Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
my_precious schreef:ja van het boek wat ik gelezen heb, waarin staat dat toen de vrienden bij elkaar zaten 1 van de vrienden bepaalde gebaren maakte met zijn vinger, en ze wat van plan waren met 1 van de kinderen.
Nynke1 schreef:Ik vind het ook best interessant en ben ook heel benieuwd of er ooit nog eens aan het licht komt wat er gebeurt is. Ik denk het wel. Over een jaar of 10/15 wellicht langer, als er weer nieuwe mensen op de zaak worden gezet.
Zo kijk ik ook altijd On the case with Paula Zahn. Er worden zoveel fouten gemaakt en dingen over het hoofd gezien. Na 10/15 jaar nieuwe mensen op de zaak, een 'hoofd' die zich er echt in verdiept, 6 jaar lang opnieuw alles uitpluizen, getuigen nachecken die toen eventueel niet ondervraagd zijn etc.
MandyR schreef:Ik zit net te lezen dat er een meisje in nieuw zeeland is gevonden die, schijnbaar, sprekend op maddie lijkt. Er is zelfs dna afgenomen bij haar en naar engeland gestuurd.
De ouders en lokale politie zijn er echter zeker van dat het niet om maddie gaat. De uitslag van het dna onderzoek komt over een paar weken.