Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:46

Boras schreef:
Worden jullie dan niet gezien als meisjes die bekend staan als "makkelijk", maar waar jongens geen serieuze relatie mee willen? Dus met een beperkte populariteit en houdbaarheid.
Of werkt het tegenwoordig niet meer zo?

Nee zo word ik niet gezien, zo gedraag ik me ook niet continu maar om eerlijk te zijn Kiwipitje vind ik dat wel een van de leukste dingen :o Maar ik denk dat ik nu gewoon een van de weinige ben die er hier op bokt op in gaat!

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:47

VD_NH schreef:
nou... als ze willen kijken kijken ze :j

maar schuren vind ik heel ontschuldig

Het schuren ansich is misschien "onschuldig" (in de ogen van de jongeren) maar, wat als zo'n jongen met een flinke stijve rondloopt, jouw uitkiest om tegen aan te gaan staan schuren, en jij wil het een keer niet hebben? Ben je dan niet bang dat die jongen later alsnog zijn frustraties op jou los laat gaan? Als in "ik pak je straks buiten of op de wc wel want, ik moet toch van die paal af....."

Kiwipitje

Re: Schurende tieners in dicoteek geweerd...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:48

Nou KLfan ik stam nog uit het tijdperk dat je ging zoenen / tongen met een jongen omdat je hem leuk vind, niet omdat dat het leukste is aan stappen :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:50

Ik geloof dat ik op die leeftijd mijn zelfrespect toch wel hoog in het vaandel had staan.al zal de jeugd van tegenwoordig mij vast preuts vinden als ik dit allemaal zo lees :D nee, schuifelen was al dapper genoeg haha :D en heel misschien kon er een kusje af! Maar ging en ga echt niet mijn tong in elke willekeurige mond laten bungelen omdat ik graag wil scoren. En nu helemaal niet, zal mijn vriend vast niet waarderen :D

KLfan, ik waardeer je eerlijkheid! :j

annutjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:51

KLfan schreef:
VD_NH schreef:
ik vind het ook normaal hoor KLfan, dat iseen vann de leuke dingen aan teenage :j het schuren zoenen tongen etc

Jeeh nog iemand die het mij eens is!

Gewoon over een aantal jaar even dit topic opnieuw bekijken... :P Waarschijnlijk denk je er dan toch iets anders over! ;)

Het leuke van het uitgaan is toch het lol hebben met vrienden en vriendinnen??? Lekker dansen en gek doen... Volgens mij gaat het er bij de jeugd alleen nog maar om het 'erbij horen'. Lekker tot 's avonds laat op straat hangen en al die onzin!! Het liefst nog drankje erbij... (of nog een paar drankjes meer...)
Volgens mij hoor je er als tiener niet meer bij als je hier niet aan mee doet en je niet bezig houdt met jongens, uitgaan, zoenen enz... Dat was in mijn tijd ook al een beetje zo, maar het wordt steeds erger... Jammer!!!

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:53

Voor je het weet ben je bij Teen Mom :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:53

Nee joh, Ze gebruiken immers keurig een condoom! :D

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:54

MandyR schreef:
VD_NH schreef:
nou... als ze willen kijken kijken ze :j

maar schuren vind ik heel ontschuldig

Het schuren ansich is misschien "onschuldig" (in de ogen van de jongeren) maar, wat als zo'n jongen met een flinke stijve rondloopt, jouw uitkiest om tegen aan te gaan staan schuren, en jij wil het een keer niet hebben? Ben je dan niet bang dat die jongen later alsnog zijn frustraties op jou los laat gaan? Als in "ik pak je straks buiten of op de wc wel want, ik moet toch van die paal af....."

Tja wat zal ik daar van zeggen, ehm ik denk dat ik mijn mondje maar hou vrrag over pb.
Kiwipitje: Dat doe ik ook wel maar dan is het intenser en als ik een vriendje heb ga ik ook niet met een vreemde zoenen! (ik ben nog maagd! XD(en anders condooms in pocket(ik begin steeds erger te lijken)))
#annutjuuh: ik kies er voor om dat te doen er zijn er ook zat zich onthouden!
#vuurneon: dankjewel :o

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:57

Dat doe je dus niet ;). Als ik het zo lees ga je een beetje lopen zoenen / tongen met willekeurige jongens en als je 'm echt leuk vind is het INTENSER? Je bent 15, kom op, nog tijd genoeg om je als een sloerie te gedragen dacht ik zo.

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 21:59

Ik mag dan 16 zijn maar ik walg echt van dit soort verhalen, het valt me echt op dat meisjes zich steeds goedkoper gaan gedragen en ook steeds op jongere leeftijden. Schuren vind ik op zich onschuldig, maar dat iedereen tegenwoordig maar met iedereen zoent ( daarmee bedoel ik meerdere jongens op 1 avond ) (of nog verder dan zoenen gaat) vind ik echt ontzettend goedkoop, dat soort dingen hoor je te doen met iemand van wie je echt houdt...
Laatst bijgewerkt door lovefi op 23-11-11 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:00

Boras schreef:
Worden jullie dan niet gezien als meisjes die bekend staan als "makkelijk", maar waar jongens geen serieuze relatie mee willen? Dus met een beperkte populariteit en houdbaarheid.

nee want ik laat goed merken of ik iets wil of niet && iedereen doet het zo :j

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:02

Je bent 14!! Heb je dan geen enkel zelf respect? Als ik het goed begrijp vind je het stoer/leuk om met meerdere jongens op een avond te zoenen? Correct me if I'm wrong!

DearLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:03

Kiwipitje schreef:
Dat doe je dus niet ;). Als ik het zo lees ga je een beetje lopen zoenen / tongen met willekeurige jongens en als je 'm echt leuk vind is het INTENSER? Je bent 15, kom op, nog tijd genoeg om je als een sloerie te gedragen dacht ik zo.

