Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Larissa3 schreef:Belachelijk dat ze niet beter controleren, invervolg maar geen vergunning geven voor feesten...
Doodzonde dat het feest ook verpest word voor de mensen die wel op een normale manier van een feest kunnen genieten.
Maar tegenwoordig is een feest voor veel mensen niets meer aan zonder te veel alcohol, en een pilletje.
ifever schreef:Net wat iemand al eerder zei zet alle debielen op een weiland.. geef ze stokken en andere dingen... en wie het laaste overblijft... mep ik wel neer dan!! en zo ben je weer een hoop debielen meer kwijt! Hoe ziek ben je in je hoofd.... maar dan ook met wat voor mensen gaan ze om?? en hebben ze geen ouders???
double schreef:muppetmayo schreef:Volgend jaar kun je juist wel weer veilig. Moet wel een hoop vreemds gebeuren wil het 2 jaar misgaan. Als ze het uberhaupt nog aandurven volgend jaar....
Op nu.nl staat al dat er geen vergunningen meer gegeven worden voor strandfeesten bij Hoek van Holland...
Larissa3 schreef:Maar tegenwoordig is een feest voor veel mensen niets meer aan zonder te veel alcohol, en een pilletje.
double schreef:Op nu.nl staat al dat er geen vergunningen meer gegeven worden voor strandfeesten bij Hoek van Holland...
muppetmayo schreef:ifever schreef:Net wat iemand al eerder zei zet alle debielen op een weiland..
Hebben ze iets meer dan 10 jaar geleden ookal eens gedaan. Alleen dan wel door hun zelf afgesproken..
ifever schreef:Larissa3 schreef:Belachelijk dat ze niet beter controleren, invervolg maar geen vergunning geven voor feesten...
Doodzonde dat het feest ook verpest word voor de mensen die wel op een normale manier van een feest kunnen genieten.
Maar tegenwoordig is een feest voor veel mensen niets meer aan zonder te veel alcohol, en een pilletje.
Oke dus even grof gezegd op de 25.000 man verpesten het er 1000... en dan moeten er dus 24.000 onder lijden omdat er geen vergunningen meer gegeven worden... we kunnen dan wel gelijk alles kappen... ook de betaalde feestjes dan maar... daar worden ook mensen helemaal in elkaar gemept of gestoken.. of wat dan ook...
De politie moet is meer mogen in Nederland, ze worden toch getraint op situaties? dus ze zullen heus niet zomaar schieten...
Moet je in in frankrijk of spanje je middelvinger op steken naar ze, je wordt terplekke tegen de vlakte gegooit.... heerlijk mag van mij hier ook!!
En schieten ze hebben alleen maar op benen geschoten.... daar zijn ze opgetraint.. van mij had iedereen die achter de politie aan liep minimaal 1 kogel in zijn benen mogen hebben, hoppa niet luister, legge dan!!
Respect moet terug, en dat krijg je niet door "praat verhaaltjes en bij ouders langs te gaan" gewoon meppen of schieten...
Als je namelijk niks fout doet wordt je ook niet neergeschoten enof neer gemept... (even de mensen die onbewust er midden in stonden en wilde vluchten uitgesloten dan he)
En tuurlijk wil iedereen meer weten, ik wil er ook meer over weten... maar ga niet dingen zeggen die nog niet bevestigd zijn...
Bij de ingang alles checken had toch geen zin, je kon het namelijk zo door de hekken aangeven en of er over heen gooien... dus binnen komen zou het altijd, maar net wat een paar al zeggen, je bent al ziek in je kop als je er uberhaubt aan denkt om het mee te nemen...
Als het uberhaubt volgend jaar is en de line up goed is, en de beveiliging beter, dan ga ik sowieso weer!! heb een top avond gehad tot dat.. maar laat me niet uit het veld slaan door een paar randdebielen... Ik ga regelmatig in Rotterdam stappen dus ben wel wat gewent....
Ik laat me het plezier niet ontnemen door een stelletje debielen.... je wordt je alleen steeds meer bewust er van... en eigenlijk wordt ik er ook steeds kwaaier om....
Net wat iemand al eerder zei zet alle debielen op een weiland.. geef ze stokken en andere dingen... en wie het laaste overblijft... mep ik wel neer dan!! en zo ben je weer een hoop debielen meer kwijt! Hoe ziek ben je in je hoofd.... maar dan ook met wat voor mensen gaan ze om?? en hebben ze geen ouders???
Ik zou me kapot schamen als ouder, en voorlopig zou je nog niet jarig zijn, je krijgt met mij grotere problemen dan dat je met de politie zou hebben!!
Larissa3 schreef:Mensen slachten elkaar tegen woordig af, en waarom...? Vul het maar in...
Chubby schreef:Larissa3 schreef:Mensen slachten elkaar tegen woordig af, en waarom...? Vul het maar in...
Het is een natuurlijke eigenschap. Elk dier kent agressie, maar mensen kunnen deze tegenwoordig niet meer op een gekanaliseerde wijze kwijt en daarom vallen er tegenwoordig onschuldige slachtoffers. Geweld en strijd zijn van alle tijden.
Daarom ben ik er voorstander van dat er een manier komt waarbij agressieven en gefrustreerden die er behoefte aan hebben, dit op elkaar kunnen botvieren. Zoals hierboven omschreven in een weilandje waar ze niemand anders tot last zijn en er geen onschuldige slachtoffers kunnen vallen.
Chubby schreef:Larissa3 schreef:Mensen slachten elkaar tegen woordig af, en waarom...? Vul het maar in...
Het is een natuurlijke eigenschap. Elk dier kent agressie, maar mensen kunnen deze tegenwoordig niet meer op een gekanaliseerde wijze kwijt en daarom vallen er tegenwoordig onschuldige slachtoffers. Geweld en strijd zijn van alle tijden.
Daarom ben ik er voorstander van dat er een manier komt waarbij agressieven en gefrustreerden die er behoefte aan hebben, dit op elkaar kunnen botvieren. Zoals hierboven omschreven in een weilandje waar ze niemand anders tot last zijn en er geen onschuldige slachtoffers kunnen vallen.
Larissa3 schreef:Precies, maar ik denk dat als er zoiets zou zijn dat dan het mieterige uit de mouw komt.
Chubby schreef:muppetmayo schreef:Net wat iemand al eerder zei zet alle debielen op een weiland..
Hebben ze iets meer dan 10 jaar geleden ookal eens gedaan. Alleen dan wel door hun zelf afgesproken..
Wat mij betreft wordt er weer eens zoiets georganiseerd. En dan niet ingrijpen, maar elkaar lekker laten afmaken. Opgeruimd staat netjes