De zaak van PVVer Lucassen, moet hij weg of blijven?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Moet Wilders Lucassen uit de PVV fractie zetten?

Ja
179 (84%)
Nee
34 (15%)

Totaal aantal stemmen: 213

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:27

No_No schreef:
sarabande schreef:
Waarmee, en dat vond ik eigenlijk wel een leuke, het % criminele PVV kamerleden, beduidend hoger ligt dan het hoogste gemeten % (is inmiddesl alweer aardig gezakt) criminele Marokkaantjes in Gouda

Auw!!! _O- :')

Edit:
Deze mensen hebben een voorbeeldfunctie! Net als de koningin, ministers, agenten, artsen,rechters en advocaten, meesters en juffen, jongerenwerkers enz enz. Lekker voorbeeld voor! Als het een eenmalig geval was zodat hij geleerd had van zijn daad... Maar dat is het niet!

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:32

De percentages zijn inmiddels nog meer uit elkaar gelopen de PVV kamerleden winnen met afstand :D :D

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:36

Ik heb thuis trouwens al de weddeschap afgesloten dat dit cabinet maximaal 3 maanden zou zitten. Ik heb er wel vertrouwen in dat het valt:o

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 12:51

woofie schreef:
Ik zie het als een grote Hetze......Men kan niet verkroppen dat een deel van het volk voor Wilders heeft gekozen en nu trekt men alles uit de kast om de PVV in een zo slecht mogelijk daglicht te stellen.

Wie doen dat dan? Waarom? Als dit een of andere hetze is zou het niet handiger zijn geweest dit dan te hebben gedaan tijdens de formatie en niet nu het kabinet al zit en iedereen zich er al bij neer had gelegd?

Weet je wat het is, het is een dikke soap! Waar de media, zowel links als rechts, van smullen om de kijkcijfers. Natuurlijk gaan ze dan nog verder graven, hoe langer je dit uit kan melken hoe beter. DIe lui van Powned, NOS of zelfs de Volkskrant zijn echt niet bezig met politiek op dat moment maar met oplages en kijkcijfers. En dat heeft de PVV toch echt aan zichzelf te danken, dit hadden ze ook heeeeel makkelijk kunnen voorkomen.

Citaat:
Nogmaals, ik vind dat de politieke partijen hun energie in het terugwinnen van deze kiezers moeten stoppen....en niet in dit kinderachtige modder gegooi!

Wie gooit er modder? En nogmaals, "terugwinnen van kiezers"? De verkiezingen zijn net geweest hoor, het kabinet net geinstalleerd. Er is nu helemaal geen sprake van een wedstrijd om de kiezers, al zou je het bijna denken met die hysterische peilingen van Maurice de Hond 2 x per week.

Citaat:
Ik bèn niet eens PVVer, maar erger me onderhand dood aan dit hele gedoe.....

Je ergert je aan de PVV leden die staan te liegen recht in je gezicht? Sharpe: "nee, absoluut niet waar"
Of je ergert je even aan de politiek in zijn algeheel?

Citaat:
Stop met dit gedoe heren en dames politici(want dit kost ons burgers handenvol belastingcenten) en ga doen waarvoor jullie gekozen zijn...REGEREN!!

Dit gedoe speelt zich wel voornamelijk in de media af hoor, in Den Haag zijn ze echt nog wel met andere dingen bezig. Behalve het debat op dinsdagavond heeft het de belastingbetaler nog geen cent gekost.

