Man ligt vier jaar dood in kamer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 19:37

Juul schreef:
nynke1995 schreef:
er wonen nu nog 4 in dus hoeft eerst niet ;) en volgens mij is het gewoon huurhuis, enbovendien als je het schoon maakt is er niet zoveel aan de hand meer toch? in elk huis gaat bijna wel een dood

Ik moet er echt niet aan dénken om in zo'n huis te wonen :\ Maar t gebeurt natuurlijk wel vaker zoiets..

ik moet er idd ook niet aan denken.. :n

als iemand ''gewoon'' overlijd en de dag zelf opgehaald wordt, of tijdelijk thuis opgebaard in de kist heeft gelegen vind ik geen probleem,
maar als er jaren iemand dood gelegen heeft, of een zich opgehangen, nee dankjewel.. :n
dat lijkenvocht kan je ook altijd nog wel ruiken... (tenmiste, dat is mij verteld haha!)
Maar zowiezo zouik het ook geen fijn idee vinden.. :=

Wij konden ook een huis huren, tot we hoorden dat iemand zichzelf erin opgehangen had, toen dachten we ook; Laat maar :o

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 19:38

MiSz_SaNdY schreef:
tja t geloof he sneu dat mensen er zover in doorslaan dat ze niet meer buiten komen niks

Ja idd..

Ik heb niets tegen op mensen die geloven, maar sommige doen echt idiote dingen .. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 19:38

Echt bizar! In 4 jaar tijd ga je nooit eens denken hoe het met hem zal zijn? En je ruikt het toch?

Kan er met mijn pet niet bij.. :n

nynke1995

Re: Man ligt vier jaar dood in kamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 20:44

haha ik moest maandag naar de dokter maar het liep wat uit want dokter had spoedgeval wat blijkt dát was het spoedgeval hij heeft 10min. voor mij een lijk van 4jaar gezien ... :p

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 20:47

Dit is haast onmogelijk, weet je hoe erg dat gaat stinken.. Als je in hetzelfde huis woont moet je dat ruiken!

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-10 20:47

nynke1995 schreef:
haha ik moest maandag naar de dokter maar het liep wat uit want dokter had spoedgeval wat blijkt dát was het spoedgeval hij heeft 10min. voor mij een lijk van 4jaar gezien ... :p

'K hoop dat ie handschoenen aanhad! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 20:47

Niicole__ schreef:
[naam] schreef:

Ik moet er echt niet aan dénken om in zo'n huis te wonen :\ Maar t gebeurt natuurlijk wel vaker zoiets..

ik moet er idd ook niet aan denken.. :n

als iemand ''gewoon'' overlijd en de dag zelf opgehaald wordt, of tijdelijk thuis opgebaard in de kist heeft gelegen vind ik geen probleem,
maar als er jaren iemand dood gelegen heeft, of een zich opgehangen, nee dankjewel.. :n
dat lijkenvocht kan je ook altijd nog wel ruiken... (tenmiste, dat is mij verteld haha!)
Maar zowiezo zouik het ook geen fijn idee vinden.. :=

Wij konden ook een huis huren, tot we hoorden dat iemand zichzelf erin opgehangen had, toen dachten we ook; Laat maar :o

Precies. Er blijft volgens mij dan altijd wel een nare sfeer in dat huis hangen. En dat bedoel ik niet zweverig :)

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 20:49

haha hoop het wel hij heeft mij namelijk wel aangeraakt ieegg haha ;)

is heel ding over geweest op tv, mensen wouden niks van tv weten en leefden heel gescheiden omdat hij met rust wou worden gelaten, hadden geen tv, wouden geen dokter en alles, paar jaar geleden zus overleden omdat ze geen zorg kreeg

SunnyBL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-10 13:43

Faelivrin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 17:05

Het kàn gewoon niet, of je hebt jezelf van alles wijs gemaakt. Tis gewoon onbegrijpelijk. Wij zaten het gister te kijken op HVNL maar vriend zei ook al "Jaaaa hoor, tuurlijk! Wat niet is is ook niet!" Gewoon kop in het zand-actie. :n Kan toch niet..

