Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
joostvangestel schreef:Hmm, ik zie geen goede bron dat de Neanderthaler het langer uitgehouden zou hebben dan de mens. Homo Sapiens Sapiens loopt kennelijk al een kleine twee honderdduizend jaar rond en ik denk weet niet of dat Home Neanderthalensis er al 230000 jaar geleden was. Maar goed, afgezien van dat feit heeft Homo Neanderthalensis de strijd verloren in de evolutie en Homo Sapiens Sapiens niet. Overigens ligt Neandertal een stuk dichter bij Nederland dan bij Griekenland, dus weet wie je waarvan beticht';)
Stond vandaag een grappig stuk in de Telegraaf over de Grieken. Weinig nieuwe info, vooral anekdotes over het financiele wanbeleid op verschillende niveau's en hoe de Grieken niet begrijpen wat er echt boven hun hoofd hangt.
RamboBink schreef:Als iedereen in Europa nou eens 2 euro overmaakt..... Zijn we al een heel end
HolyPope schreef:Electra63 schreef:Even serieus nu:
Ik hoorde net dat echt heel veel Grieken hun geld van de bank halen, ze zijn bang dat ze alles kwijt zijn als de banken omvallen.
Tja..... Wat zou jij doen in zo'n geval ?
xxMaxx schreef:Dit moet ophouden weg met griekenland ze doen niet eens moeite tot verbetering. Profiteurs en luizakken
Ragdollcat schreef:xxMaxx schreef:Dit moet ophouden weg met griekenland ze doen niet eens moeite tot verbetering. Profiteurs en luizakken
Zo denk ik er ook over, weg ermee.
Er is zat geld maar dat hebben ze weggezet in zwitserland.
Laat ze maar rotten in Griekenland en in hun eigen ellende zitten, wie weet worden ze wakker en gaan ze er harder voor werken en zaken aanpakken.
Ragdollcat schreef:En ze gaan erg vroeg met pensioen, dus dat kost hun ook geld, als ze nou eens doorwerken tot 65 jaar dan gaat het snel beter denk ik zo.