cissie schreef:Vraag me soms wel eens af welke mensen die een mening klaar hebben over, lekker in een warm celletje ect ect ook in het dagelijks leven met gedetineerde praten en een gevangenis van binnen hebben bekeken?
Anders is dit moeilijk te beoordelen, dus het antwoord is yup.
Belachelijk dat het uberhaupt ter sprake komt dat ze die luxe krijgen.
Mannen die maar wát graag in de cel zitten omdat het leven daar velen malen beter is dan op straat, en ze moeten zelf die magnetron aanzetten hoop werk.
Daarom vallen ook veel ex gedetineerden weer in hun oude gedrag terug, straf stelt geen moer voor.
Blue_Eyes schreef:Die roze bril zie ik niet... ik denk dat het weleens flink tegen zou kunnen vallen om de rest van je leven opgesloten te zitten op een paar vierkante meter. Mensen die levenslang krijgen, maken over het algemeen ook geen vriendjes met medegevangenen (moet je mee aankomen, dat je een kind vermoord hebt...). Nee, ik denk dat dat nog tegenvalt.
Heb je volkomen gelijk in, dat valt mij idd tegen. Je zou haast medelijden krijgen zo slecht als ze het hebben, hebben ze helemaal niet verdiend toch?
Anders krijgen ze toch een eigen vleugel als Dutroux? Hoeft hij ook niet bang te zijn dat hij zijn zeepje laat vallen als hij een douche neemt in zijn vleugel.