Arvanti_haf schreef:dan moet je zeggen pak na 2 rondes binnenbaan 2 rondes buitenbaan, maar ik snap dat ze dan zeggen: Houd je gewoon aan de regels, expres of niet...
Dabedoel ik!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Karin schreef:RicardoOpa schreef:
Volgens mij is dit een typisch gevalletje van vooruitdenken. Dan worden er meerdere versies van een sportverslag aangemaakt zodat uiteindelijk alleen de details ingevuld hoeven te worden en het nieuwsbericht zo snel mogelijk online kan. Deze is dus blijkbaar per ongeluk online verschenen. Wat dus niet wil zeggen dat de NOS voorspellende gaven heeft.
Arvanti_haf schreef:dan moet je zeggen pak na 2 rondes binnenbaan 2 rondes buitenbaan, maar ik snap dat ze dan zeggen: Houd je gewoon aan de regels, expres of niet...
Karin schreef:'Deze vent' was eind jaren '80 toch een van onze beste schaatsers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerard_Kemkers
Ophelia schreef:Karin schreef:'Deze vent' was eind jaren '80 toch een van onze beste schaatsers.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gerard_Kemkers
Inderdaad en wàt voor schaatser!
angelique19 schreef:.Citaat:Dat snap ik ook wel, dat snapte ik tijdens dat het gebeurde ook al. Maar Kemkers was zich de eerste paar tellen ook niet bewust van de fout, waarom gaat er in zo'n geval niet meteen een belsignaal af?
Om de tegenstander niet uit zijn concentratie te halen, die doet nog gewoon zijn best
RicardoOpa schreef:Ik vind die schaatsresultaten van Kramer toch behoorlijk wat indrukwekkender van die van Kemkers, volgens Wikipedia.
Zal ook wel komen omdat er nu veel meer te winnen valt.
Arvanti_haf schreef:yep, bekende schuld, heel rustig, heel volwassen en professioneel, hij heeft even met sven kunnen praten waar sven rustig was. Hij, Kemkers verwacht morgen wel op het ijs te staan, deed nu zijn verplichtingen, zoals interview, trok zich dan terug om eens goed na te denken over hoe de OS nu af te maken
Mindfields schreef:angelique19 schreef:.
Om de tegenstander niet uit zijn concentratie te halen, die doet nog gewoon zijn best
Ja maar als er een regel zou zijn dat er een bepaald belsignaal afgaat voor starter baan1 en een ander signaal voor starter baan 2 dan zou dat al ingeburgerd zijn en weten beide wat te doen en wat er aan de hand is. Bijvoorbeeld.
RicardoOpa schreef:Ophelia schreef:
Inderdaad en wàt voor schaatser!
Ik vind die schaatsresultaten van Kramer toch behoorlijk wat indrukwekkender van die van Kemkers, volgens Wikipedia.
Zal ook wel komen omdat er nu veel meer te winnen valt.
Karin schreef:En daarnaast is het zo dat tijden en daarmee ook records nou eenmaal voortdurend verbeterd worden. De tijden die Kemkers destijds reed vallen in het niet bij de tijden die tegenwoordig worden gereden. Materialen zijn verbeterd, trainingsmogelijkheden zijn verbeterd... Ik denk niet dat je 1-op-1 kunt vergelijken.