Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ilse86 schreef:Dat is ook niet kostenefficiënt naar mijn mening. Want daar draait het allemaal om... Of ben je dat neit een beetje met me eens?
ilse86 schreef:Als ik dik zou zijn, zou ik dus nooit mijn taille opmeten. of ik zou een paar centimetertjes sjoemelen. Daarbij kun je in een halfjaar veel aankomen of afvallen. Taille meten zegt dus niet alles
Nadir schreef:ilse86 schreef:Als ik dik zou zijn, zou ik dus nooit mijn taille opmeten. of ik zou een paar centimetertjes sjoemelen. Daarbij kun je in een halfjaar veel aankomen of afvallen. Taille meten zegt dus niet alles
Daar heb je uiteindelijk alleen maar jezelf mee. Als je dan op het vliegveld komt kun je alsnog bijbetalen.
ilse86 schreef:Wat ik probeer aan te geven is dat zo'n probleem direct op dat moment oplosbaar is. (mogelijk)
ilse86 schreef:sja, maar je moet ergens beginnen. ik zet zelf ook gewoon altijd mijn eigen stoel naar achteren als diegene voor mij dat ook doet. ben je daar ook vanaf
Moggsy schreef:Als een dik mens zo dik is dat zij/hij naar een winkel voor grote maten moet.
En die winkels zijn er volop.
Dan zeurt men toch ook niet.
Die xxxxxxxl kleding is ook veel duurder dan de kleding in de standaard maten.
Maakt soms wel wat metertjes stof uit.
Dus ook een 2e stoel moet worden betaald.
Alle dikkertjes achterin zoals hier werd gezegd is niet alleen discriminerend, maar ook hangt dan het vliegtuig op zijn kont.