Verder ben ik het helemaal met je eens. Als Wilders liegende, agressieve mensen in zijn partij wil handhaven en de mensen die gestemd hebben op de PVV vinden dat goed (niet dat ze er nu nog wat over te zeggen hebben). Dan is dat democratie en zoeken ze het maar uit.
Als het CDA en de VVD daarmee willen regeren, ook prima. Dan is dat onze regering. Met dank aan de stemmers op alle drie die partijen

We kunnen er toch over 4 jaar pas weer wat aan doen bij de verkiezingen. Hopen dat ze het land niet teveel afbreken in de tussentijd...
Laatst bijgewerkt door Waves op 17-11-10 12:58, in het totaal 2 keer bewerkt

No_No

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 12:54

Zo lang blijven ze niet zitten hoor :Y)

Ik heb mijn rode potloodje al klaar liggen

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 13:28

Ik heb even in mijn glazen bol gekeken, en ik voorspel dat velen van ons gelijk hebben gehad over het feit dat Wilders alleen maar ellende zaait in de politiek en dus indirect in ons land.....

:')

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-10 13:34

Ervaren meer mensen het eigenlijk als een opluchting dat de Mos geen schooldirecteur is geweest? :')

Zo komen we er toch achter dat het helemaal niet zo slecht gesteld is met de wereld. *\o/* *\o/*

Types als de Mos worden geen schooldirecteur, een Lucassen werkt niet meer in het leger en ontucht wordt bestraft, als je geld wegsluist uit faillissementen komt nog steeds gewoon de curator achter je aan, en als je de Hongaarse Henk en Ingrid oplicht met fake smsjes dan krijg je ook daar gewoon een forse boete. En een kopstoot in de kroeg levert ook een kamerlid gewoon een nacht cel op. +:)+

Zou het niet gewoon een ludieke actie zijn van de PPV om te testen of het systeem naar behoren werkt? :)* Het enige wat eigenlijk niet werkt is de screening van kamerleden.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:31

sarabande schreef:
De percentages zijn inmiddels nog meer uit elkaar gelopen de PVV kamerleden winnen met afstand :D :D

Ik ken een groepje hangjongeren, Nieuwe Nederlanders. Ze zijn met z'n tienen. Het criminaliteitpercentage in dit groepje is 100%.

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 14:49

insun schreef:
sarabande schreef:

Ik ken een groepje hangjongeren, Nieuwe Nederlanders. Ze zijn met z'n tienen. Het criminaliteitpercentage in dit groepje is 100%.

Percentages worden over een hele populatie berekend, dus alle PVV kamerleden en alle jongeren die in die groep passen uit de buurt. Overigens ambiëren die jongeren geen kamerlidmaatschap

Moest wel erg lachen om de tweespraak net op de radio

2 PVV kamerleden kijken hun CV nog eens na zegt de een tegen de ander: "maar ik heb er flink voor geknokt om hier te komen" :') :') _O- _O-

robert45

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:31

insun schreef:
sarabande schreef:

_O-

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 20:58

sarabande schreef:
[

2 PVV kamerleden kijken hun CV nog eens na zegt de een tegen de ander: "maar ik heb er flink voor geknokt om hier te komen" :') :') _O- _O-

:') _O- :') _O-

Anoniem

Re: De zaak van PVVer Lucassen, moet hij weg of blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:34

Heb verder geen nuttige bijdrage, maar even lachen :D

Afbeelding

Afbeelding

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 21:40

Het goed kunnen liegen en bedriegen hoort bij een politieke carrière standaard in je CV te staan.
Ze roepen a en doen b. En als ze er over aangesproken worden weten ze het ineens niet meer of zijn de woorden verdraaid. Denk dat je de meeste er wel op kan betrappen.
Het enige is dat de screening beter had gekund. Dan heb je deze problemen ook niet.
Dit is niet alleen bij de PVV een probleem. In het verleden zijn dit soort gevallen meer voorgekomen.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:05

Kanelly schreef:
Heb verder geen nuttige bijdrage, maar even lachen :D

Afbeelding

Afbeelding

:') _O- :') _O- :') _O- :')

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:18

PascalB schreef:
Dit is niet alleen bij de PVV een probleem. In het verleden zijn dit soort gevallen meer voorgekomen.

