Berovingen in veenendaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FZ_Lin

Re: Berovingen in veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:43

Hoezo is het een probleem om op Wilders te stemmen?

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:46

FZ_Lin schreef:
Hoezo is het een probleem om op Wilders te stemmen?

Omdat dat ook de oplossing niet brengt. Een hoop mensen zullen het doen alleen al om te laten weten dat ze willen dat er wat gedaan wordt aan dit probleem.
Het zal dus "een signaal afgeven" worden.

Ergens kan ik het wel begrijpen, heb ook al gezegd:Het moet niet gekker worden anders ga ik ook een signaal afgeven. ;)

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:47

:( :( :( :(
Aanpakkken die aso lastpakken!!!! }>

_sparta_

Ik stem ook niet op hem, maar snap alle wel stemmers maar wat goed. Wat moet je ondehand bijna anders?

FZ_Lin

Voor mijn gevoel wel. Ik zal bv niet op een Linkse partij stemmen.
Ben het niet 100% met Wilders etc eens. Maar toch blijf ik er trouw aan.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-10 17:49

amsterdam_30 schreef:
:( :( :( :(
Aanpakkken die aso lastpakken!!!! }>

Als jij nu even verteld hoe dat moet gebeuren zonder dat het uitloopt op een nog grotere chaos?

Als ze lang genoeg wachten gebeurd het wel, er staat een groep klaar om ze aan te pakken. Maar ik hoop dat de gemeente zelf eerder met goede oplossingen gaat komen. En dit keer echt en goed, het heeft lang genoeg geduurd.

FZ_Lin dat mag, ik stem zelf liever wat socialer.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:28

Het eerste waaraan ik dacht was:
"De goeden lijden onder de slechten"
Ik heb niet heel het topic gelezen, sorry :o , maar mijn opmerking past er denk wel perfect in.
De goede/brave burgers lijden onder de slechte burgers
en de goede Marokkanen leiden onder de slechte..

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-10 22:32

ja dat is ook zo. En daarom moeten ze de slechte zo snel mogelijk pakken.. Laatste dagen ook weer paar kleine rellen geweest. In de krant staat dat t maanden duurt voordat ze gepakt worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:34

HLPhoto schreef:
VivaLaVida schreef:
Maar ja, aan de andere kant, mijn ma is geboren in suriname (toevallig toen ze net 5 jr daar woonden :P ) en daarom ben ik officieel ook een allochtoon... niet te volgen man!
Ik zeg eruit met jou ;) Ik ben autochtoon, dus mag het zeggen :D

Mijn ma is er geboren (maar mijn opa en oma waren zendelingen dus die kwamen gewoon uit NL en waren daar voor een aantal jaar) en ik heb dus verder niks met suriname...

Zou wat zijn als ik dan ook maar met een surinaams accent ging praten en met mijn familie alleen maar surinaams en alleen met surinaamse mensen om zou gaan.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:43

Citaat:
Voor zover ik weet hangt er in het centrum nergens camera's. Maar van mij morgen er overal in het centrum en eromheen camera's gehangen worden.

weet niet wie dit nou zei maar er hangen wel camera's sinds heel kort.. sowieso bij scheepjeshof

_sparta_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:47

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:50

Ik zou dit dus niet in het nieuws brengen := Nou weet iedereen toch dat ze zich wer gedeisd moeten houden? Met name de overvallers :?

Ineke80

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 14:56

Lisetje schreef:
Ik zou dit dus niet in het nieuws brengen := Nou weet iedereen toch dat ze zich wer gedeisd moeten houden? Met name de overvallers :?

Nou dat is toch ook precies de bedoeling?
Nu weten ze in ieder geval dat er niet te sollen valt op het moment.
Dat je de daders nu niet op heterdaad kunt betrappen is maar een bittere smaak voor de schade die ze aanrichten. Als dit het effect heeft dat de daders zich nu wel 10 x zullen bedenken voordat ze weer acie willen....

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:02

hmzz ik ben het wel eens met Lisetje....
Want als er geen politie meer is, of dus minder, beginnen ze net zo hard weer!
Dus de politie moet er zijn om ze aan te pakken... niet alleen om ze af te schrikken, want ze kunnen er niet 24/7 zijn. En als ze weten dat er anders dus geen politie is beginnen ze net zo hard weer.

