Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rinske schreef:Ik heb het hier niet over letterlijke standpunten, ik heb het over hetgene veel kiezers roepen.
randalinpony schreef:Bijzondere uitslag op die site van sjonnie.
Citaat:'Wilders poneert hier een kwaadaardige gedachte, door de Palestijnen naar Jordanië te verwijzen. Dat is notabene met Egypte het enige land in het Midden-Oosten waarmee we vrede hebben. En daar gaat hij nu in zitten stoken!'
En ze steekt haar spandoek nog maar eens in de lucht: 'Wilders = olie op het vuur!'
Citaat:Dit is géen discussietopic waar voor- en tegenstanders van de PVV met elkaar kunnen gaan rellen!
sarabande schreef:Ik heb nooit gezegd dat hij niet beschermd mag worden, maar zet wel vraagtekens bij de meerkosten die die bescherming moet kosten voor onzinnige opruiende toespraken in verre buitenlanden.
Ik stel gewoon dat het beter zou zijn dat Wilders als gedoog partner van een regering zijn zaken hier beter voor elkaar zou moeten hebben en haal er ook geen oude koeien bij, maar het hier en nu en vraag me af wat Henk en Ingrid, de PVV stemmers dus daarvan zouden vinden als het hun voorgelegd zou worden.
kanniet schreef:Ik dacht trouwens dat dit topic ging over de gevoelens van de PVV stemmer.