Lovely schreef:In mijn ogen is het niet netjes en worden tattoes vaak (niet altijd en alleen maar, maar vaak) gezet door iets minder nette mensen. Tattoes geven niet altijd een positieve boodschap af en zo zijn ze ook heel vaak niet bedoeld. Piercings idem dito, bij de meeste mensen is het lelijk en de ondertiteling is ook al niet positief. Maar goed, dat is mijn mening en daar bouw ik geen politiek standpunt omheen en het kan mij ook niet schelen hoeveel ambtenaren een tattoe hebben.
zoooo pardon he wat een uitspraak! 
hoe ken jij nou oordelen over mensen die tattoo's hebben dat ze minder netjes zijn 
weet je hoeveel mensen er netjes zijn en jij gewoon niet eens aan de buitenkant kan zien of ze een tattoo hebben?
heel veel vrouwen hebben het op een plek waar het daglicht weinig schijnt...(onderug, bil,lies enz)
ik zou wel 30 nette mensen op een rij willen zetten en dan zal het je verbazen over hoeveel er een tattoo hebben
over discrimineren gesproken 
hoofddoekjes verbieden vind ik wel wat ver gaan, omaatjes lopen ook met doekjes en dergelijke op het hoofd...
wel ben ik van mening dat als ik bij een baas mijn tattoo's moet verbergen dat een dame met hoofddoek tijdens het werk haar hoofddoek af moet doen
gelijkheid dus!