Ik bedenk me nu dat je dan ook voor 'fietsende studenten' een tijdelijk stage ov zou moeten geven, moet alleen wel geregeld worden dat ze op dat ov kantoor eens harder/sneller werken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Konstantine schreef:Dat met dat thuiswonen maar uitwonend trekken gaan ze vanaf januari keihard aanpakken, volkomen terecht wat mij betreft!
Verder ben ik het helemaal met je eens dat iedereen kan werken, zelfs al is het iets kleins en part-time. Moet ook gebeuren en scheelt de overheid bakken geld.
Een trajectabonnement i.p.v. ov ben ik dan voor het HBO en WO wel echt op tegen, stel ik studeer in Rotterdam maar mijn stage is even ver (anderhalf uur enkele reis) de andere kant op... Dan betaal ik me alsnog de ziekte.
Veel mbo'ers die ik ken zijn wel fietsend sneller op school én hun stage, dus dat nakijken vind ik zo'n slechte zaak nog niet.
upendo schreef:En zelf hebben sommige van die politici een jaar of 8 gestudeerd..
Maartje1990 schreef:Ik zal wel een van de weinige al dan niet enige student zijn die de overheid groot gelijk geeft dat ze stufi afschaffen? Waarom zouden andere mensen moeten betalen voor onze studie? Vind ik belachelijk, een goed leenstelsel lijkt me een prima idee. Het is jóuw studie, die moet jij maar betalen, dat hoeven andere mensen niet voor je te doen.
joyce_eddy schreef:LATEN WIJ SAMEN PROTESTEREN!!!! HUP OP NAAR DEN HAAG MET ZIJN ALLEN!!
Sleeper schreef:joyce_eddy schreef:LATEN WIJ SAMEN PROTESTEREN!!!! HUP OP NAAR DEN HAAG MET ZIJN ALLEN!!
Dat lijkt me de enige logische actie. Vroeger waren mensen allang de straat opgegaan. Zet een goede demonstratie op, dan krijg je ook heel veel mensen mee die het met het beleid niet eens zijn. Van putjesscheppers tot advocaten. Waar zijn de studenten gebleven die dingen aan de kaak stellen? Die niet alleen praten maar ook de barricaden opgaan! Afwachten is de slechtste houding die je kan hebben. Al is dat wel de trend van de laatste jaren, helaas.