@Froukje1993 waar moet je werken aan de andere kant vd dijk? Kun je evt niet over Groningen of Appingedam rijden? Ik woon ook aan de andere kant. Het is hier zo weids dat ik de lichten van Ten Boer en Woltersum kan zien. Hemelsbreed is het wel 3 a 4km gok ik.
Ah maar dat valt toch mee? Als het niet belangrijk is en het is voor een paar uurtjes, tja dan kun je misschien beter thuis blijven. Ik woon zeg maar tussen Schildwolde en Wittewierum/Woltersum. Officieel heet het hier Schildwolde. Mijn moeder is bang dat we hier ook natte voeten gaan kijken. Die heeft al helemaal in haar hoofd waar ik de paarden morgen heen moet brengen.
Op de brommer is het best een heel eind Dus kijk even wat er gaat gebeuren vannacht. Een plan in je hoofd hebben voor het geval dat is niet eens zo gek.
Haha sorry ik ben de brommertijd al een poosje voorbij (gelukkig al was ik erg blij met dat ding), ik kan niet zonder mijn auto omdat ik hier in the middle of nix woon haha! Ja daar heeft mijn moeder ook wel gelijk in.
Aardschok had ik ook al gelezen. Maar hoe zit het nu met al dat vee is dat nu wel of niet allemaal geëvacueerd. Lees op twitter verschillende dingen :S
Marnixx
Geplaatst: 06-01-12 22:29
hilly200 schreef:
Aardschok had ik ook al gelezen. Maar hoe zit het nu met al dat vee is dat nu wel of niet allemaal geëvacueerd. Lees op twitter verschillende dingen :S
Volgens mij de meeste wel, maar kunnen ze geen onderdak vinden voor de bedrijven met grote hoeveelheden vee...
Hoop wel dat mijn paard nu hij alwel verplaatst is,hij droge voeten houd. Plek waar hij nu staat is 10 km van ten post,dat was toch ook een risico gebied?
In het midden dus. hmm en waar liggen de lage punten? Is er niet ergens een ''stoppunt'' ? Mocht het doorbreken dat ze ergens een mega gat graven om het te stoppen.. mischien zeg ik wat heel doms,maar als nood..