Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alet74 schreef:Ik heb veel respect voor iedereen (nou ja, dat probeer ik), ook voor mensen die veel tijd en geld in een opleiding hebben geinvesteerd. Ik begrijp alleen niet wat zo iemand 'meer' maakt dan iemand die niet die mogelijkheden en kansen heeft. Ik vind wel dat iemand die veel verdient, meer kan afdragen aan de samenleving, juist omdat hij meer verdient. Het moet alleen om jezelf gaan, je moet ook naar de wereld om je heen kijken.
Alet74 schreef:ladylay schreef:Kijk alleen al naar Lady Gaga, illuminati puppet nummer 1. Waarom denk je anders dat ze zo beroemd is, echt niet omdat ze zo'n goede stem heeft. Secret Sociaties, Jay-Z, Beyonce, RIhanna die zijn niet voor niks zo mega beroemd, They made a pact with the Secret Sociaties. Mensen willen het niet zien, ze geven het zelfs toe !
Nee, zieke zieke wereld.
Kun je dit toelichten? Ik ben wel benieuwd naar jouw theorie over Lady Gaga en de Illuminatie. En wie of wat is de Secret Sociaties?
En wat is de relatie hiervan met onze Tweede Kamerverkiezing?
@Nessah: niet iedereen heeft ervoor gekozen een lage (of geen) opleiding te doen.
Ik heb veel respect voor iedereen (nou ja, dat probeer ik), ook voor mensen die veel tijd en geld in een opleiding hebben geinvesteerd. Ik begrijp alleen niet wat zo iemand 'meer' maakt dan iemand die niet die mogelijkheden en kansen heeft. Ik vind wel dat iemand die veel verdient, meer kan afdragen aan de samenleving, juist omdat hij meer verdient. Het moet alleen om jezelf gaan, je moet ook naar de wereld om je heen kijken.
geerke schreef:ik vindt dat het werk van vuilnisman/ziekenverzorger enzo zwaar ondergewaardeert wordt....van mij mogen die salarissen flink omhoog!
Geef die bankdirecteur met zijn mislukte beleid dan maar geen bonus...als ik mijn werk niet goed doe mag ik oprotten...een bankdirecteur krijgt een bonus...
(zie je....ik ben best sociaal)
Heino schreef:En dus verdien je maar meteen meer wanneer je er langer over gedaan hebt die baan te bereiken???? Ik durf te beweren dat het leven van een vuilnisman net zo zwaar kan zijn als dat van een gemiddeld kantoorpersoon. Moet hij dan maar 1/3 van eht salaris van de kantoorpersoon krijgen, alleen omdat hij geen vier jaar gestudeerd heeft???
Nessah schreef:LADPR schreef:@ Nessah Was het maar zo n feest
Zou je dit willen toelichten?
Citaat:Mensen die niet GAAN of nog niet MOGEN stemmen geen recht van spreken hebben. Die mensen hebben nog niks te vertellen en kunnen hun stem of willen hun stem niet delen!
Nessah schreef:Nessah schreef:Zou je dit willen toelichten?
Kan iemand mij uitleggen waarom dit al de 3e keer is dat ik ergens om toelichting vraag ik niet meer hoor.. terwijl elke keer mensen heel actief in een discussie zijn en dan opeens niet meer.. Ik vind dat jammer, ik vind het een interessante discussie maar dan wel onderbouwd..
Heino schreef:Nessah schreef:De keuze ligt bij jezelf.. Iedereen kan studeren. Al moet de 1 er meer moeite voor doen dan de andere.
Niet met je eens. Niet iedereen heeft de hersenen, even grofgezegd. Kan je nog zo veel willen, als jij niet goed kan leren zal je nooit je universiteits diploma halen.