Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
liedje89 schreef:Zou het niet eerlijk vinden als hij zijn rekening zou moeten betalen terwijl ik dat niet hoefde toen er door mijn eigen onoplettendheid ineens een paard over me heen denderde. Dat was namelijk ook gewoon helemaal mijn eigen schuld! En ik was nuchter toen ik dom deed eigenlijk erger dus
marleen_usar schreef:In de auto rijd je niet bewust schade, je stapt niet in en denkt dan als er maar niks gebeurd?
marleen_usar schreef:Ik denk echt niet steeds als er maar niks gebeurd, dan roep ik het juist op me af.Wordt je ook erg onzeker van volgens mij?
Huertecilla schreef:marleen_usar schreef:Ik denk echt niet steeds als er maar niks gebeurd, dan roep ik het juist op me af.Wordt je ook erg onzeker van volgens mij?
Dus bergbeklimmers kunnen maar beter nergens bij stilstaan en gewoon gáán?
Dat doen al erg veel toeristen. Over dat hersenloze vraag ik nu net over of dat dan niet eigen schuld dikke bult betaal de redding zelf maar is.
Kijk een paar onderwerpen verder bijvoorbeeld.
Snoevie schreef:maar begrijp me niet verkeerd,een flinke boete,+ een werkstraf en een verplichte cursus ofzo is geen gek idee
Snoevie schreef:nogmaals,laat je dan alle mensen betalen die door domheid een ongeluk krijgen?
het is niet allemaal zo zwart wit
Electra63 schreef:HC, jij haalt er nu van alles bij, maar dit topic gaat over comazuipen.
kamsel schreef:Snoevie schreef:nogmaals,laat je dan alle mensen betalen die door domheid een ongeluk krijgen?
het is niet allemaal zo zwart wit
Of mensen die vrijwillig een sport kiezen die bekend staat als onveilig en waarbij ongelukken over het algemeen iets ernstiger zijn dan een gekneusde enkel?
Citaat:Dat doen de meesten hier op bokt dan weer wel, willen die ook allemaal hun eigen ambu betalen als ze er afkletteren?