Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
FZ_Lin schreef:Hoezo is het een probleem om op Wilders te stemmen?
amsterdam_30 schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Aanpakkken die aso lastpakken!!!!
HLPhoto schreef:VivaLaVida schreef:Ik zeg eruit met jouMaar ja, aan de andere kant, mijn ma is geboren in suriname (toevallig toen ze net 5 jr daar woonden) en daarom ben ik officieel ook een allochtoon... niet te volgen man!
Ik ben autochtoon, dus mag het zeggen
Lisetje schreef:Ik zou dit dus niet in het nieuws brengenNou weet iedereen toch dat ze zich wer gedeisd moeten houden? Met name de overvallers
Ineke80 schreef:Lisetje schreef:Ik zou dit dus niet in het nieuws brengenNou weet iedereen toch dat ze zich wer gedeisd moeten houden? Met name de overvallers
Nou dat is toch ook precies de bedoeling?
Nu weten ze in ieder geval dat er niet te sollen valt op het moment.
Dat je de daders nu niet op heterdaad kunt betrappen is maar een bittere smaak voor de schade die ze aanrichten. Als dit het effect heeft dat de daders zich nu wel 10 x zullen bedenken voordat ze weer acie willen....
_sharona_ schreef:het gerucht gaat dat die nederlandse jongen is opgepakt!!
Ik weet ook zn naam enzo,maar dat zal ik maar niet hier neer zetten.. hij heeft ook hyves. Zn haar lijkt wel op die fotoś haha:P
4 van mijn hyves vrienden hebben hem ook op hyves .... Weirddd ..
_sharona_ schreef:Klopt,
maar de berichten waar t nu over gaat is iemand anders dan waar het eerst over ging. En de politie heeft al gezegd dat ze niet alles loslaten vanwege t onderzoek.. Dus ik denk dat dat de komende tijd sowieso niet bekend word gemaakt:)