Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
eppie38 schreef:Ja devine ik ken dat ben ook altijd zo benauwd dat er iets met mijn kinderen gebeurd, of nou ja simpel mijn dochter van 13 komt alleen weg als ze gehaald en gebracht wordt, moppert daar wel over maar ben er gewoon bang voor, sluit haar niet op hoor maar als ze ergens heen wil wordt ze gebracht, of ze moet met een aantal vrienden zijn vind ik het prima, wij prenten de kinderen altijd ni, SAMEN BLIJVEN
Maar komt wel als freggels zoals dit.
Nee wat mij betreft verdiende loon.
devine schreef:Ik heb een zoon van 11 jaar en je moet eens weten hoe ik soms de zenuwen heb..en als dit met zou gebeuren dan zou ik de dader aan zijn b.ll.n ophangen.
En dan hebben we het over normen en waarden ach kom daar kan wel weer een nieuw topic over starten,
die man is echt niet zomaar veroordeeld kom nou toch.
devine schreef:eppie38 schreef:Ja devine ik ken dat ben ook altijd zo benauwd dat er iets met mijn kinderen gebeurd, of nou ja simpel mijn dochter van 13 komt alleen weg als ze gehaald en gebracht wordt, moppert daar wel over maar ben er gewoon bang voor, sluit haar niet op hoor maar als ze ergens heen wil wordt ze gebracht, of ze moet met een aantal vrienden zijn vind ik het prima, wij prenten de kinderen altijd ni, SAMEN BLIJVEN
Maar komt wel als freggels zoals dit.
Nee wat mij betreft verdiende loon.
@Eppie38 zal je een voorbeeld geven van laatst hier in de buurt bij een college van een maat van mijn man zijn zoontje was aangerand door een pedofiel die daar net was komen wonen waar niemand iets van wist.
Hij blijkt meerdere kinderen al lastig gevallen te hebben hij is naar de politie gegaan om aangifte hiervan te doen en er werd hem op zijn hart gedrukt niks te mogen ondernemen!
Mijn idee Eppie aanpakken die mafketels.
Dat is Nederland met zijn normen en waarden
devine schreef:Ik heb een zoon van 11 jaar en je moet eens weten hoe ik soms de zenuwen heb..en als dit met zou gebeuren dan zou ik de dader aan zijn b.ll.n ophangen.
En dan hebben we het over normen en waarden ach kom daar kan wel weer een nieuw topic over starten,
die man is echt niet zomaar veroordeeld kom nou toch.
Mireille schreef:Iemand die schuld heeft, en waarvan dat is bewezen, straffen is vind zo als het zou moeten gaan. Maar de manier waarop is een andere zaak.
Ik vind niet dat ze iemand publiekelijk, midden op de markt, door zijn hoofd hoeven te schieten. Dan betaal ik liever belasting om dat soort types levenslang in een cel te zetten. Dat is ook pas echt straf krijgen, want zo als Ronne zegt ben je met de doodstraf vrij snel klaar. Want veel meer zul je niet merken van je straf.
Daarbij vraag ik me af of, in landen zo als Jemen, zo'n proces eerlijk is verlopen...
Terkan schreef:Citaat:Vanuit je emotie oordelen is nooit wijs.
Misschien niet wijs, maar misschien wel terecht ... ken er genoeg, wiens leven kapot is ...
Yamcha schreef:Dat bedoel ik, daarom is vanuit emotie oordelen niet wijs en niet terecht.
Je bent dan alleen uit op wraak en niet voor rede vatbaar.
Marjoow schreef:Ja maar wat heeft het dan voor zin om dan maar iemand aan te wijzen? Zonder dat je zeker weet dat hij het is? Je hebt er toch veel meer aan als je de juiste achter slot en grendel zet?
Terkan schreef:Yamcha schreef:Dat bedoel ik, daarom is vanuit emotie oordelen niet wijs en niet terecht.
Je bent dan alleen uit op wraak en niet voor rede vatbaar.Marjoow schreef:Ja maar wat heeft het dan voor zin om dan maar iemand aan te wijzen? Zonder dat je zeker weet dat hij het is? Je hebt er toch veel meer aan als je de juiste achter slot en grendel zet?
Beiden graag mijn volledige bijdrage aan dit topic lezen, voordat jullie mij alleen maar wraak toe gaan dichten.
Paintlinger schreef:Ja hoor, prima gedaan
Die straffen in nederland zijn een lachertje en ze kunnen daarna zo weer bij de scouting aan de slag![]()