Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amondi schreef:even voor de dames die dat peruaanse meisje voor gek verklaren dat ze "nog" met hem mee gaat.....
Hoeveel over Nathalee Holloway zal er in hemelsnaam op de peruaanse TV zijn geweest????? Denk eens na, wij weten dit omdat die gast een hollander is en we hebben Peter R de Vries!
Mocca schreef:Ik geloof niet dat het meisje bewust met Joran is meegegaan, tenminste, dat ze wist wie hij was. Ik heb begin dit jaar in Thailand een flinke tijd bij Joran in de straat gewoond (hij woonde naast mijn universiteit), en ook daar is het op het nieuws geweest, maar niemand daar wist dat 'die Hollander' Joran van der Sloot was. Net zoals wij alle chinezen en thaien op elkaar vinden lijken, vinden zij alle westerlingen op elkaar lijken, en dat zal ik Peru heus niet anders zijn.
Verder vind ik het een creepy verhaal. Ik heb Joran dus een tijdje meegemaakt (gelukkig wel mijn afstand behouden) maar één ding is zeker, er is iets HEEL vreemds aan die jongen. Dat was met Nathalee zo, dat was in Thailand zo en dat is ook nu weer zo.
Mitxa schreef:Mocca schreef:Ik geloof niet dat het meisje bewust met Joran is meegegaan, tenminste, dat ze wist wie hij was. Ik heb begin dit jaar in Thailand een flinke tijd bij Joran in de straat gewoond (hij woonde naast mijn universiteit), en ook daar is het op het nieuws geweest, maar niemand daar wist dat 'die Hollander' Joran van der Sloot was. Net zoals wij alle chinezen en thaien op elkaar vinden lijken, vinden zij alle westerlingen op elkaar lijken, en dat zal ik Peru heus niet anders zijn.
Verder vind ik het een creepy verhaal. Ik heb Joran dus een tijdje meegemaakt (gelukkig wel mijn afstand behouden) maar één ding is zeker, er is iets HEEL vreemds aan die jongen. Dat was met Nathalee zo, dat was in Thailand zo en dat is ook nu weer zo.
Vond je dat niet eng om bij hem in 1 straat te wonen?
Mocca schreef:Verder vind ik het een creepy verhaal. Ik heb Joran dus een tijdje meegemaakt (gelukkig wel mijn afstand behouden) maar één ding is zeker, er is iets HEEL vreemds aan die jongen. Dat was met Nathalee zo, dat was in Thailand zo en dat is ook nu weer zo.