Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bellatrix schreef:SteffiiY schreef:Moet je nog een bepaald profiel gaan aanmaken als je email account bevestigd is?
Volgens mij niet. Ik heb mij aangemeld en enige tijd later kreeg ik de gegevens van mijn soldaat en kon ik gaan schrijven.
Amburtjoz schreef:Keuring? Ik heb tot nu enkel me gegevens ingevuld bij registratie (zoals voornaam, achternaam e.d), wanneer moet je die info invullen of krijg je die toegestuurd en moet je die dan beantwoorden?
_San87_ schreef:Amburtjoz schreef:Keuring? Ik heb tot nu enkel me gegevens ingevuld bij registratie (zoals voornaam, achternaam e.d), wanneer moet je die info invullen of krijg je die toegestuurd en moet je die dan beantwoorden?
Keuring is misschien niet het juiste woord, maar er word wel gekeken of je geschikt bent en gekoppeld kan worden, dat is wat ik begrepen heb.
Amburtjoz schreef:_San87_ schreef:
Keuring is misschien niet het juiste woord, maar er word wel gekeken of je geschikt bent en gekoppeld kan worden, dat is wat ik begrepen heb.
Lijkt me niet dat ze vanaf je leeftijd/woonplaats/email/voor- en achternaam kunnen achterhalen of je geschikt ben of niet? Zal ik nog wel een mail oid over krijgen dan..
Neroo schreef:Ik heb mijn militair gemaild, alleen nog niks terug gehad.
Ik kan hem ook niet vinden op fb, ben wel nieuwsgierig