Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Binckydenice schreef:Ik stoor mij er verschrikkelijk aan!, ik vindt dat je minimaal 20 procent van de huid moet kunnen zien.
daarnaast vindt ik dat mensen die naar nederland komen zich aan moeten passen aan onze cultuur, een burka past hier niet in. Van mij mogen ze allemaal weg! Verschrikkelijke dingen...
Iedereen opgelet! Geen handschoenen meer aan, geen lange broeken, geen sjaal om je gezicht, geen zonnebril, geen grote hoed, geen capuchon, haar uit je nek en gedverhoedde geen dichte schoenen. Minimaal 20% huid!
Vjestagirl schreef:Jij vind een sjaal, hoed, zonnebroel etc gepast voor de situatie. Zij vinden een burka gepast voor de situatie. ik zie t verschil niet.
En 'omdat wij ons aan moeten passen daar, moeten zij dat ook hier'. Zijn wij dan zo kinderachtig dat we daar niet boven kunnen staan?
Vjestagirl schreef:Jij vind een sjaal, hoed, zonnebroel etc gepast voor de situatie. Zij vinden een burka gepast voor de situatie. ik zie t verschil niet.
En 'omdat wij ons aan moeten passen daar, moeten zij dat ook hier'. Zijn wij dan zo kinderachtig dat we daar niet boven kunnen staan?
Binckydenice schreef:Vjestagirl schreef:
Iedereen opgelet! Geen handschoenen meer aan, geen lange broeken, geen sjaal om je gezicht, geen zonnebril, geen grote hoed, geen capuchon, haar uit je nek en gedverhoedde geen dichte schoenen. Minimaal 20% huid!
Als je de supermarkt in loopt doe je toch ook je handschoenen uit, je zonnebril af....
Binckydenice schreef:Vjestagirl schreef:Jij vind een sjaal, hoed, zonnebroel etc gepast voor de situatie. Zij vinden een burka gepast voor de situatie. ik zie t verschil niet.
Haha volgens mij zwem jij in een burkini
Judith_M schreef:Vjestagirl schreef:Zijn wij dan zo kinderachtig dat we daar niet boven kunnen staan?
Dat is dan weer een beetje triest, mensen als kinderachtig gaan bestempelen als ze niet dezelfde mening delen
Teddy321 schreef:Judith_M schreef:Dat is dan weer een beetje triest, mensen als kinderachtig gaan bestempelen als ze niet dezelfde mening delen
Maar dat is makkelijk als je in Dublin woont..........daar heb je lang niet zoveel recalcitrante allochtonen als hier.
Brainless schreef:@Marlis
Ik heb (bijna) altijd een pet op, is dat ook storend?
Mijn oma heeft buiten altijd een hoed op en mijn opa altijd een pet, is dat ook storend?
astridelise schreef:Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je vrijwillig in zo'n kleed gaat lopen, misschien kortzichtig, maar het belemmerd volgens mij in al je vrijheden.
Vjestagirl schreef:astridelise schreef:Ik kan mij gewoon niet voorstellen dat je vrijwillig in zo'n kleed gaat lopen, misschien kortzichtig, maar het belemmerd volgens mij in al je vrijheden.
In het aardse leven misschien. Maar dat is niet zo belangrijk als het voldoen aan de wil van god. En je weet zeker dat je het in het eeuwige leven hierna goed hebt...
Binckydenice schreef:Brainless schreef:@Marlis
Ik heb (bijna) altijd een pet op, is dat ook storend?
Mijn oma heeft buiten altijd een hoed op en mijn opa altijd een pet, is dat ook storend?
Die doet je oma toch ook af als ze ergens op visite is?
Mensen een Burka heeft een verduisterende werking, dit kan angst, woede en gevoelens opwekken die helemaal niet nodig zijn.
In "onze" cultuur hoort geen burka, dat ze die in eigen land aantrekken moeten ze zelf weten maar niet hier in nederland. In Nederland moet je meegaan in de Nederlandse cultuur en niet je eigen cultuur door proberen door te drukken. Anders moet je gewoon lekker in je eigen landje blijven zitten. Daar heeft een nederelander er tenminste geen last van
Binckydenice schreef:Vjestagirl schreef:In het aardse leven misschien. Maar dat is niet zo belangrijk als het voldoen aan de wil van god. En je weet zeker dat je het in het eeuwige leven hierna goed hebt...
Wil van god of de bedrukking van je man?