upperlady schreef:Ok wat ik nu dus lees (niet aanvallent bedoelt) is dat we dieren maar moeten gaan muteren en naar onze hand moeten zetten puur voor ons? Dit vind ik persoonlijk tog ook vrij egoistish. Een kip hoort zowel haantjes als hennetjes te kijgen en een koe hoort alleen na een veulen melk te geven. Dit is door moeder natuur zo geregeld en dat is echt niet voor niks!
Haha, apart dat koeien tegenwoordig veulens krijgen

Nou, bij krokodilachtigen wordt het geslacht bepaald door de temperatuur in een vroeg stadium van de ontwikkeling van het embryo. Als iets dergelijks ook bij kippen wordt ontdekt, dan is er helemaal geen sprake van mutaties

En alleen maar fijn voor die dieren, er hoeven dan veel minder eieren te worden uitgebroed, er hoeven geen haan-kuikentjes meer te worden geslacht omdat ze onnodig zijn.
Het is helemaal niet de bedoeling van moeder natuur dat wij mensen alle dieren in kleine hokjes opsluiten, en al helemaal niet dat mensen koeienmelk drinken. Dus als je het zo bekijkt, moeten we eigenlijk gewoon alle koeien los laten, geen melk meer drinken, geen dieren meer fokken, en alle natuur hun gang laten gaan.
Ik zou dat trouwens helemaal niet erg vinden