Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:34

Helaas zie ik hem de verkiezingen niet halen,hij zal vóór die tijd vermoord worden.Het is niet te hopen,eindelijk iemand die op durft te komen voor het volk.Hij riskeert wel zijn leven voor ons burgers!Alle anderen zijn te laf.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:51

Charlie82 schreef:
Oeh! Een coalitie van Rita en Geert dat wordt helemaal _-:(

Het is wel weer eens wat anders dan die halfzachte rooie rakkers die stelen van de armen en ze op die manier nog dikker de shït inhelpt! :D

Sedaru schreef:
Imago01 schreef:
Weet je, ik vind het wel ‘lekker’ dat er eens iemand is opgestaan die lekker overal tegen aan schopt. Okay, een aantal dingen die hij meldt zijn wel erg ver gezocht en ik ben het lang niet met alles eens, maar feit blijft wel dat hij iedere keer weer (internationale) discussies oproept. Mensen aan het praten krijgt, aan het denken krijgt en bepaalde onderwerpen juist bespreekbaar krijgt. Dat vind ik het goede eraan.

Feit blijft dat de Nl. eigenlijk een stel lafaards zijn die als klootjes achter anderen aan hobbelen, vooral niet een eigen mening vormen en als ze die al hebben, er niet voor uit durven te komen, bang om onder tafel geluld te worden – of erger!

Lekker toch dat er iemand is die bepaalde onderwerpen, waar men voorheen niet eens aan durfde te dénken zowat, bespreekbaar maakt.
Want de Nederlanders zijn toch zo n lekker open volkje? Ja, me togus! We laten ons intimideren en indoctrineren aan alle kanten.

_/-\o_
Ben het hier volledig mee eens!

Ik ook! Met de toevoeging dat de Nederlander alle allochtonen met de mantel der liefde bedekt omdat ze zo zielig zijn! En dan komt er een Nederlander die zijn mond opentrekt en eigenlijk best wel een hoop goede punten heeft en die word vervolgens door het halve volk uitgespuugd omdat hij te eerlijk is en word met de dood bedreigd door een bevolkingsgroep welke hij wil aanpakken.

Pim Fortijn ging eraan om zijn ideeen, ik vrees dat Wilders geen ander lot is gegund.. Maar vergeet niet, er zal na deze 2 weer een volgende opstaan met deze ideeen.. Leggen ze die om, komt er weer een volgende en er zal er eentje zijn die WEL slaagt.. Waarom? Omdat tegen de tijd dat de Nederlander inziet dat de ideeen van rechts toch niet zo gek zijn ons land tot aan zijn kruin volgepropt zit met dank aan de rooie rakkers van Nederland. :)

Barmat schreef:
Ik zou best wel eens een uurtje met hem onder vier ogen willen praten, en dat meen ik echt hoor!

Ik ook, denk dat er best een hoop boeiende informatie uit zou kunnen komen, ben heel nieuwsgierig wat zijn ideeen en idealen zijn voor dit land.. :)

hetbommeke schreef:
Dan kom ik maar weer terug op de bezuinigingen, want na dinsdag zijn bij mijn mijn ogen toch wel geopend en dan vraag ik me toch af waar Wilders alles van gaat betalen.

Betere zorg, kost meer geld
Langere straffen, kost meer geld
Meer blauw op straat, kost meer geld
AOW vanaf 65, kost meer geld
Beter onderwijs, kost meer geld
En zo kan ik nog wel een tijd doorgaan....

Die paar allochtonen die worden teruggestuurd omdat ze in de fout gaan hier, dat brengt echt niet zoveel geld op om alles te kunnen bekostigen.

Ik vind het hele mooie ideeen van GW, die veel mensen aanspreken, maar of ze uitvoerbaar zijn.... dat mag hij van mij dan maar 'ns bewijzen.

Kan jij mij vertellen wat het huidige kabinet hieraan doet? Euhhh, ja! Die laten de bevolking het oplossen! Nee, dat is een oplossing! Maar ondertussen wel staatsgeld in een JSF en een verrotte treinlijn stoppen terwijl ouderen liggen weg te rotten in verzorgingstehuizen!! Vind je dat terecht?

