Hoe voelen de PVV-stemmers zich op dit moment?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Odysseus

Re: Hoe voelen de PVV-stemmers zich op dit moment?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:32

Rinske, heb je een bron waarin er vanuit de partij naar voren wordt gebracht dat "alle Marokkanen crimineel zijn"?

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:37

Ik heb het hier niet over letterlijke standpunten, ik heb het over hetgene veel kiezers roepen.

Odysseus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 21:43

Je zegt dat je dat ook uit de partijstandpunten hebt hierboven anders...

En heb je een bron waarin veel kiezers dat roepen? Ik vind het namelijk raar dat de kiezers zo over een kam worden geschoren.

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 22:19

Rinske schreef:
Ik heb het hier niet over letterlijke standpunten, ik heb het over hetgene veel kiezers roepen.

Veel kiezers roepen dat veel marokanen crimineel zijn en
dat is een feit , kun je niet ontkennen , hoewel sommigen dat blijven doen .
De politiek blijft dat ook doen behalve Wilders en daarom is hij zo groot geworden ,
klik ff op uitslagen vorige week en je ziet hoeveel "domme" pvv stemmers er zijn

http://verkiezingen.wekelijksepeiling.nl/

Even de vraag van TS beantwoorden
"ik voel mij heel goed "

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 12:51

Bijzondere uitslag op die site van sjonnie. :)

slokkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-10 20:26

Positieve denkers testen hun geduld. :+

Mireille

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 01:04

Moderatoropmerking:
Op [NM] is onlangs een dienstmededeling geplaatst met betrekking tot de politieke discussies op Bokt. Deze dienstmededeling kun je hier vinden: [NM] [dienstmededeling] - over politieke discussies op NM. Zoals je daarin kunt lezen verwachten we van iedereen die deel neemt aan discussies dat hij/zij dat op een redelijke en prettige manier kan doen. Het is dan ook absoluut niet de bedoeling om berichten sterk te generaliseren of om middels persoonlijk getinte opmerkingen aan mede-bokkers de toon in deze discussie te veranderen. Het is niet toegestaan om doelbewust sfeer bedervend aanwezig te zijn. Berichten van dat type passen absoluut niet binnen de regels en richtlijnen die gevormd zijn om de politieke discussies weer tot prettige discussies te maken. Iedereen is zelf verantwoordelijk voor wat hij/zij plaatst, je bent dus ook verantwoordelijk voor de sfeer in de discussie. Ik heb een aantal berichten verwijderd.

flamingoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-10 14:19

Bedankt , je mag wel een mening hebben hier hoor , als ie maar links is :D
Sterker nog dan mag je ook kwetsende opmerkingen maken , nu krijg ik een ban denk ik .

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 00:38

randalinpony schreef:
Bijzondere uitslag op die site van sjonnie. :)

maar compleet onbetrouwbaar, een peiling kan pas als betrouwbaar worden beschouwd als er meer dan 1600 mensen hebben mee gedaan die geselecteerd zijn in verschillende groeperingen in de samenleving. Zo even snel via internet stemmen lijkt me niet de beste methode, Maurice de hond vind ik een stuk betrouwbaarder. www.peil.nl

Daar is trouwens wel een duidelijke neerwaartse tendens zichtbaar bij de PVV.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:23

Ik heb geen PVV gestemd, dus heb ik absoluut niks te melden in dit topic. Ik heb er geen idee van hoe PVV stemmers zich voelen, dat zullen ze toch onder elkaar moeten uitmaken.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 12:28

http://www.kranten.com/a/8182693/64120/

Misschien zijn ze hier wel blij mee. Thuis niet eens een fractie kunnen samenstellen maar in het buitenland amok gaan trappen
Vinden zijn stemmers dat nu echt prima???

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 13:00

Uit de link van Sarabande (de woorden van een demonstrante):
Citaat:
'Wilders poneert hier een kwaadaardige gedachte, door de Palestijnen naar Jordanië te verwijzen. Dat is notabene met Egypte het enige land in het Midden-Oosten waarmee we vrede hebben. En daar gaat hij nu in zitten stoken!'
En ze steekt haar spandoek nog maar eens in de lucht: 'Wilders = olie op het vuur!'

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de mening van de PVV-stemmers over dit optreden van Wilders in het buitenland en over de dingen die hij verkondigt.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-10 22:08

Ik denk dat als je je het ontzettend aantrekt je zelf heel dichtbij de partij zit..

Ik zelf leef gewoon nog steeds elke dag mn leven zoals ik eerst ook al deed .. Waarom zou ik het me persoonlijk aantrekken en erom gaan huilen of sippen? Vind het jammer nare berichtjes te lezen maar me er echt iets van aan trekken en er depri van worden.. Nee :D

Maar ik denk dat dat voor iedereen wel geldt die zelf niet in de politiek actief en gewoon enkelt een stemmer is ;)

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 11:02

Ik ben echt geshockt wat ik in het artikel van de volkskrant lees, de rillingen liepen gewoon over mijn rug. Wilders draagt hier een boodschap uit die niet alleen zeer schadelijk is voor de Palestijnen, maar op langer termijn ook voor de Israëliers zelf. Het zo intens vernederen van een bevolking kan ook Wilders nog wel eens rauw op zijn dak komen, wat dat betrefd zou Wilders beter even langs Rusland kunnen gaan, daar kunnen ze wel wat ervaringen vertellen waar een vernederd volk toe in staat is.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 12:08

Mijn opmerking sloeg dus niet alleen op het feit dat hij dit soort opruiende zaken in het buitenland uit, maar dat hij de vaderlandse en zijn eigen binnenlandse politiek beter gediend had door dit soort reizen, NY etc niet te maken maar in plaats daarvan zijn potentiële kamerleden beter had gescreend.
Ook vraag ik me af wat de meer kosten voor de Nederlandse belasting betaler zijn voor al die bewakingsmensen die op die reizen mee gaan.
Ik zou dat graag eens zwart op wit willen zien en dan aan Henk en Ingrid die op hun uitkeringen, zorg etc gekort worden, vragen of ze dat ook prima vinden.

