Homobos?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:40

Klaasje schreef:
Dat was niet die, maar ik weet dat we daar 'uit gein' een keer langs zijn gereden. Maar naar ons idee was dat ook drugshandel?? Maakt ook niet uit verder, laten we ontopic blijven :)

Oh okee ...je weet in iedergeval welke ik bedoel :o
Maaar het kan best dat daar ook drugshandel hebben hoor..
Weet ik veel ben er nooit..

Okee laten we maar ontopic blijven :o

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:41

Hoewel ik wel eerlijk moet zeggen, dat ik liever heb dat ze een daarvoor bestemde plek krijgen, dan dat ze het door heel het bos doen zoals nu.

DeadxStar

Re: Homobos?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:50

Door heel het bos? Voor zover ik weet is het echt niet door heel het bos hoor.. T kralingse bos is best groot :P

Aradis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:53

Ik vind het maar bizar..
In Nederland mag iedereen voor zijn geaardheid uitkomen, als je omgeving dat niet accepteert zou je jezelf eens af moeten vragen of je niet in de verkeerde omgeving zit..
Ik vind de mannen die de keuze maken om op deze manier hun geaardheid te uiten erg fout bezig, vooral als ze thuis nog een vrouw en kinderen hebben zitten.
Dat ze dan ook nog hun eigen trekmeplekje krijgen vind ik belachelijk, een homosexuele man kan toch ook wel een vluggertje via een chatbox ontmoeten en daarna ergens achter gesloten deuren (wanneer vrouw en kinderen van huis zijn :roll: ) doen wat ze willen..

Deze plekken bestaan ook alleen maar voor de homo's die niet voor hun geaardheid uit willen komen..
Je maakt mij niet wijs dat de hele homo gemeenschap hierom staat te springen.

Desperado_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:56

DeadxStar schreef:
Door heel het bos? Voor zover ik weet is het echt niet door heel het bos hoor.. T kralingse bos is best groot :P

Nee okee niet heel het bos haha, maar in het grootste gedeelte wel hoor.

Momo2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:57

sorry dat ik het zeg hoor maar ze mogen van mij hun gang gaan als ze het maar niet ergens in de openlucht doen :o

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:15

ik vind het hele gedoe te belachelijk voor woorden , als je als hetero stel ergens in the open air aan de wip bent krijg je een bekeuring en flink op je lazer
en nu moeten er speciale plekjes komen waar homo's elkaar kunnen ontmoeten en aan de wip kunnen??
beetje een omgekeerde wereld dit hoor, homo , hetero, bi, het interreseert me niet , maar gelijkheid van de mens houd ook in , iedereen dezelfde regeltjes ,
de afgelopen tijd ook weer zoveel in de media te doen over de emancipatie van homoseksuelen, geef seksuele geaardheid dan ook geen uitzonderings positie, dan gaat dat emanciperen ook een stuk sneller