Rare jongens die Turken.....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 01:46

Ow en nog iets.. Dat wij in NL zo makkelijk dieren castreren wordt door heel veel mensen ook heel raar en wreed gevonden, eigenlijk ontzeggen wij dieren daarmee natuurlijk hun ware aard... Een dier is net zo hulpeloos als een kind, maar bij dat jongetje wordt in het geval van een besnijdenis iig niet een karakterveranderende ingreep gedaan.

HLPhoto fijn verhaal zo nog even, vlak voor het slapen gaan :') maar je hebt zeker een punt, waarom hebben enkel vrouwen het recht om te klagen?

Moet hierdoor wel even aan iets anders denken, nog een hygiene verschil.. Ieder toilet is hier in Tunesie uitgerust met een 'schoonmaakslangetje', waarmee je je na elk toiletbezoek, groot of klein, helemaal schoonspuit. Ideaal! En geloof me als je daaraan gewend bent ga je het steeds viezer vinden dat het 'schoonmaken' na toiletbezoek in NL enkel met wc papier gebeurd...

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 06:53

papagroom schreef:
Kleine kinderen met oorbellen zie je uitsluitend in de (dit gaat me kwalijk genomen worden ben ik bang)Bevolkings groepen die hun kinderen ]b]engelse[/b] namen geven........ik zie eerder een cheyenne van 2 met gaatjes als een joke....

En inderdaat kan dat best de basis zijn voor een nieuw topic...

waar haal je die "wijsheid" nou weer vandaan :?

mijn naam is russisch en ik was idd 2 dat ik ze kreeg....

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 06:56

HLPhoto schreef:
Het ergste vind ik nog het gebrek aan zelfkennis van vrouwen die roepen geen spontane buitensex te willen met onbesneden mannen... Dames, jullie geslachtsdeel dat weleens oneerbiedig zure sloot of vette vis genoemd wordt dankt zijn bijnaam, geur en smaak grotendeels aan de productie van smegma.

Jullie smegma bevat niet alleen dezelfde stoffen als dat van je onbesneden partner, maar ook gewoon talg. weleens een talgbultje opengeprikt en uitgeknepen? Juist ja, dat op pus lijkende spul EN die camembert waar in dit topic over geklaagd wordt krijgt je partner bij bepaalde handelingen in z'n mond.

Veel plezier vannacht ;)

je mag het beestje best bij de naam noemen hoor :Y)
want dat was er maar 1 ;)

maar die zelfkennis ontbreekt niet hoor, daar hebben ze namelijk 2 andere verklaringen voor
en dat is A vaginadoekjes en B (de belangrijkste) de man zijn keus!!
het is mijn keuze om het niet te willen............

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 07:14

Ik verbaas me er echt over dat zoveel vrouwen liever een onbesneden man hebben.. Doe mij maar een man met velletje, werkt een stuk makkelijker. :')

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 09:38

Ojajoh schreef:
HLPhoto schreef:
Het ergste vind ik nog het gebrek aan zelfkennis van vrouwen die roepen geen spontane buitensex te willen met onbesneden mannen... Dames, jullie geslachtsdeel dat weleens oneerbiedig zure sloot of vette vis genoemd wordt dankt zijn bijnaam, geur en smaak grotendeels aan de productie van smegma.

Jullie smegma bevat niet alleen dezelfde stoffen als dat van je onbesneden partner, maar ook gewoon talg. weleens een talgbultje opengeprikt en uitgeknepen? Juist ja, dat op pus lijkende spul EN die camembert waar in dit topic over geklaagd wordt krijgt je partner bij bepaalde handelingen in z'n mond.

Veel plezier vannacht ;)

je mag het beestje best bij de naam noemen hoor :Y)
want dat was er maar 1 ;)

maar die zelfkennis ontbreekt niet hoor, daar hebben ze namelijk 2 andere verklaringen voor
en dat is A vaginadoekjes en B (de belangrijkste) de man zijn keus!!
het is mijn keuze om het niet te willen............

Dan komt het dus ook hier weer (grotendeels) neer op goed poetsen ;)

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:03

tante_trien schreef:
Ik verbaas me er echt over dat zoveel vrouwen liever een onbesneden man hebben.. Doe mij maar een man met velletje, werkt een stuk makkelijker. :')

:?

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:05

lakshmi schreef:
Moet hierdoor wel even aan iets anders denken, nog een hygiene verschil.. Ieder toilet is hier in Tunesie uitgerust met een 'schoonmaakslangetje', waarmee je je na elk toiletbezoek, groot of klein, helemaal schoonspuit. Ideaal! En geloof me als je daaraan gewend bent ga je het steeds viezer vinden dat het 'schoonmaken' na toiletbezoek in NL enkel met wc papier gebeurd...
Lol, zou idd hygiënischer zijn, maarre... knoei je dan geen water op je broek? :=

Zitouna

Re: Rare jongens die Turken.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:12

tanteTrien ik snap 'm ook niet helemaal :')

HLPhoto hihi nee, er zit een kraantje aan de muur, waaraan dat slangetje hangt, dus je moet eerst het slangetje alvast in de juiste positie richten (van voor naar achter heb je het minste knoeigevaar) en dan pas het kraantje opendraaien :') veel praktischer dan een bidet nog weer ook :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:19

Over het smegma -> camembert -> zeep verhaal: zeep is dan ook eigenlijk niets anders dan ingekookt en licht behandeld vet... ;)

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:24

Nemurin schreef:
Over het smegma -> camembert -> zeep verhaal: zeep is dan ook eigenlijk niets anders dan ingekookt en licht behandeld vet... ;)
Klopt, maar de meeste mensen zijn niet vies van zeep en wel van smegma (ik trouwens ook van camembert, maar da's persoonlijk := ).

