mika11 schreef:Het kan wel een feit zijn en waar zijn. Maar dan nog hoef ik het niet elke keer weer te horen.
Het is een feit dat ik goed voor mijn paard ben en goed voor haar zorg. Ze heeft niks tekort, behalve het vreselijke lot dat ze 's nachts op stal staat.
Nou, dat weet ik dan.
Ik vind het vreemd dat mensen woorden gaan gebruiken als koppigheid, lager denkniveau en zo.
Dat vind ik juist een teken van starheid, wijzen naar een ander en maar blijven herhalen.
Ik heb geen problemen met de nachten op stal (lees mijn posts maar eens goed terug, ik heb het over 24/7 stal!!!). Al zal je mijn paard daar nou weer niet gelukkig mee maken en dus doe ik dat ook niet. Maar mijn vriendin deed dat wel met haar oude paard, tja, daar had ik alle begrip voor. En als je paard niet veilig staat 's nachts, snap ik het ook wel. En zo zijn er meer redenen, waar ik prima mee kan leven, als dat paard overdag wel lekker uren buiten staat. En als je goed voor haar zorgt, nou prima toch?
Je mag het starheid vinden van mij, denk alleen dat je er behoorlijk naast zit, maar goed, jouw mening. Ik heb helaas te maken met paarden die dagenlang opgesloten staan en na de winter behoorlijk mager zijn geworden door te weinig ruwvoer. Ziek word ik ervan, maar ik kan er niets aan doen. Ze zijn niet van mij. Lager denkniveau, tja, het is helaas wel zo, kan er niets anders van maken.