Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:LimaMambo schreef:owja.. en ik ben TEGEN geloof in de politiek
want als er iets schadelijk is voor de samenleving is het dat wel
En dan toch Wilders stemmen
Momenteel weet ik het even niet meer.
Stem al lange tijd SP, maar of dat nu ook zo gaat zijn?
Neig toch ook naar D66 nu, al zie ik liever van der Ham ipv Pechtold, al is dat meer een gevoelskwestie dan dat ik dat echt kan beargumenteren..
Plien91 schreef:Ik vraag me af; wie bepaalt wie er lijsttrekker van een partij wordt?
Heeft het CDA zelf ook niet zoiets van "JP bakt er niks van, we zoeken een andere lijsttrekker"?
1Boefje schreef:Wat een gezeik die Nederlandse politiek. Tijd terug werd België uitgelachen, nu kunnen we Nederland uitlachen
Ik denk dat ik deze keer niet de moeite ga nemen in mijn vaderlandje te gaan stemmen. Het is 1 grote puinzooi! Bah politiek!
Allemaal partij van de dieren stemmen
joopie7 schreef:1Boefje schreef:Wat een gezeik die Nederlandse politiek. Tijd terug werd België uitgelachen, nu kunnen we Nederland uitlachen
Ik denk dat ik deze keer niet de moeite ga nemen in mijn vaderlandje te gaan stemmen. Het is 1 grote puinzooi! Bah politiek!
Allemaal partij van de dieren stemmen
Waarom werd België uitgelachen? Dat heb ik even gemist geloof ik
Yamcha schreef:SP wil niet.
En volgens mij is GL veel beter in de opppositie, die moet je niet in een regering willen.
Ik denk dat Balkenende niet terug moet komen als MP, hij is al zijn geloofwaardigheid kwijtgeraakt, na het rapport Davids. Overigens vind ik dat Bos enerzijds wel gelijk heeft, er waren afspraken gemaakt, die moet je niet opeens willen veranderen. Nederland is de geloofwaardigheid kwijt imo.
gr_roos schreef:Aub geen PVDA, Wilders, SP of GL (als grootste partij)in de regering. Alleen daarom ga ik al stemmen.......... Die kunnen alleen maar overal tegen zijn, maar concrete oplossingen komen er niet.