Een beperkte hoeveelheid is niet meer dan normaal ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:39

Een beperkte hoeveelheid wel, ja, maar er kan wel vanalles in huizen, of het smegma zelf nu normaal is of niet.

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:43

Nemurin schreef:
Een beperkte hoeveelheid wel, ja, maar er kan wel vanalles in huizen, of het smegma zelf nu normaal is of niet.
klopt, maar da's dus bij beide partijen zo.

het is niet onhygiënisch als je de boel gewoon regelmatig schoon houdt (en dat geldt voor beide partijen := ), maar dat geldt voor alles.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:43

Oh natuurlijk, daar twijfel ik ook niet aan, maar hoe lastig is dat plekje schoon te houden en kan dat ook van iedere man verwacht worden?
Van de verhalen eerder in dit topic krijg ik toch de rillingen...

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:53

Nemurin schreef:
Oh natuurlijk, daar twijfel ik ook niet aan, maar hoe lastig is dat plekje schoon te houden en kan dat ook van iedere man verwacht worden?
Van de verhalen eerder in dit topic krijg ik toch de rillingen...
Hahaha, kan het me voorstellen.

Het is helemaal niet moeilijk schoon te houden (tenzij je nodig ingeknipt of bijgesneden moet worden, maar dat merk je aan meer dingen): Kwestie van velletje zo ver mogelijk terug, waterstraal erop en schoonwrijven. Kwestie van bij iedere douche even doen (mijns inziens dus sowieso 1x per dag) en liefst heel kort voor oraal plezier, voorkomt klachten :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:55

En wordt de gemiddelde man hiervan op de hoogte gebracht tijdens hun opvoeding?

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 11:58

Nemurin schreef:
En wordt de gemiddelde man hiervan op de hoogte gebracht tijdens hun opvoeding?
Geen idee... mijn ouders waren vrij makkelijk met dat soort dingen, heb er duidelijke uitleg over gehad als kleine jongen + mijn vader vertelde er vrolijk bij dat meisjes me minder leuk gingen vinden als ik mezelf (o.a.) daar niet schoonhield. De manier waarop hij dat toen vertelde zorgde ervoor dat ik heel hard moest lachen... met als gevolg dat ik 't nooit vergeten ben ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 12:05

Hm tja ik heb een broertje van 23 dat het voor de overige hygiëne al niet zo nauw neemt, ik kan me zo voorstellen dat er meer zijn die het misschien verder wel goed doen maar dat velletje niet even meenemen...

Terwijl zoals ik eerder zei, wij bij dat loze vak Verzorging een video kregen waar gezegd werd dat meisjes zich echt eerst voor en dan achter schoon dienden te maken om o.a. blaasontstekingen etc. te voorkomen. Maar ik kan me niet herinneren dat er iets over de jongens gezegd werd!

Overigens zijn er nog schrikbarend veel meisjes en vrouwen die bovenstaande ook niet weten, ik heb meerdere mensen wel eens moeten vertellen erop te letten als ze zo vaak blaasontstekingen kregen... Die dachten dat het alleen van seks kwam en vroegen zich af waarom het ook in de perioden van droogstaan dan elke keer maar weer gebeurde!

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 12:22

Nemurin schreef:
Hm tja ik heb een broertje van 23 dat het voor de overige hygiëne al niet zo nauw neemt, ik kan me zo voorstellen dat er meer zijn die het misschien verder wel goed doen maar dat velletje niet even meenemen...
Een vriendin van me had laatst het probleem dat de leuke jongen die ze ontmoet had soms toch wel een beetje naar zweet rook. Ze stelde me soortgelijke vragen over wat mannen leren over zichzelf schoonhouden - ik denk dat een fatsoenlijke vent zichzelf gewoon goed verzorgt. Ik ben er altijd nauwkeurig op geweest, je weet nooit wie je tegenkomt.
Dat probleem loste zich vanzelf op toen hij wél bij haar wilde blijven slapen maar zich níet wilde douchen voor het slapen gaan: Bye bye :=

Mocht je vantevoren twijfels hebben: Wat let je om met iemand te douchen en dat schoonmaken zelf even te doen? Valt best handig te verpakken in iets opwindends tenzij je er met je neus en pincet bovenop gaat hangen :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 12:52

Ojajoh schreef:
tante_trien schreef:

:?

Met velletje makkelijker??
Echt niet... geef mij maar zonder :j

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 13:42

Ja precies, iemand die zich niet schoonhoudt zou ik sowieso geen aantrekkingskracht bij voelen. :')

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:06

Nemurin schreef:
Ja precies, iemand die zich niet schoonhoudt zou ik sowieso geen aantrekkingskracht bij voelen. :')
Dat merk je natuurlijk niet altijd meteen he.. iemand die het er zo nu en dan niet zo nauw mee neemt kom je daar pas na een paar dates achter ;)

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:13

Iemand die het er regelmatig niet nauw mee neemt echter wel. ;)
Maar het soort dat jij noemt komt dan gewoon m'n bed niet in hoor tot ie schoonmaakt.

Apostrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:17

Nemurin schreef:
Iemand die het er regelmatig niet nauw mee neemt echter wel. ;)
Maar het soort dat jij noemt komt dan gewoon m'n bed niet in hoor tot ie schoonmaakt.

Bij haar dus ook niet, ze heeft 'm vriendelijk verzocht huiswaarts te gaan :=

Ik zou me schamen als ik hem was :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 15:41

Ja... ik ook wel denk ik. :')

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-11 16:32

Brainless schreef:
Met velletje makkelijker??
Echt niet... geef mij maar zonder :j

Zonder velletje snap ik het niet meer :')