Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
x_Marr schreef:Bellona_K schreef:
Volgens mij ben je een PVV stemmer die zich duidelijk aangevallen voelt (correct me if I'm wrong..).
In je post staat 'dezelfde groep marrokanen', jammer dat deze groep zich op zo'n manier misdraagt. Maar dat wil toch niet zeggen dat alle marrokanen zo zijn, en zich zo gedragen?
Volgens mij (en Verafjord, dit is niet naar jou persoonlijk bedoelt maar meer in het algemeen) gebeurd het vaak zat dat (autochtone) mensen een nare ervaring hebben gehad met mensen van buitenlandse komaf, en dan gelijk naar de pvv hollen.
Zucht.....
Jaaaahaaa want PVV stemmers kunnen niet nadenken maar hollen direct achter een partij aanEn de rest van de Nederlanders is heel slim als ze niet op de PVV hebben gestemd en kunnen heel goed nadenken.
Ooit bedacht dat er ook een goede reden kan zijn waarom PVV stemmers op de PVV stemmen?![]()
Maar ach homo's die worden weggepest uit hun wijk door Marrokanen is niet erg....
En ach Benno L. die maar 7 jaar gevangenisstraf krijgt zonder TBS is niet erg......
Ik baal er van dat ik niet gestemd heb.
FaberSmid schreef:FaberSmid schreef:
Heeft niks te maken met gehad hebben, maar onnozelheid door geen antwoord te kunnen geven en alleen maar te kunnen quoten en persoonlijk aanvallen. Dat doet wilders niet anders, geen van dat soort met die gedachtengoed. Geschiedenis heeft dat altijd weer bewezen en zal zich blijven herhalen.
Janesmith kan u werkelijk waar niks anders dan onnozel quoten en geel ding plaatsen?
Als ik terug lees ben jij degene die steeds persoonlijk aanvalt? DUs ik snap je probleem niet zo?
xDramaQueen schreef:faye schreef:Dan kunnen ze toch gewoon terug naar Marokko? Ik heb er geen problemen mee als marrokaanse criminelen het nederlands paspoort wordt afgepakt. Gaan ze in Marokko toch lekker de crimineel uithangen? Daar komen ze er in ieder geval niet zo makkelijk mee weg
Dat is ook zo apart, want als buitenlanders dus een misdaad plegen, een aantal keer(geloof ik?) moeten ze terug naar hun eigen land, maar wat doen we eigenlijk met de nederlanders? want waar sturen we die dan heen? daar ben ik wel benieuwd naar, want je kan hiermee niet antwoorden in de trant van "ja maar die worden hier gestraft" want iedereen weet dat de straffen hier om te huilen zijn.
Heino schreef:Ik heb dit topic eens grondig door zitten lezen, maar de taal die de PVV-stemmers hier bezigen is vaak ook niet mis hoor... Maar hey, dat mag, vrijheid van meningsuiting hè.
Want de PVV is de partij voor de vrijheid van de PVV-ers.
Nikka, mijn fout, ik zal het even nuanceren.... dat soort teksten zal je zelden tegen komen.
Bellona_K schreef:Zucht... (Ja, van mijn kant terug)
Want in mijn post staat duidelijk dat het vaak zat gebeurd dat mensen die een nare ervaring hebben (gehad) met allochtonen direct naar de pvv hollen. Er staat immers niet het ALLE pvv stemmers zo is vergaan, toch?
En ach, weet je wat ik zo gek vind? Nu staat er pvv. Als het woordje pvv was vervangen door het woordje cda, wellicht met een zin in een andere context, dan was er waarschijnlijk minder commotie en minder felheid op mijn post. Duidelijke bevestiging dat pvv-stemmers/aanhangers zich inderdaad zo aangevallen voelen?
Homo's worden (het zal je wellicht verbazen) niet alleen maar weggepest door Marrokanen, ook door de blanke autochtone Hollander, wiens voorouders hier al eeuwen hebben gewoond. Vraag het gerust na een een homo(-koppel) dat je kent. Ja, ook door 'buitenlanders', maar ja, ook door niet-buitenlanders.
Wat Benno L. betreft, denk maar niet dat alleen de pvv - pvv stemmers - een selectief groepje (pvv) mensen het eens is met die uitspraak. Wat mij beteft mag die man eeuwig opgesloten worden, zelfs de 'Old Sparky' zou ik in dit zwaar trieste geval niet echt betreuren. Overigens ben ik een SP stemmer.
Heino schreef:Ik heb dit topic eens grondig door zitten lezen, maar de taal die de PVV-stemmers hier bezigen is vaak ook niet mis hoor... Maar hey, dat mag, vrijheid van meningsuiting hè.
Want de PVV is de partij voor de vrijheid van de PVV-ers.
Nikka, mijn fout, ik zal het even nuanceren.... dat soort teksten zal je zelden tegen komen.
Heino schreef:Nikka, mijn fout, ik zal het even nuanceren.... dat soort teksten zal je zelden tegen komen.
Nikka schreef:slokkie schreef:Ik ben geen PVV stemmer, maar gedurende dit topic worden degene die de PVV (lijken te) stemmen continu aangevallen. Ze worden min of meer voor dom uitgemaakt. Dit doe je nu ook bij Gohya. Verder geven PVV stemmers aan onprettig te worden bejegend door hun omgeving. Ik denk dat PVV'ers zich zo aangevallen voelen omdat ze meestal daadwerkelijk heel negatief benaderd worden.Een meisje van 13 nu wel.
Dank voor het maken van mijn punt.
En wat betreft je laatste post: Bedankt voor het maken van mijn punt.
Heino schreef:Megamutsj schreef:He, wat leuk dat iedereen de PVV stemmers "dom en laagopgeleid" noemt
Hey wat leuk dat je niet klakkeloos gelooft wat jantergouw beweert maar zelf even na gaat of dat wel klopt
Heino schreef:Door de mensen die actief meedoen aan dergelijke topics heb ik dit soort opmerkingen nog nooit zo ongenuanceerd gezien zoals jij nu beweert dat gedaan wordt.
Megamutsj schreef:Heino schreef:Hey wat leuk dat je niet klakkeloos gelooft wat jantergouw beweert maar zelf even na gaat of dat wel klopt
Uhm, aangezien ik tandartsassistente ben en mijn vriendin in het laatste jaar zit van VWO.. ik erg veel mensen ken die zeker niet laag opgeleid zijn die ook op de PVV hebben gestemt..
Nee. Dan ga ik zeker niet dat wat Jantergouw beweert geloven