Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Electra63 schreef:OMGponies schreef:Ik ben tegen.
No offense, maar ik vind Nederlandstalige muziek...
laat ik het zo zeggen, het is geen toeval dat mensen met een verstandelijke beperking vaak van Nederlandstalige muziek houden.
Op haat pb wordt niet gereageerd.
Wat een idiote opmerking
Anya schreef:LecyTinker schreef:nee nee, ik weet dat het om nederlandstalige muziek gaat... niet nederlands product. Ik bedoelde daarmee dat er duidelijkw el regels opgelegd kunnen worden met betrekking tot dat soort dingen. Het blijven publieke omroepen!
Google het maar, dan vind je er genoeg info over op het net!
Niet met betrekking tot de inhoud van de zenders.
Dat is namelijk een hellend vlak.
Gaan we dan straks zeggen dat bepaalde woorden niet meer gebruikt mogen worden. Of dat een debat over een bepaalde politieke maatregel niet meer mag? Of dat het aangenomen personeel een afspiegeling moet zijn van alle geloven, of juist van maar 1 geloof. Gaan we berufsverbote instellen?? Zodra de overheid zich gaat bemoeien met dergelijke inhoud, dan zit je al gauw in een hele nare discussie.
Electra63 schreef:OMGponies
Nee, het IS een idiote opmerking, en vooral je noot: op haatmails wordt niet gereageerd! Krijg je er zoveel dan? Dan zou ik eens gaan nadenken over je berichten.
Electra63 schreef:Ik geloof niet dat ik jou verantwoording hoeft te geven?
Jij maakt de vergelijking nederlandstalige muziek/mensen met beperking en jij maakt een opmerking over haatmails. Lijkt me vragen om een reaktie.
Het maakt mij niet uit wat voor muziek er wordt gedraaid, mijn bezwaar is dat de politiek dit wil bepalen.
OMGponies schreef:Electra63 schreef:Ik geloof niet dat ik jou verantwoording hoeft te geven?
Jij maakt de vergelijking nederlandstalige muziek/mensen met beperking en jij maakt een opmerking over haatmails. Lijkt me vragen om een reaktie.
Het maakt mij niet uit wat voor muziek er wordt gedraaid, mijn bezwaar is dat de politiek dit wil bepalen.
Maar in principe is dat altijd al geweest.
Marilyn Manson is bijvoorbeeld door veel tv zenders en radio zenders geboycot, niet omdat de zenders dat wilden maar omdat de overheid dat zou wou hebben. Persoonlijk zou ik ook graag willen weten of muziek van Nederlandse artiesten in een andere taal ook goedgekeurd wordt. Of wat dacht je van Vlaams of Fries? Mag dat wel of is dat wel erg grens overschrijdend?
Electra63 schreef:Ik geloof niet dat ik jou verantwoording hoeft te geven?
OMGponies schreef:Maar in principe is dat altijd al geweest.
Marilyn Manson is bijvoorbeeld door veel tv zenders en radio zenders geboycot, niet omdat de zenders dat wilden maar omdat de overheid dat zou wou hebben. Persoonlijk zou ik ook graag willen weten of muziek van Nederlandse artiesten in een andere taal ook goedgekeurd wordt. Of wat dacht je van Vlaams of Fries? Mag dat wel of is dat wel erg grens overschrijdend?
Electra schreef:Kan je dit bewijzen?![]()
Het maakt niet uit Fries of Vlaams, de overheid heeft zich er niet mee te bemoeien.
OMGponies schreef:Ja, heb je wel eens van google gehoord?
Daar kun je dat vinden.
sarabande schreef:OMGponies schreef:Maar in principe is dat altijd al geweest.
Marilyn Manson is bijvoorbeeld door veel tv zenders en radio zenders geboycot, niet omdat de zenders dat wilden maar omdat de overheid dat zou wou hebben. Persoonlijk zou ik ook graag willen weten of muziek van Nederlandse artiesten in een andere taal ook goedgekeurd wordt. Of wat dacht je van Vlaams of Fries? Mag dat wel of is dat wel erg grens overschrijdend?Electra schreef:Kan je dit bewijzen?![]()
Het maakt niet uit Fries of Vlaams, de overheid heeft zich er niet mee te bemoeien.OMGponies schreef:Ja, heb je wel eens van google gehoord?
Daar kun je dat vinden.
Als je iets beweerd moet je anderen niet op pad sturen om dat te bewijzen dat moet je zelf doen, is al eerder aan de orde geweest in dit topic
OMGponies schreef:Het bewijs dat ik de goedheid zelve ben;
http://www.oocities.org/capitolhill/299 ... polis.html
http://www.providermodule.com/forum/sho ... (Australia)
OMGponies schreef:Heb ik gezegd dat het door de Nederlandse overheid geboycot werd? Nee.
Elke overheid probeert controle te houden over de media.
Overigens waren dit wat willekeurige links, ik heb niet zoveel behoefte om tig pagina's vol met links hier te plaatsen, maar nogmaals je mag ze lekker zelf googlen als je, je er zo over opwindt.
Bovendien probeert iemand te zeggen dat haar persoonlijke mening een feit is, wat zoals iedereen weet achterlijk is. Je kan ook niet zeggen, blauw is mijn lievelingskleur, feit iedereen vind blauw een mooie kleur.
Electra63 schreef:OMGponies schreef:Heb ik gezegd dat het door de Nederlandse overheid geboycot werd? Nee.
Elke overheid probeert controle te houden over de media.
Overigens waren dit wat willekeurige links, ik heb niet zoveel behoefte om tig pagina's vol met links hier te plaatsen, maar nogmaals je mag ze lekker zelf googlen als je, je er zo over opwindt.
Bovendien probeert iemand te zeggen dat haar persoonlijke mening een feit is, wat zoals iedereen weet achterlijk is. Je kan ook niet zeggen, blauw is mijn lievelingskleur, feit iedereen vind blauw een mooie kleur.
Dit topic gaat over dat een bepaald deel van de nederlandse politiek de muziekkeuze van een radiozender wil bepalen. Wat voor soort muziek maakt niet uit, het gaat IMO om het willen bepalen. Het lijkt mij dat de politiek zich nu bezig moet houden met andere zaken.
Hoe dit in andere landen gaat, doet niet ter zake, het gaat hier om Nederland. Dus de opmerkingen en links m.b.t. Manson zijn niet relevant voor dit topic IMO.
En ik vind jouw mening dat nederlandstalige muziek (en daar houd ik zelf helemaal niet van) vooral voor mensen met een beperking is, een idiote, maar vooral kwetsende opmerking. En jouw voetnoot over haatmails vind ik nog idioter.
En verder stop ik nu deze discussie met jou.