laura1986 schreef:Ik koop sinds de ramp iig niets meer uit Japan, eet geen tonijn meer (sowieso veel minder vis en ook niet als ik weet dat het uit de Stille Oceaan komt). Geen algen(producten).

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Dat kan in zware en in onbelangrijke situaties gebruikt worden en dat gaf mijn voorbeeld aan. Het is gewoon onzin om te stellen dat het wel belangrijke informatie moet zijn, omdat de informatie onder die wet opgevraagd is.
laura1986 schreef:Heb de link van de OP even gedeeld op smoelenboek, hoop dat dat nut heeft!
Nicolletje schreef:Nou, ik zou zeggen ga eens in Rusland (en niet alléén direct rondom Tjernobyl) kijken naar alle kindertjes die op jonge leeftijd doodgaan wegens stralingsziekte en mensen die kanker krijgen.
Citaat:En dan praten we nog niet over de fallout die in de rest van de wereld heeft plaatsgevonden.
yole schreef:Als je leest wat voor invloed Fukushima tot nu toe heeft gehad, is wat er ons nog staat te wachten bij een volgende aardbeving idd beangstigend... De situatie is onveilig en er zal nog een aardbeving volgen... De kans dat dat zal gebeuren voordat de situatie veilig is, is bestaande... Lijkt me geen doemscenario maar bittere realiteit..
Huertecilla schreef:Het hele punt is dat een licht gevoel van paniek nú de benodigde druk om de tikkende radioactieve aardbevingsbom te ontmantelen zou geven. Vóór de waterbak leegloopt.
Memories schreef:Als het de autoriteiten/insiders daar blijkbaar niks kan schelen ga ik me er ook niet druk om lopen maken![]()
Maarja, al zou ik het overal posten en verkondigen, volgens mij gelooft het grote deel van de mensen nog altijd eerder de media dan een of andere dorpsgek die een doemscenario gaat aankodigen.
Huertecilla schreef:Begrijpend lezen is niet eens een punt hier Karl. Lees gewoon wat er stáát.
Daar staat niet ´het leven op aarde´
Het worst case is wel degelijk verdwijnen van de mensheid als zodanig.
Shadow0 schreef:Het zal wel een kwestie van normen en waarden zijn. Persoonlijk vind ik het nogal slordig om af en toe delen van de wereld op die manier te vergiftigen. Ik ben er niet zozeer bang voor als wel dat ik het verkeerd vind.
Memories schreef:Volgens mij ben ik echt een van de weinigen die hier dus echt niet bang van wordt?![]()
Als het de autoriteiten/insiders daar blijkbaar niks kan schelen ga ik me er ook niet druk om lopen maken![]()
Maarja, al zou ik het overal posten en verkondigen, volgens mij gelooft het grote deel van de mensen nog altijd eerder de media dan een of andere dorpsgek die een doemscenario gaat aankodigen.
Memories schreef:Volgens mij ben ik echt een van de weinigen die hier dus echt niet bang van wordt?![]()
Als het de autoriteiten/insiders daar blijkbaar niks kan schelen ga ik me er ook niet druk om lopen maken
Karl66 schreef:Je letterlijke topic titel is: Fukushima kerncentra #4 bedreigt leven op aarde
tamary schreef:Dat ontslaat ze echter niet van de verantwoordeliijkheid om de rotzooi z.s.m. op te ruimen en dat is nu helaas precies waar ze absoluut geen prioriteit van maken.
Dat is ronduit schokkend in een gebied waar aardbevingen regelmatig voorkomen en het intussen duidelijk is dat de ruïnes van de kernreactor daar niet tegen bestand zullen zijn.
Shadow0 schreef:Het zal wel een kwestie van normen en waarden zijn. Persoonlijk vind ik het nogal slordig om af en toe delen van de wereld op die manier te vergiftigen. Ik ben er niet zozeer bang voor als wel dat ik het verkeerd vind.
Citaat:Dat is hetgene waar ik op reageer, de niet kloppende informatie, waarmee mensen misleid worden en bang gemaakt worden.
randalinpony schreef:In die toekomst leven we al, Bandida.