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:24

Ik zou persoonlijk me niet tot dat niveau willen verlagen, vragen hoeveel de bewaking van Wilders kost is het zelfde als vragen hoeveel de gemiddelde allochtoon kost, ik zie de meerwaarde er niet van om te berekenen hoeveel een persoon kost. Mensen zijn nou eenmaal niet uit te drukken in kosten.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:26

Volgens mij zijn hele regeringsdivisies, pensioenfondsen, ziektekostenverzekeraars enz. anders niets anders aan het doen dan berekenen hoeveel wij (mogen) kosten hoor. :D

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:30

Beste bokkers, ik herhaal een stuk uit de OP van de TS:

Citaat:
Dit is géen discussietopic waar voor- en tegenstanders van de PVV met elkaar kunnen gaan rellen!

Dus voordat dit topic op slot gaat, waar de TS zeker niets aan heeft, kunnen jullie misschien ophouden met dat onnozele gekibbel? :)

TS, jouw OP beschrijft precies dat wat ik als PVV-stemmer ook voel. Maar mijn vertrouwen is inderdaad nog niet weg. De PVV heeft het ook zeker niet makkelijk, ik hoop dat ze z.s.m. binnen de partij alle op orde kunnen krijgen en dan dat kunnen doen waarom wij op hun gestemd hebben :)

joopie7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:32

@randalinpony: ja maar met een bepaald doel, een ziekenfonds berekend hoe duur de zorg is om een goede zorg te kunnen waarborgen. Maar wat is de meerwaarde om uit te rekenen hoe duur een bepaalde persoon/groep is, als je vervolgens er toch niks aan kunt veranderen? Je kunt wel gaan berekenen hoe duur de bewaking van Wilders is, maar hij zal het toch echt nodig hebben om zijn politieke functie te kunnen vervullen.

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:41

Ik vind het sowieso een naar gegeven dat sommige posters in dit topic Wilders de schuld ervan geven dat hij achtervolgd wordt door agressors die geen kritiek kunnen slikken. Hier wordt het slachtoffer als dader gezien. Om onpasselijk van te worden, net zoals ik onpasselijk werd van bepaalde mensen die gingen feesten toen op 9-11 die aanslagen plaatsvonden. Mensen die een zg. vreedzame ideologie aanhangen. En ook dit sterkt mij weer in mijn opvatting dat nodig dingen moeten veranderen in Nederland. Ik hoop van harte dat Wilders dat weet te bewerkstelligen. Daarom voel ik mij supergoed en hoopvol als PVV stemmer.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:48

Ik heb nooit gezegd dat hij niet beschermd mag worden, maar zet wel vraagtekens bij de meerkosten die die bescherming moet kosten voor onzinnige opruiende toespraken in verre buitenlanden.
Ik stel gewoon dat het beter zou zijn dat Wilders als gedoog partner van een regering zijn zaken hier beter voor elkaar zou moeten hebben en haal er ook geen oude koeien bij, maar het hier en nu en vraag me af wat Henk en Ingrid, de PVV stemmers dus daarvan zouden vinden als het hun voorgelegd zou worden.

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:49

Ik heb niet op heb gestemd, ik voel niks.
Maar de pvv stemmer in mijn omgeving zegt (als ik het vraag) dat hij het wel jammer vindt van de negatieve berichten maar nog steeds op PVV zou stemmen.

kanniet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:55

sarabande schreef:
Ik heb nooit gezegd dat hij niet beschermd mag worden, maar zet wel vraagtekens bij de meerkosten die die bescherming moet kosten voor onzinnige opruiende toespraken in verre buitenlanden.
Ik stel gewoon dat het beter zou zijn dat Wilders als gedoog partner van een regering zijn zaken hier beter voor elkaar zou moeten hebben en haal er ook geen oude koeien bij, maar het hier en nu en vraag me af wat Henk en Ingrid, de PVV stemmers dus daarvan zouden vinden als het hun voorgelegd zou worden.

Fijn zo, dan hoef jij je niet aangesproken te voelen.
Álle kosten die gemaakt worden om W. te beschermen komen op rekening van de agressors, en wij, de belastingbetalers moeten het ophoesten. Niemand mag van zijn vrijheid beroofd worden omdat hij een andere mening heeft. Diegenen van die vreedzame "godsdienst" die de bedreigingen uiten zijn schuldig aan die kosten, niemand anders.

Ik dacht trouwens dat dit topic ging over de gevoelens van de PVV stemmer.

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 14:59

Citaat:
Dit is géen discussietopic waar voor- en tegenstanders van de PVV met elkaar kunnen gaan rellen!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-10 15:01

kanniet schreef:
Ik dacht trouwens dat dit topic ging over de gevoelens van de PVV stemmer.

Ik vraag daar dus ook nadrukkelijk om, maar denk niet dat alle PVV stemmers echt met al die kosten geconfronteerd worden en die afgezet hebben tegen de dagelijkse kosten waar ze vanaf 1 januari tegen aan gaan lopen.
Wellicht dat zelfs PVV stemmers dan liever dat geld naar de ouderen zorg of veiligheid (waar op bezuinigd gaat worden met Geert zijn toestemming) zouden zien gaan.
Iedereen moet bezuinigen dus waarom draagt Wilders zijn steentje niet bij en vliegt hij met 7 man en ter plekke beschermde hotels en gepantserde auto's naar NY en Israël.