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:02

nou blijkbaar toch wel! en dat in dit ieniemienie dorpje hier haha!

flyfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:08

Dat moet gewoon stinken. 4 Jaar terug was er ook die hittegolf, heeft hij liggen zweten op zijn zolderkamertje. Dat de bank niet aan de bel heeft getrokken dat er niks van die rekening ging en er alleen maar steeds geld bij op kwam. Ook een slechte zaak. Nu hebben die natuurlijk geen verantwoordelijke rol maar toch, een beetje oplettendheid mag toch wel. Vooral omdat het al niet al te slimme mensen waren.

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:09

Ik heb begrepen dat deze mensen sociaal zeer zwak waren. Misschien waren ze verstandelijk ook wel beperkt. Ik denk dat je dit toch wel moet meewegen. Iedereen die normaal functioneert zal inderdaad na verloop van tijd toch even achter de deur kijken hoe het er mee staat. Deze mensen wisten er geen raad mee. Vaak vertonen mensen die sociaal gezien zeer zwak zijn, kopieergedrag van "normale" mensen. Als die mensen in hun omgeving niets doen (of er simpelweg niet zijn), dan doen zij ook niks. Dus ergens snap ik wel hoe zo'n situatie kan ontstaan.

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:12

ja ze wouden niks van elkaar weten. hebben paar jaar terug zus laten doodgaan omdat deze zorg van dokter nodig had maar ze willen geen dokter, ook hebben ze andere broer uit huis geplaatst omdat deze heel graag tv wou hebben maar dit niet mocht dus kon hij oprotten, ze waren dus niet helemaal goed nee. maar weet niet of ze dan wel wasmachine ofzo hebben want ik bedoel zo'n man heeft toch ook vieze was?

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:15

Je kan ook je kleren met de hand wassen ;)

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:17

Zit me overigens nu te bedenken dat het geloof wel een makkelijke weg is, als je sociaal / verstandelijke beperkt bent. In de bijbel staat namelijk precies hoe je moet leven, en dat is handig als je zelf niet weet hoe dat moet.

Edit: en in de bijbel staat waarschijnlijk niks over broers die 4 jaar lang niet uit hun kamer komen :P ;)
Laatst bijgewerkt door marquez1 op 24-06-10 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:18

nee zo'n geloof bedoelen ze niet hoor, meer dat ze heel anders denken zoals; vliegtuigen horen niet in de lucht, alleen vogels, geen tv en alles, zo'n geloof

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:20

Ik denk dat meneer een uitkering had en dat die andere bewoners daar lekker van hebben geprofiteerd.
na een jaar rui je dat lijk niet meer hoor! maar dat 1e jaar... bha bah bah

marquez1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:21

Volgens mij zijn er nog zat streng gereformeerden die inderdaad niet naar de dokter gaan, geen tv hebben en op zondag 2x naar de kerk gaan, en waarbij je geen "plezier" mag hebben zoals uitgaan of zoiets.

nynke1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:23

nee er is niks van die hele rekening af gegaan dus daar heeft niemand van geprofiteerd ;) jaa heel streng waren ze, kwamen ook niet heel veel op straat geloof ik

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 20:28

Errug raar verhaal dit... Afbeelding

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:39

Naar wat ik begreep zijn de mensen Jehova's getuigen, ik ken ze natuurlijk niet persoonlijk maar dat is wat ik constateer.. Geen bloed geven en meer van dat soort dingen zijn daar kenmerkend voor

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:44

suuzepuus schreef:
Ik denk dat meneer een uitkering had en dat die andere bewoners daar lekker van hebben geprofiteerd.
na een jaar rui je dat lijk niet meer hoor! maar dat 1e jaar... bha bah bah

De politie en die mensen die kwamen kijken naar het huis zeiden wel dat het ontzettend stonk hoor :j

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:50

maar dan moeten de buren het toch ook geroken hebben? lijken lucht is echt iets wat je niet kan afschermen voor jezelf

Niicole__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-10 22:58

Staat op teletekst (volgens mij NOS) dat ze nalatigheid.. :j

@suuzepuus: Opzich hoeft het niet, misschien lag hij in de kamer aan de buitenmuur.. :)

Én, als buren verwacht je niet dat er een lijk in het huis naast je ligt terwijl er nog 4 personen wonen.. :n
Misschien roken ze wel wat, maar dachten ze dat het gewoon slechte schoonmaak was ofzo, weet ik veel haha :')

Vraag me trouwens ook af hoe die mensen sliepen, dat soort huizen hebben (meestal) 3 slaapkamers, maar ze waren met 4 mensen (en 1 overleden in een eigen kamer, dus nog maar 2 slaapkamers..)..