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:04

Ja Ineke ik snap jou ook wel inderdaad.
Ik zou (maarja wie ben ik :) ) na deze week niks meer verkondigen in het nieuws. En dan wel bij de tunneltjes waken. Als je ze op heterdaad betrapt kunnen ze tenminste in de boeien gegooid worden.
Vind het een beetje lastig dit haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:09

Ineke80 schreef:
Lisetje schreef:

Nou dat is toch ook precies de bedoeling?
Nu weten ze in ieder geval dat er niet te sollen valt op het moment.
Dat je de daders nu niet op heterdaad kunt betrappen is maar een bittere smaak voor de schade die ze aanrichten. Als dit het effect heeft dat de daders zich nu wel 10 x zullen bedenken voordat ze weer acie willen....

precies :D binnenkort gaat al dat extra toezicht weer weg en komen de overvallen weer terug.
Trouwens, het zag altijd al blauw van de politie op de markt, nu komt er zeker meer politie dan uitgaanspubliek?

edit: er iks jazz en blues dit weekend, gaat mijn pa ook heen met zn broers hahaha ik zei al, zorg je wel dat je niet overvallen word? zie het al voor me... denk dat het slecht afloopt met de overvallers.. :P drenthenaren laten niet met zich sollen :P

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:11

hahaha :)
Hmzz nee maar tegen 4 man kan je niks.... of je moet ook met meerdere zijn idd :P Maar hopelijk gebeurd er niks. Vind écht dat ze gepakt moeten worden zeg...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:18

Als ze een beetje slim zoeken weten ze heus wel wie het zijn. Alleen dan moet je nog bewijs hebben. En dat is het lastigste want ik denk dat veel mensen wel weten wie het zijn maar hun mond houden.. Ik denk niet dat marokkanen elkaar gaan verraden..

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:19

Dat zie ik helaas ook nog niet zo snel gebeuren :(

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:26

Inderdaad k denk ook dat ze het wel weten, of er in ieder geval snel achter kunnen zoeken. Vind echt dat ze er te weinig aan doen.

Muppett

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 15:37

Tot 3 jaar geleden woonde ik in Veenendaal, 24 jaar lang. Mijn hele leven dus. Mijn familie woont er nog dus ben er vaak.
Ik vind dat allochtoon of autochtoon keihard aangepakt moet worden als ze zich misdragen.
Ik moet wel zeggen om maar even toe te spitsen op het Marrokanenprobleem: dat probleem is er al zo lang. Het oude zwembad - daar is ooit het badpersoneel zo bedreigd dat er politie bij moest komen. Die voelden zich heel angstig toen. Ik mocht van mijn ouders daar niet meer zwemmen, omdat ik alleen maar door van die kleine Marrokaanse K*tjochies voor prutsmuts werd uitgescholden en in mijn kont werd geknepen. En over de badhokjes loeren ja. Ze waren nog jonger dan 8 jaar, en al helemaal vervuld van seks.
Vooral de ouders moeten aangepakt worden, en als die gasten al volwassen zijn: goed laten voelen wie de baas is (politie en justitie) Ik moet zeggen dat ik ook sterk Wilderiaanse neigingen krijg soms. Dat durf ik eigenlijk niet hardop te zeggen, het is vaak vloeken in de kerk om zoiets te zeggen.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 19:54

het gerucht gaat dat die nederlandse jongen is opgepakt!!
Ik weet ook zn naam enzo,maar dat zal ik maar niet hier neer zetten.. hij heeft ook hyves. Zn haar lijkt wel op die fotoś haha:P
4 van mijn hyves vrienden hebben hem ook op hyves .... Weirddd ..

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:15

_sharona_ schreef:
het gerucht gaat dat die nederlandse jongen is opgepakt!!
Ik weet ook zn naam enzo,maar dat zal ik maar niet hier neer zetten.. hij heeft ook hyves. Zn haar lijkt wel op die fotoś haha:P
4 van mijn hyves vrienden hebben hem ook op hyves .... Weirddd ..

Dat gerucht gaat al enkele dagen en als het echt waar geweest was dan was het nu ook al wel in het nieuws geweest zijn.
Naam heeft inderdaad overal online gestaan, erg fijn als de betreffende knul nergens mee te maken heeft.

_sharona_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:17

Klopt,
maar de berichten waar t nu over gaat is iemand anders dan waar het eerst over ging. En de politie heeft al gezegd dat ze niet alles loslaten vanwege t onderzoek.. Dus ik denk dat dat de komende tijd sowieso niet bekend word gemaakt:)

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-10 23:35

_sharona_ schreef:
Klopt,
maar de berichten waar t nu over gaat is iemand anders dan waar het eerst over ging. En de politie heeft al gezegd dat ze niet alles loslaten vanwege t onderzoek.. Dus ik denk dat dat de komende tijd sowieso niet bekend word gemaakt:)

Als zijn achternaam met een D begint dan denk ik dat we het over dezelfde hebben. Ik vind het gevaarlijk om dit soort nieuws te verspreiden tenzij het 100% bewezen is dat het waar is/