* ik kan persoonlijk niet wachten tot ik uit Nederland weg kan*

Zoezi schreef:
Mensen als Wilders heb je nodig in een land als Nederland. Al vinden sommige hem een pipo, hij houdt het debat levend en soms iets over the edge. Maar dat is goed. De Nederlandse politiek is ingekakt!
Waar het eindigt, tja, of hij nu neergeknalt wordt of verdwijnt, het maakt niks uit, de volgende komt vast wel weer...........misschien dan een keer iemand zonder geblondeerd haar.
Balkenende is ook alleen maar ellende.

Wat dat betreft is het in Nederland 9 van de 10 keer net een slaapfeestje.. Je zou het Engelse lagerhuis eens moeten zien, daar zitten ze iemand gewoon uit te jouwen als hij domme ideeen aandraagt, hihi :=

Maar het is waar, Wilders blaast als een wervelstorm door Den Haag :D

Pashon schreef:
ik ben er niet op tegen dat er mensen in ons land komen wonen.
ik ben er op tegen dat wij onze regels endergelijke aan moeten passen omdat wij anders discrimineren.
Dat niet iedereen hetzelfde geloof heeft maakt mij niet uit, maar blijf wel je wel aan de richtlijnen van een land houden.

Het grootste gros van de allochtonen wat in NL woont heeft er indirect niet zelf voor gekozen om hier naar toe te komen, die zijn "gedwongen" omdat er oorlog was in hun eigen land.
Ze mogen van mij hier best leven maar zodra het veilig is moeten ze wel weer terug.
Als er in hun land of in de regio waar ze woonden niks aan de hand was, of niks vernamen van de oorlog waren ze hoogstwaarschijnlijk hier ook niet gekomen.
Maar als ze in NL aankomen, onderdak, eten (wat niet meer als normaal is) en vervolgens een zak met geld overhandigd krijgen ja dan kan ik me voorstellen dat ze niet meer terug willen, het is hier imo beter als in hun eigen land.

Mensen die er "vrijwillig" voor kiezen om hier naar toe te komen (uiteraard ook met mate) en die zich aanpassen aan onze regels heb ik geen enkele problemen mee.

Dat de media aangedikt word, heeft de hele mensheid zelf in de hand. niet alleen Wilders, niet alleen Pietje, iedereen!

Ik ben het ook hier mee eens! Hoe komt het toch dat vluchtelingen bijna niet terecht kunnen in landen zoals Frankrijk en Zwitserland? Omdat dit landen zijn waar de regering eerst voor eigen volk zorgt, daarna pas andere volken.. In Zwitserland heeft men een 6% loonheffing en BTW tarief ten opzichte van de 34 of 37% loon en 19% BTW hier.. En Zwitserland is een rijk land hoor!! Daar komt men niks te kort, de snelwegen zijn supernetjes bijgehouden, de steden zijn schoon en er is nauwelijks criminaliteit. De levensstandaard is wel hoger daar, maar daarintegen krijg je ook meer loon uitbetaald.

Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat Zwitserland nooit over is gegaan op de euro en zich niet heeft toegevoeg aan de EU. Oh ja, en ze zijn denk ik het meest racistische volk van europa! Men houd er niet van om volk met een kleurtje te zien, omdat deze in hun ogen problemen veroorzaken.. En heey! Zwitserland heeft volgens mij een goed punt! Mijn zusje woont er en er gebeurd nooit wat daar! Maar daarintegen werken alle allochtonen ( waar mijn zusje dus ook onder valt ) heel hard om wat bij te dragen in de cultuur en verbetering van het land. Uitvreters worden direct het land weer uitgemikt. :) Zo moet het hier ook eens gaan! Prima als je hier wilt wonen, maar dan zal je ook hard moeten werken, anders: Daar heb je de grens, tot ziens! In Nederland bedekken ze te veel met de mantel der liefde en daar moeten ze eens mee ophouden!

celticpony schreef:
misschien moet ie met adriaan een nieuw duo vormen...clown, dat staat hem goed..

Ik denk dat je beter een constructieve post neer had kunnen zetten, dit is natuurlijk totaal geen enkele toevoeging op dit topic.. :roll:

Zo! Kan mijn broek weer even ophalen nu :')

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 09:58

Citaat:
waarom zouden we ze eerst binnenhalen en daarna weer wegsturen?

