Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:maar over het algemeen genomen moeten de meeste artikelen van de telegraaf met een korreltje zout genomen worden. Tis een makkelijk te kezen krant maar heeft in heel veel gevallen ook veel weg van de story/prive/weekend.
Een sensatie krant. Net als dit stukje. Want de titel "trimmer trapt expres puppy dood", tja dat is alleen om lezers te trekken...
Denk dat als je hardlopers vraagt hoeveel er 1 of meerdere keren over een hond gestruikeld zijn, dat de meesten hun hand opsteken.
Waarschijnlijk ook deze man. En ja, de meeste honden lopen daarna weer vrolijk verder. Ik zie het zelf ook gebeuren dat ik na het struikelen de 10e hond illegaal loslopende hond op een dag ook roep dat de eigenaar verdorie zn hond is lekker aan de riem moet houden zonder direct door te hebben wat de schade is,
Tis maar net hoe het gebracht wordt
Marleen74 schreef:Weet je wat mij kotsmisselijk maakt!?
Dat hier bokkers zijn die het eens zijn met wat die man gedaan heeft.....![]()
Jaaaaaa maar honden zijn ook lastig.
Jaaaaaaaaa maar ze hadden de pup niet aangelijnd.
Dan nòg doe je dit niet en als het een ongeluk is heb je het fatsoen om je verontschuldiging aan te bieden en niet zò bot te reageren.
Ontzettend sneu voor het gezin
Boras schreef:Deze man heeft zeker niet netjes gehandeld. Neemt niet weg dat de eigenaren van het hondje de dood ervan hadden kunnen voorkomen door het aangelijnd te houden. Een pup luistert over het algemeen nog niet goed en het diertje dan los laten lopen is risico lopen. Hardloper had dus even kunnen stoppen om een ongeluk te voorkomen. Eigenaren hadden verantwoord kunnen handelen, ik vind dat zij zelf ook niet vrijuit gaan. Hondje had ook zonder hardloper in de problemen kunnen komen doordat het los liep.
Marleen74 schreef:Weet je wat mij kotsmisselijk maakt!?
Dat hier bokkers zijn die het eens zijn met wat die man gedaan heeft.....![]()
Jaaaaaa maar honden zijn ook lastig.
Jaaaaaaaaa maar ze hadden de pup niet aangelijnd.
Dan nòg doe je dit niet en als het een ongeluk is heb je het fatsoen om je verontschuldiging aan te bieden en niet zò bot te reageren.
Ontzettend sneu voor het gezin
Rosa__ schreef:'Arme' man, zo ziek in zijn hoofd.Hoop dat hij het zich heel erg gaat aantrekken, en bewust gaat nadenken, en dat dat zijn grootste straf wordt...
Echt ver-schrik-ke-lijk voor die mensen en dat hondje!
ma_rie_tje schreef:das al een hele andere opvatting dan wat de telegraaf suggereert (nl dat hij het expres deed, althans, zo kwam het over, maar het is en blijft de telegraaf)
minikatje schreef:more likely:
man komt aanrennen, hond rent mee.
hond dreigt onder voeten te komen, renner schuift hem opzij met voet (zijwaartse beweging) aangezien dit niet de eerste keer is denk ik.
of hij rent , hond rent mee.
hond komt half onder hem terecht, jankt even en springt opzij.
daarna stort het in.
als je als jogger als behoorlijke snelheid hebt en je ziet hem nog wegspringen, komt het niet in je op dat het hondje binnen 5 min dood is.
Diablo schreef:minikatje schreef:more likely:
man komt aanrennen, hond rent mee.
hond dreigt onder voeten te komen, renner schuift hem opzij met voet (zijwaartse beweging) aangezien dit niet de eerste keer is denk ik.
of hij rent , hond rent mee.
hond komt half onder hem terecht, jankt even en springt opzij.
daarna stort het in.
als je als jogger als behoorlijke snelheid hebt en je ziet hem nog wegspringen, komt het niet in je op dat het hondje binnen 5 min dood is.
Een hondje is niet meteen dood als je hem met je voet opzij schuift hoor, echt niet.
minikatje schreef:puppies zijn kwetsbaar hoor
en als je met je hoofd op een paaltje valt hoeft het niet eens hard te gaan om te komen overlijden.
fijn dan niet de hele post gelezen wordt btw