van de smerige, zieke gedachtengangen van deze mensen. Ik wens ze dus niet in mijn buurt te hebben. En ja, ik heb een jonge dochter, die veel buiten speelt. Natuurlijk weet ik helaas niet wat al mijn buren uitspoken of uitgespookt hebben, maar als je van tevoren al weet dat iemand op kinderen valt, hoef ik ze nog niet te tolereren in de buurt van mijn kind?? Mij maakt het niet uit of iemand mij kortzichtig vindt hierin. Wat mij uitmaakt is dat iemand met zijn klauwen en zijn ogen (want zo'n vieze vent die verlekkerd naar mijn kind kijkt, daar word ik ook niet vrolijk van) van mijn kind afblijft. Ik sta niet voor mezelf in, als iemand aan mijn kind zou zitten. Dat heeft te maken met mijn eigen verleden, waar ik hier niet over uit ga wijden. Ik raad het in elk geval niemand aan.
PS: Heb er op tv wel eens docu's over gezien en ja, ze schijnen heel vaak weer in de fout te gaan, omdat ze zich nou eenmaal seksueel aangetrokken voelen tot kinderen. Je kunt van een homo ook niet verwachten dat hij ineens niet meer op mannen valt, he.
En verder heb ik weinig met criminelen. Ik vind dat ze hier in NL te makkelijk weg komen met alles.

)
Dus welk gevaar loop je met een ex-roofovervaller naast je, dat ie de heggeschaar pikt?