Omdat ons kleine landje best hartelijk is en “open” maar omdat we gewoon vol zitten. Omdat de oorspronkelijke inwoner van Nederland nu niet meer voor de allochtonen kan betekenen wat we eerst wel konden: sociale zekerheid, werkgelegenheid, woonruimte, uitkeringen, toeslagen etc. Ja dit kon…met nadruk op KON…zo n 40 jaar geleden…maar nu redden we het met z n allen niet meer om voor die mensen te zorgen. Om ze een opstart te geven, een zetje in de goede richting. We kunnen niet eens meer voor onszelf zorgen joh!

Citaat:
Waarom ben je er (blijkbaar) principieel op tegen dat er mensen uit andere landen in ons land komen wonen?

Ik deel deze mening en wel om bovengenoemde reden. Als alles weer helemaal toppie gaat met ons landje en onze staatsschuld stopt met dagelijks zo hard te groeien en wij weer de mogelijkheden hebben om de mensen in ons landje welkom te heten. Als de mensen, die in ons land geleerd hebben, kennis hebben opgedaan etc. deze kennis gaan investeren in het weer opbouwen van hun eigen land en dit daadwerkelijk gaan doen. Dan komt er weer plek om de mensen van heden ten dage te ontvangen. En dan nog, alleen onder voorwaarden: politieke vluchtelingen etc. En daarna altijd en eeuwig goed gedrag en leven conform de normen en waarden van Nederland. Geen respectloos gedrag dus.

Nederland mag in mijn ogen best iets minder gul worden hoor. Laten we eerst beginnen met ons eigen land weer op te bouwen, alle werkelozen (1 op de 12 volgend jaar, toch???) weer aan het werk te krijgen, de recessie, pensioenen staan op de tocht, ik ben al 3,5 jaar woningzoekende!!! In een of andere randgemeente, echt geen hoofdstad hoor! De staatsschuld per Nederlander bedraagt bijna 23.000 euro…
Maar nee, vooral met open armen de grenzen open blijven houden, dat schiet lekker op. Natuurlijk is dat niet de enige oplossing, maar wel een van de meerdere.
Van mij mogen ze defensie ook behoorlijk inkrimpen, stomme JSF, stomme treinlijn, niemand heeft dat ooit gewild, maar ja de hogere heren vreten er immers goed van, toch?

Enne waarom gaan mensen uit andere landen niet eens naar andere landen, in plaats van altijd maar Nederland??? In Canada is nog genoeg ruimte hoor! Groenland ook! Antarctica ook! Zuid-Amerika...etc. etc.!

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:09

Ik hoorde gisteren op tv dat de staatsschuld van Nederland 550 euro PER SECONDE groeit.. Houd dus in dat dit per 24 uur 47.520.000 euro is..

Imago01 schreef:
Enne waarom gaan mensen uit andere landen niet eens naar andere landen, in plaats van altijd maar Nederland??? In Canada is nog genoeg ruimte hoor! Groenland ook! Antarctica ook! Zuid-Amerika...etc. etc.!

Weet je waarom? Omdat in Nederland alles kan en mag! Je komt hier binnen en krijgt een huis en geld en mag daarnaast ook keihard schreeuwen dat je gediscrimineerd word op het moment dat iemand anders over je praat of naar je kijkt..

Oh en als je 300 kinderen ergens op een berg in Marokko of Turkije heb zitten, dan krijg je daar ook nog eens geld voor!

Waarom zou je dan naar een land gaan waar je allereerst al niet makkelijk binnenkomt en daarnaast ook nog een eigen vermogen mee moet brengen zodat je je broek op kan houden? :)

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:26

Precíes!!!

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:32

Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar doe het toch eventjes

Maar ik hoop dat hij eindigt in de grond..

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:39

ArabicQueen schreef:

En dat.. Vind ik een hele vieze, lelijke opmerking. Maakt jou geen best persoon in mijn ogen.. Erg kortzichtig!

Sinds wanneer verdien je het om te sterven voor een mening?

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:42

ArabicQueen schreef:

Meen je dat nou?