Tja de wereld van mij is wel groot hoor :o Je wilt niet weten hoe een kamp voor mij er uit ziet bij de scouting (groot kamp 1000 man mijn leeftijd tot 19) En verder ben ik geen sloerie vind ik (eigen mening)
En nog iets je wilt niet weten hoeveel vrienden van me nu al ontmaagd zij begint bij de dertien jaar en die worden ook niet sletterig gevonden :p

#Esssssss ik ben 15 maar vind het wel leuk

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:04

VD_NH schreef:
Boras schreef:

nee want ik laat goed merken of ik iets wil of niet && iedereen doet het zo :j

Ja ok, maar dat bedoel ik niet.

MandyR

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:04

VD_NH schreef:
&& iedereen doet het zo :j

Hier proef ik toch een beetje groepsdruk. "Iedereen doet het dus ik ook." Of heb ik het nu helemaal mis?

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:05

Nou KLfan ik vind ze wel sletterig, en ik denk met mij vele anderen. Dat ze door jouw kennisenkring niet sletterig worden gevonden zegt meer over jouw kennissenkring dan over de al dan niet sletterigheid van die kindjes (want dat zijn het nog!).

Hannemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:05

lovefi schreef:
Ik mag dan 16 zijn maar ik walg echt van dit soort verhalen, het valt me echt op dat meisjes zich steeds goedkoper gaan gedragen en ook steeds op jongere leeftijden. Schuren vind ik op zich onschuldig, maar dat iedereen tegenwoordig maar met iedereen zoent ( daarmee bedoel ik meerdere jongens op 1 avond ) (of nog verder dan zoenen gaat) vind ik echt ontzettend goedkoop, dat soort dingen hoor je te doen met iemand van wie je echt houdt...

ben het hier helemaal mee eens
ben zelf 15, bijna 16 en heb nu bijna 2 jaar verkering
ik kan niet begrijpen dat sommigen zichzelf zo te koop zetten
je krijgt ook echt een 'naam' als dat elk weekend zo gebeurt :j
Laatst bijgewerkt door Hannemarie op 23-11-11 22:06, in het totaal 1 keer bewerkt

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:06

quote fail
KLfan schreef:
VD_NH schreef:

Jeeh nog iemand die het mij eens is!

Gewoon over een aantal jaar even dit topic opnieuw bekijken... :P Waarschijnlijk denk je er dan toch iets anders over! ;)

Het leuke van het uitgaan is toch het lol hebben met vrienden en vriendinnen??? Lekker dansen en gek doen... Volgens mij gaat het er bij de jeugd alleen nog maar om het 'erbij horen'. Lekker tot 's avonds laat op straat hangen en al die onzin!! Het liefst nog drankje erbij... (of nog een paar drankjes meer...)
Volgens mij hoor je er als tiener niet meer bij als je hier niet aan mee doet en je niet bezig houdt met jongens, uitgaan, zoenen enz... Dat was in mijn tijd ook al een beetje zo, maar het wordt steeds erger... Jammer!!!

:') als dat zo was had ik het juist niet gedaan, ik ben niet populair, hoor er niet bij. ik ga niet uit op de plekken waar mensen van school uitgaan. maar ik geniet van het uitgaan. drink niet (heb pas met vriendin THUIS glas Rum Wiskey ijsthee op) zijn ntoen niet meer weg geweest was voor het lekker ) maar ik vind dat iedereen hier heel overdreven doet.

als ik nee zeg tegen het schuren ben ik totaal niet bang dat hij mij nog zal pakken hoor :')[*]

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:06

Jij bent 15 maar VD_NH niet. Maar ook dat veranderd niets. 14 of 15, sorry maar ik vind het dan nogal sletterig als je met de eerste en de beste gaat lopen zoenen. Over een paar jaar kijk je terug naar dit topic en dan lach je er waarschijnlijk om (hoop ik :D)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:09

Op het scoutingkampen heb ik wel ingegrepen hoor bij bepaalde leeftijden (er alleen doodleuk naast gaan staan werkt al genoeg hahaha) Ik vind veel best, maar er mogen best regels zijn.... En zelfrespect.
Maar eerlijk gezegd vond ik het erg meevallen altijd, ja wel bepaalde types natuurlijk die gek waren op aandacht en jongens die dat helemaal geweldig vonden!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:10

@VD_NH je hoort ook niet te drinken je bent 14 ?!!

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:11

ik krijg zo echt een slechte naam op bokt :')

nee kijk ik heb het idee iedereen doet het dus het is nu zo geïnviltreerd dat het niet meer raar is.

ik vind het niet raar maar dat betekend niet dat ik me tong in elke jongen steek. Ik heb nog niett getongt. ja de rest wel. en ik wrd raar aangekeken van niet. ik geloof dat ik 1 van de enige uit me klas ben die nog maagd is.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:11

lovefi schreef:
@VD_NH je hoort ook niet te drinken je bent 14 ?!!

:') er word drank mee genomen naar elk feest :')
even je bent speciaal als je niet drinkt. en ik doe het voor het lekker, niet voor de stoerheid

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:12

Dat is voor een groot deel ook maar stoerpraterij omdat het zogenaamd 'stoer' is om door een of andere afgelikte boterham die je amper kent ontmaagd te worden.

VD_NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-11 22:15

Kiwipitje schreef:
Dat is voor een groot deel ook maar stoerpraterij omdat het zogenaamd 'stoer' is om door een of andere afgelikte boterham die je amper kent ontmaagd te worden.

nee want de jongens geven het ook toe, was tijdens mentor gesprek na een zaak van verkrchting in ons bosje van ons dorp