Een verkrachter en buurtterrorist die in de kamer bleef zitten, tussen nog 5 andere gewelddadige (voor zover nu bekend) kamerleden van een partij, ik dacht het niet :n

PascalB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-10 22:22

sarabande schreef:
PascalB schreef:

Een verkrachter en buurtterrorist die in de kamer bleef zitten, tussen nog 5 andere gewelddadige (voor zover nu bekend) kamerleden van een partij, ik dacht het niet :n

Ik had het dus meer over de screening. Als die goed was uitgevoerd was het probleem er nu niet.
In het verleden is de screening meer misgegaan van mensen in de politiek. En okee dit is een tikkeltje erger.

Flying_Indo

Re: De zaak van PVVer Lucassen, moet hij weg of blijven?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:14

Zouden die PVV'ers nog wel tijd hebben voor echte politiek?

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:18

Hahahaaaah, bananenrepubliek NL.

Nu denk ik wel dat de antecedenten van PVV leden onder een vergrootglas worden gelegd. Want ging niet over Melchers (PVDA) het lerenpakken zweepjes SM verhaaltje ooit?

Volgens mij valt er over meer kamerleden wel iets te vinden.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:52

Babootje schreef:
Hahahaaaah, bananenrepubliek NL.

Nu denk ik wel dat de antecedenten van PVV leden onder een vergrootglas worden gelegd. Want ging niet over Melchers (PVDA) het lerenpakken zweepjes SM verhaaltje ooit?

Volgens mij valt er over meer kamerleden wel iets te vinden.

Dat klopt, maar als de PVV zelf heel hard schreeuwt en om aftreden roept bij andere kamerleden, moeten ze dat ook bij "eigen" leden doen. Verder is één van de belangrijkste issues van de PVV veiligheid op straat en in de wijken. Hufterig gedrag moet hard aangepakt worden en als je dan zelf een aantal leden hebt, wat zichzelf daar schuldig aanmaakt, dan is het niet zo gek, dat daar aandacht in de media voor is.
En een beetje SM-en staat IMO niet in verhouding tot buren terroriseren.

CtjeLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 00:58

Citaat:
Verder is één van de belangrijkste issues van de PVV veiligheid op straat en in de wijken. Hufterig gedrag moet hard aangepakt worden en als je dan zelf een aantal leden hebt, wat zichzelf daar schuldig aanmaakt, dan is het niet zo gek, dat daar aandacht in de media voor is.

En dit is exact waarom de PVV in mijn ogen een ontzettende aanfluiting is, een bedrog voor de kiezers. De PVV spreekt zichzelf 100% tegen, en dan huilen omdat ze niet serieus genomen worden? Of zoals Wilders snikt: graag stoppen met PVV pesten... Kom op.. dan moet je je zaakjes maar op orde hebben. Ik wist dat dit vroeg of laat zou gebeuren, en als dit zo door blijft gaan zullen veel pvv stemmers afhaken (is nu al gebeurd). Zo'n partij mag toch niet aan het hoofd van ons land staan? Dat is werkelijk te belachelijk voor woorden. Ik ben dan ook blij dat PVV niets te zeggen heeft. Wilders is gewoon een bangerik, bang voor zn positie, anders had hij Lucassen (terecht!) de laan uit gestuurd.

yfande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 01:01

Persoonlijk geef ik je gelijk.........gezien de openbare functie, dat was volgens mij privé plezier,
iemand die ontucht met zijn ondergeschikten plegt en zijn buren intimideerd is andere koek.
Ik ben het stadium van klucht inmiddels gepasseerd en wordt er met de dag zieker van,
zag eerder een hopelijk grappig bedoelde opmerking over een dwaarsnede van de Nederlandse
bevolking.........

Daphna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 01:04

''De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'' erg van toepassing bij de pvv.

insun

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 01:28

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Percentages worden over een hele populatie berekend.

Ja? Jij praat over het % criminele PVV kamerleden, ik praat over het % criminele hangjongeren in een bep. buurt.
Sarabande schreef:
Overigens ambiëren die jongeren geen kamerlidmaatschap

Dat weet je niet. Op dit moment waarschijnlijk nog niet. Maar wie kan voorspellen hoe deze jongeren over pak-hem-beet een jaar of 5 denken?