Ik ben geen fan van deze man (al moet ik vaak nog wel om hem lachen ook), maar dood wensen, nee.....

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:44

Ik denk dat Wilders een hoop uitspraken doet die mensen enorm tegen de haren instrijkt.
Maar aan de andere kant heeft hij ook wel uitspraken, die mensen juist weer heel erg aanspreken.
Toevallig gister (of eergister) dat ik hem ergens op tv zag. Hij zei van dat gevangenen het beter hebben als onze bejaarden. Gevangenen hebben bijv recht op zoveel uur buitenlucht etc.
Hij zei, laten we ervoor zorgen dat onze bejaarden het beter krijgen dan onze gevangenen.
Daar heeft hij wel een sterk punt, hoe dit te realiseren is, dat is punt twee en dat wordt weer een lastige kant van het verhaal. Maar naast een hoop onzin die hij uitkraamt, heeft hij ook wel goede ideeen.
Ik denk dat hij nog hoger gaat scoren op de verkiezingen dan men denkt...

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:48

Tallie_Ho schreef:
ArabicQueen schreef:

En dat.. Vind ik een hele vieze, lelijke opmerking. Maakt jou geen best persoon in mijn ogen.. Erg kortzichtig!

Dat is mijn mening .. Hij heeft een mening dus ik ook ;) Logisch

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:53

http://www.scribd.com/doc/16950327/Lake ... er-Kloppen
dit is een intressant boek,al in het jaar 2000 geschreven,maar verstopt.
Het gaat over o.a het vraagstuk waar de kamer vooral geen onderzoek naar wilde doen en wat wilders graag wil weten....wat kost de samenleving een allochtoon.
Hoofdstuk 6 Kosten en Baten.

Niet schrikken....

Trouwens wel appart dat de kamer wel onderzoek doet naar wat een a.o.w er kost....is dat dan niet discriminerend?

ik hoop dat wilders doorgaat....de waarheid is immers nooit leuk om te horen toch?

Dat word meteen discrimineren genoemd....feiten zijn dat 80 %van de gevangenen 'een licht tot donker getinte huidskleur hebben"....kijk maar een naar opsporing verzocht....heeft niets met discriminatie te maken,gewoon feiten.

Ergen las ik dat een groot gedeelte van de asielzoekers een crimineel verleden heeft...en inderdaad hier moeten de goede weer onder de slechte lijden..

Wilders is dat gewoon zat,en ik begrijp dat wel.
Hij gaat voor nederland,en is bang dat er over een aantal jaren geen nederlandse kultuur meer over is...

Als je ziet dat nu het percentage 'niet nederlanders' al in de grote steden hoger is dan 50%.

Wat mijn mening is?
Van mij is iedereen welkom....gewoon werken voor je geld...net als ieder ander....ook niet komen om je af te zetten tegen 'onze' homo's en 'onze' carriere vrouwen.
En helemaal geen crimineel gedrag vertonen....dat tolereer ik van niemand....bruin,geel,wit,maakt niet uit wat voor kleur!

Imago01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:53

ArabicQueen schreef:

Dat zal ook gerust wel, alleen over hoeveel tijd???

Ik vind het nogal een radicale opmerking eigenlijk en in mijn ogen ben je dan geen haar beter dan bv. een Wilders met radicale opmerkingen, alleen is die van jou tegenovergesteld aan hem.

En dat bewijst weer dat in Nederland alle neuzen maar 1 kant een mening op mogen hebben. Nederland is dus helemaal niet zo vrij. Jawel, als je maar 1 bepaalde, onderhand opgelegde, mening hebt en deze kunt onderbouwen. Zó ver is het inmiddels dus al gekomen.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:56

ArabicQueen schreef:

Maar dan ben je toch hetzelfde als hij? Hij heeft niet dezelfde mening als jij, dus moet hij maar onder grond.....

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:58

Waar of hoe gaat Geert Wilders eindigen?
: met n gat in z'n kop in de tweede kamer.

