk je zelf?
Hier 300 zonnige dagen/jaar en veel toeristen....
dus vólop buitenfestivals in alle soorten en maten.
quera schreef:Misschien wel HC. Maar ik denk toch dat je er een beetje naast zit. Aangezien er ook mensen zijn die niet drinken en geen geestverruimende middelen gebruiken. Hoe verklaar je dat dan?
Huertecilla schreef:quera schreef:Misschien wel HC. Maar ik denk toch dat je er een beetje naast zit. Aangezien er ook mensen zijn die niet drinken en geen geestverruimende middelen gebruiken. Hoe verklaar je dat dan?
Hoe verklaar jíj dat er zo weinig mensen zonder drank o.i.d. spontaan dansen?
Dat brengt ons eigenlijk weer wat bij de openingspost.
Waarom is er blijkbaar een ´ontremmer´ nodig?
Ik had eengedachte; ´XTC en alcohol; de laxeermiddelen voor sociale constipatie.´
quera schreef:Huertecilla schreef:
Hoe verklaar jíj dat er zo weinig mensen zonder drank o.i.d. spontaan dansen?
Nou ik ben vaak de Bob. Wat inhoud geen drank. Daarbij gebruik ik ook geen geestverruimende middelen. Kan prima dansen hooren zo meerdere met mij.
quera schreef:Huertecilla schreef:Ik weet niet goed hoe ik dit moet lezen.
Bedoel je dat die ´meerdere´ geen uitzondering zijn? Dat er volgens jou niet zoveel iets nodig hebben om hun remmen los te kunnen gooien?
Nee ik bedoel dat er ook een groep kan dansen die dus niks op heeft.
quera schreef:En eigelijk t boeit me niet. Iedereen moet lekker doen wat hij/zij wil.
Huertecilla schreef:quera schreef:En eigelijk t boeit me niet. Iedereen moet lekker doen wat hij/zij wil.
Tja. Helaas ligt dat niet zo simpel.
Het betreft wel de modale groep. Tot ze zelf laxeermiddel tegen sociale constipatie op hebben, regeert de hypocrisie.
In een democratie is het wel díe groep welke bepaalt wat de geldende norm is wanneer ze nuchter zijn en/of niet incognito zijn.
Onder invloed zijn is vreemd genoeg een verzachtende omstandigheid, een geaccepteerd alibi voor ´ongewenst´ gedrag
quera schreef:Hoezo ligt dat niet zo simpel? Die vrijheid hebben ze gewoon.
Als mensen zich vrijer voelen na 2 drankjes waarom niet. Heb er geen problemen mee hoor.
quera schreef:Als die mensen dat nodig hebben om losser te komen waarom niet.
Huertecilla schreef:Het![]()
wanneer je dit sponataan in nuchter gezelschap doet.
quera schreef:En eigelijk t boeit me niet. Iedereen moet lekker doen wat hij/zij wil.
Huertecilla schreef:Ik had eengedachte; ´XTC en alcohol; de laxeermiddelen bij sociale constipatie.´
Nicolletje schreef:Generalife is wel echt een bijzondere locatie