Lovely schreef:
Voor het geval weer iemand iemand anders wil beschuldigenv an het dom noemen van de wilders stemmer, Prem doet het hier in het begin: http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/Video ... &tx_ttnews[tt_news]=18722&cHash=9fd87b7b3a28cf98a23193f95cdeff6c

Prem. :') Hoe zei hij het ook alweer? Domme, domme PVV-stemmers. Ik zeg: domme, domme Prem.

http://mediablogger.nl/web/show/id=1942 ... -bij-dwdd/
Citaat:
Prem Radhakishun zal dit seizoen niet terugkeren als tafelheer in De Wereld Draait Door. Aanleiding daarvoor is een vooral dat maandagavond gebeurde in het VARA programma.

Hij beschuldigde gisteravond Jean-Pierre Geelen, mediajournalist van de Volkskrant, van pedofilie. Nadat presentator Matthijs van Nieuwkerk Prem vroeg of hij zijn woorden terug wou nemen zei hij: ‘Ik had dat niet moeten doen’.

Hij sloot DWDD af zoals hij het opende: met het aanbieden van verontschuldigingen. _O-

Electra63 schreef:
Dat klopt, maar als de PVV zelf heel hard schreeuwt en om aftreden roept bij andere kamerleden, moeten ze dat ook bij "eigen" leden doen.

Ja, je hebt helemaal gelijk! Ik vind het ook ongelooflijk hoe de dames en heren politici hun fractieleden de hand boven het hoofd houden.
En niet alleen Wilders doet dat. Ook een Femke Halsema bv. Hier, 2008 was het:

Citaat:
Fractieleider Femke Halsema verklaarde enkele dagen geleden al dat Duyvendak met zijn bekentenis de partij schade toebracht. Halsema zei toen dat Duyvendak wel in de fractie kon blijven, maar dat hij diende te werken aan het herstel van de opgelopen deuk in zijn geloofwaardigheid.

Dinsdagochtend werd bekend dat Duyvendak indirect ook betrokken zou zijn geweest bij bedreigingen en intimidaties. Zo schreef oud-topambtenaar George Verberg dat zijn leven en dat van zijn gezin jarenlang ernstig geleden heeft onder de oproepen van Duyvendak in het krakersblaadje Bluf!.

Voor diegenen die niet weten wie Duyvendak is:
Citaat:
DUYVENDAK BREIN TERREURAANSLAGEN RARA

http://www.elsevier.nl/web/10199550/Nie ... n-RaRa.htm
Mevr. Halsema toch een beetje hypocriet? Mevr. Halsema meet met twee maten???? Gevalletje "de pot verwijt de ketel....."?

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 01:38

Nee mevrouw Halsema betreurde dat ze haar gewaardeerde fractiegenoot, die NIET veroordeeld was, uit de fractie moest zetten.
En die bleef dus niet op zijn zetel zitten voor de poen die had wat meer fatsoen.

En verder, je kan alles wel draaien en anderen de schuld geven, maar links heeft al die gewelddadigheden, het afpersen en de verkrachtingen niet veroorzaakt, dat hebben die mannen stuk voor stuk zelf gedaan.

Zonder dat een van hen de consequenties trekt en gewoon zijn zetel aan een ander afstaat. Nee ze chanteren liever hun partij door te dreigen met een eenmansfractie (en wie weet dat beter dan Geert) zodat ze hun 120.000 euro per jaar kunnen blijven opstrijken

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-10 03:06

CtjeLief schreef:
als dit zo door blijft gaan zullen veel pvv stemmers afhaken (is nu al gebeurd).

:n

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/ar ... lders.html :)

sarabande schreef:
En die bleef dus niet op zijn zetel zitten voor de poen die had wat meer fatsoen.

Hoezo, hij kreeg gewoon wachtgeld.

Verkrachting is trouwens wel een groot woord, het was ontucht met een mindere, ene JdV heeft dat ook gedaan.