Weg met die vent...
Dan ben ik maar radicaal...
Wat boeit het nou of iemand een hoofddoekje om heeft??????
Kan het hem wat schelen.. zit hij er dagelijks mee op z'n broek ofzo??

de grond in met die man :n :n :n

edit : uiteraard heeft hij ook goede dingen.. maar nee.. bij mij heeft deze man het al goed verziekt :=
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op 18-09-09 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:58

gohya schreef:
Helaas zie ik hem de verkiezingen niet halen,hij zal vóór die tijd vermoord worden.Het is niet te hopen,eindelijk iemand die op durft te komen voor het volk.Hij riskeert wel zijn leven voor ons burgers!Alle anderen zijn te laf.

Nou, niet voor het hele volk. Alleen het niet-islamitische deel.

Ik vind de kopvoddentax zoo beledigend en discriminerend!
(want zou hij de nonnetjes ook laten betalen? Ik geloof er niets van)

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 10:59

ArabicQueen schreef:
Tallie_Ho schreef:

Jawel, maar ik heb hem nergens mensen dood zien/horen wensen :+ Dat maakt jou dus echt een slechter persoon dan hem :D

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:01

Dan heb je hem nog niet over de Moslims in nederland gehoort en een aantal filmpjes wat over het internet ging ;)

Mja het maakt mij ook niet uit ofzo maar het is mijn mening..

Hoe hij over het ''moslim probleem'' (zoals hij dat zegt) praat vind ik net zo erg als mijn mening die geen verschil :D

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:05

Ik kon het niet laten; }:) ik heb Geert Wilders een meel gestuurd;

Citaat:
N.a.v. de kopvoddentaks: stel dat dit ingevoerd wordt, geldt dat dan ook voor
-vrouwen die uit mode-overwegingen een hoofddoek dragen
-vrouwen die een hoofdddoek dragen omdat ze kaal zijn (bijv. kankerpatiënten)
-nonnen in habijt (dus vrouwen die uit religieuze overwegingen een hoofddoek dragen)?

Graag uw reactie,

Ben benieuwd of ik reactie krijg!

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:06

Ik vind dat onze minister-president en ministers in dit kabinet teveel op de achtergrond regeren. Er zijn m.i. maar weinig ministers of kamerleden die Wilders tegengas geven en hard tegen zijn uitspraken ingaan. Ze nemen hem nog niet helemaal serieus laten hem nog steeds een beetje op zijn beloop gaan en zien hem als een soort clownesk figuur.

Zelf heb ik niet het idee dat zijn invloed groter gaat worden, hij mist volgens mij een paar essensiele ingredienten die hem tot een echte leider kunnen maken. Ik vond deze foto wel erg typerend voor deze man als politicus in ieder geval;
http://media.nu.nl/m/m1dz07ca8qx4.jpg
Laatst bijgewerkt door EvaLuna op 18-09-09 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:06

ArabicQueen, dan hebben jullie dus beiden een heel bizarre mening.....en welke is dan erger?

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:07

Had ik gisteren ook gedaan Beantsje :D Ik heb nog geen antwoord :D Maar de strekking was eigenlijk hetzelfde :D

ArabicQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:07

Diablo schreef:
ArabicQueen, dan hebben jullie dus beiden een heel bizarre mening.....en welke is dan erger?

Alle 2 even erg daarom maak ik die opmerking ;) ............... :Z

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 11:21

De politiek is tegenwoordig 1 groot circus, en hij is een van al die lachwekkende acts die daar worden opgevoerd.

PashonJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:08

EvaLuna schreef:

hahaha geweldige foto, had hem al eens gezien maar hij doet toch precies tegen de kamer wat de kamer tegen hem doet, hem niet serieus nemen.

Mensen die hem de grond in wensen, zijn zelfs nog slechter als iemand met radicale uitspraken.
Wilderg wenst niemand onder de grond, slaat enkel met zijn vuist op tafel dat het tijd word dat Nederland weer Nederlands word.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-09 13:22

Weet je wat ik zo jammer vind? Waarom slaat hij niet wat harder met zijn vuist op tafel voor de échte grote problemen? De zorg gaat achteruit, de chronisch zieken gaan er op achteruit... etc. Dus waarom niet ook Nederland weer gezond maken ipv veel energie te steken in 1 geloofsgroep?
Ergens flink tegen aan schoppen is wel nodig, want anders dut Den Haag in vrees ik...