Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Carien87 schreef:Tjee...wat is het topic hard gegaan in een paar dagen tijd. Leuk om al die reacties te lezen.
Wat mij wel opvalt is dat de laatste reacties over gewicht, maten en soms lengtes gaan. Graag ontopic blijven, dit topic is afgeleid van het blad MissREAl. Ik zou het leuk vinden om jullie te horen over wat wij echte schoonheid vinden, wat zou jij anders willen zien in het huidige beeld wat ''mooi'''hoort te zijn. Wat is voor jou ''mooi''?
En nog even voor diegene die het leuk vinden om te zien wat vooraf ging aan MissREAL:http://www.zie.nl/video/ingezonden/MissREAL/m1bz0g6fj0hm
Snoevie schreef:ik snap het probleem over ongezonde dieten niet,te dik zijn is vaak nog ongezonder.
photoshoppen om een pukkeltje hier en daar weg te werken,oke,maar hele cm's eraf vind ik nergens op slaan
Snoevie schreef:dat is wel waar,weet je wat voor risico's er aan (flink) overgewicht hangen? dan lijkt afvallen naar een gezonder gewicht me toch echt de betere en gezonde optie.
dan heb ik het niet over mensen die zich uithongeren oid
Snoevie schreef:dus eigenlijk is het volgens jou dus zo dat veel te zwaar zijn beter of even erg is als heftig afvallen?
dieten is voor relatief korte tijd,te zwaar ben je vaak veel langer