Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Ik vind het wel apart dat iedereen het destijds een 'prachtig' boek vond,... een verschrikkelijk verhaal.
Nu komt PrdV in de media met het rammelverhaal en nu trekt iedereen hier haar ook direct in twijfel, vind haar ongeloofwaardig of meent ineens zelf ook detective te zijn en nemen quotes waardoor haar verhaal niet zou kloppen... hoezo als er één schaap over de dam is
Cyntje schreef:Ik vind het wel apart dat iedereen het destijds een 'prachtig' boek vond,... een verschrikkelijk verhaal.
Nu komt PrdV in de media met het rammelverhaal en nu trekt iedereen hier haar ook direct in twijfel, vind haar ongeloofwaardig of meent ineens zelf ook detective te zijn en nemen quotes waardoor haar verhaal niet zou kloppen... hoezo als er één schaap over de dam is
IndianLady schreef:Ik ben ook onzeker en heb een laag zelfbeeld, maar ik ben absoluut niet dom.
Ik ben vroeger enorm gepest op school (ben dik), maar no way dat iemand mij er zo zou in kunnen luizen. Door al die jaren heen, ben ik juist erg negatief gaan denken over mensen.
Als iemand zoiets tegen mij zou zeggen dan zou ik hem niet geloven en dan nog, sex hebben op je 12de omdat iedereen het doet? Blowen en spijbelen omdat het hoort??
Dat zou niet eens in me opkomen.
Dat ze in die praatjes valt kan ik me nog wel voorstellen, maar al die andere dingen. Daar mis je toch een behoorlijk aantal hersencellen voor.