Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Charlie82 schreef:Oeh! Een coalitie van Rita en Geert dat wordt helemaal
Sedaru schreef:Imago01 schreef:Weet je, ik vind het wel ‘lekker’ dat er eens iemand is opgestaan die lekker overal tegen aan schopt. Okay, een aantal dingen die hij meldt zijn wel erg ver gezocht en ik ben het lang niet met alles eens, maar feit blijft wel dat hij iedere keer weer (internationale) discussies oproept. Mensen aan het praten krijgt, aan het denken krijgt en bepaalde onderwerpen juist bespreekbaar krijgt. Dat vind ik het goede eraan.
Feit blijft dat de Nl. eigenlijk een stel lafaards zijn die als klootjes achter anderen aan hobbelen, vooral niet een eigen mening vormen en als ze die al hebben, er niet voor uit durven te komen, bang om onder tafel geluld te worden – of erger!
Lekker toch dat er iemand is die bepaalde onderwerpen, waar men voorheen niet eens aan durfde te dénken zowat, bespreekbaar maakt.
Want de Nederlanders zijn toch zo n lekker open volkje? Ja, me togus! We laten ons intimideren en indoctrineren aan alle kanten.
![]()
Ben het hier volledig mee eens!
Barmat schreef:Ik zou best wel eens een uurtje met hem onder vier ogen willen praten, en dat meen ik echt hoor!
hetbommeke schreef:Dan kom ik maar weer terug op de bezuinigingen, want na dinsdag zijn bij mijn mijn ogen toch wel geopend en dan vraag ik me toch af waar Wilders alles van gaat betalen.
Betere zorg, kost meer geld
Langere straffen, kost meer geld
Meer blauw op straat, kost meer geld
AOW vanaf 65, kost meer geld
Beter onderwijs, kost meer geld
En zo kan ik nog wel een tijd doorgaan....
Die paar allochtonen die worden teruggestuurd omdat ze in de fout gaan hier, dat brengt echt niet zoveel geld op om alles te kunnen bekostigen.
Ik vind het hele mooie ideeen van GW, die veel mensen aanspreken, maar of ze uitvoerbaar zijn.... dat mag hij van mij dan maar 'ns bewijzen.
Zoezi schreef:Mensen als Wilders heb je nodig in een land als Nederland. Al vinden sommige hem een pipo, hij houdt het debat levend en soms iets over the edge. Maar dat is goed. De Nederlandse politiek is ingekakt!
Waar het eindigt, tja, of hij nu neergeknalt wordt of verdwijnt, het maakt niks uit, de volgende komt vast wel weer...........misschien dan een keer iemand zonder geblondeerd haar.
Balkenende is ook alleen maar ellende.
Pashon schreef:ik ben er niet op tegen dat er mensen in ons land komen wonen.
ik ben er op tegen dat wij onze regels endergelijke aan moeten passen omdat wij anders discrimineren.
Dat niet iedereen hetzelfde geloof heeft maakt mij niet uit, maar blijf wel je wel aan de richtlijnen van een land houden.
Het grootste gros van de allochtonen wat in NL woont heeft er indirect niet zelf voor gekozen om hier naar toe te komen, die zijn "gedwongen" omdat er oorlog was in hun eigen land.
Ze mogen van mij hier best leven maar zodra het veilig is moeten ze wel weer terug.
Als er in hun land of in de regio waar ze woonden niks aan de hand was, of niks vernamen van de oorlog waren ze hoogstwaarschijnlijk hier ook niet gekomen.
Maar als ze in NL aankomen, onderdak, eten (wat niet meer als normaal is) en vervolgens een zak met geld overhandigd krijgen ja dan kan ik me voorstellen dat ze niet meer terug willen, het is hier imo beter als in hun eigen land.
Mensen die er "vrijwillig" voor kiezen om hier naar toe te komen (uiteraard ook met mate) en die zich aanpassen aan onze regels heb ik geen enkele problemen mee.
Dat de media aangedikt word, heeft de hele mensheid zelf in de hand. niet alleen Wilders, niet alleen Pietje, iedereen!
celticpony schreef:misschien moet ie met adriaan een nieuw duo vormen...clown, dat staat hem goed..
Citaat:waarom zouden we ze eerst binnenhalen en daarna weer wegsturen?
Citaat:Waarom ben je er (blijkbaar) principieel op tegen dat er mensen uit andere landen in ons land komen wonen?
Imago01 schreef:Enne waarom gaan mensen uit andere landen niet eens naar andere landen, in plaats van altijd maar Nederland??? In Canada is nog genoeg ruimte hoor! Groenland ook! Antarctica ook! Zuid-Amerika...etc. etc.!
Tallie_Ho schreef:ArabicQueen schreef:Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar doe het toch eventjes
Maar ik hoop dat hij eindigt in de grond..
En dat.. Vind ik een hele vieze, lelijke opmerking. Maakt jou geen best persoon in mijn ogen.. Erg kortzichtig!
Sinds wanneer verdien je het om te sterven voor een mening?
ArabicQueen schreef:Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar doe het toch eventjes
Maar ik hoop dat hij eindigt in de grond..
gohya schreef:Helaas zie ik hem de verkiezingen niet halen,hij zal vóór die tijd vermoord worden.Het is niet te hopen,eindelijk iemand die op durft te komen voor het volk.Hij riskeert wel zijn leven voor ons burgers!Alle anderen zijn te laf.
ArabicQueen schreef:Tallie_Ho schreef:En dat.. Vind ik een hele vieze, lelijke opmerking. Maakt jou geen best persoon in mijn ogen.. Erg kortzichtig!
Sinds wanneer verdien je het om te sterven voor een mening?
Dat is mijn mening .. Hij heeft een mening dus ik ookLogisch
Citaat:N.a.v. de kopvoddentaks: stel dat dit ingevoerd wordt, geldt dat dan ook voor
-vrouwen die uit mode-overwegingen een hoofddoek dragen
-vrouwen die een hoofdddoek dragen omdat ze kaal zijn (bijv. kankerpatiënten)
-nonnen in habijt (dus vrouwen die uit religieuze overwegingen een hoofddoek dragen)?
Graag uw reactie,
EvaLuna schreef: