janesmith schreef:Dit is een hele slimme zet van Rutte. Nu het CDA bereid is om aan te schuiven, zal hij weer af proberen te stevenen op een VVD-PVV-CDA regering. Dan zal het CDA keihard moeten uitleggen waarom ze bij de ene coalitie wel aan willen schuiven zonder eisen vooraf en bij de andere niet. Dat zullen Rutte en Wilders in de openbaarheid zo uitmelken dat Verhagen op den duur niet anders zal kunnen dan kleur te bekennen. Ik ben bang dat dat rechtse kabinet van die drie er uiteindelijk toch gaat komen. Leuk voor even, maar op den duur gaat de PVV daar schade van hebben, en dat is nou niet bepaald mijn droombeeld. Zelf had ik echt gehoopt op een kabinet zonder PVV. Maar als het er dan toch van komt, laat Wilders dan maar de post Immigratie krijgen, dan gaat er in ieder geval een grove bezem door dat beleid.
Oprechte vraag, dus niet om de PVV aan te vallen ofzo. Maar ik begreep uit jouw eerdere posts dat jij wel een PVV aanhanger bent (klopt dat?). Waarom wil je dan niet dat de PVV de verantwoordelijkheid neemt om te regeren en hoop je op een kabinet zonder PVV. Als ze zo'n geweldig programma hebben, en het zo mooi weten te vertellen, dan zouden ze toch ook in staat moeten zijn om die beloftes waar te maken in een kabinet?
PS: wat bedoel je met post immigratie? Er is namelijk niet zoiets als een minister van immigratie