Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sarabande schreef:Begrijp niet dat jullie die reactie zo extreem vinden, het zal dicht bij de werkelijkheid komen denk ik, zeker de eerste dagen.
Denk je eens in, een moeder wil een stoeltje uit de auto van haar man pakken en vindt haar kindje dood.
Zou ze dan roepen, liefje je bent wat vergeten, dacht het niet.
ekuh schreef:De mama van het kindje was een oud collega van mijn mama
wij begrijpen ook niet hoe dit is kunnen gebeuren.
Maar 1 ding weten we wel dat ze wel super veel van hun kindje hielden.
Tuurlijk is het huwelijk van de ouders kappot dat kan ook niet anders.
ekuh schreef:De man had een hele drukke job, zat vaak in het buitenland.
Tuurlijk is met dit het niet goed te praten maar die man heeft dit echt niet met opzet gedaan.
Zijn leven is ook kappot.
sarabande schreef:ekuh schreef:De man had een hele drukke job, zat vaak in het buitenland.
Tuurlijk is met dit het niet goed te praten maar die man heeft dit echt niet met opzet gedaan.
Zijn prioriteit lag dus bij zijn werk, dan moet je geen verzorgend ouder zijn.
Kinderen is een bewuste keuze, en als dat niet bij je werk past moet je de tijd ervoor niet ergens tussen frummelen.
Kinderen komen altijd op de eerste plaats.
sarabande schreef:Ik zeg niet dat hij niet van zijn kindje hield, ik concludeer dat haar verzorging bij hem niet zo belangrijk was als zijn werk, anders had hij gedurende die hele lange dag wel een keertje aan haar gedacht.
Dus had hij haar niet moeten mede verzorgen.
sarabande schreef:ekuh schreef:De man had een hele drukke job, zat vaak in het buitenland.
Zijn prioriteit lag dus bij zijn werk, dan moet je geen verzorgend ouder zijn.
Kinderen is een bewuste keuze, en als dat niet bij je werk past moet je de tijd ervoor niet ergens tussen frummelen.
Kinderen komen altijd op de eerste plaats.
slimmerik schreef:Hij zal ongetwijfeld aan zijn kindje gedacht hebben. Hij is alleen vergeten dat ze in auto zat. Zijn twee verschillende dingen. Als je heel erg druk bent met bepaalde dingen, kan het gebeuren dat andere dingen in de vergetelheid raken.
Maar gelukkig zijn er nog perfecte mensen....en dat willen ze wéten ook
![]()
![]()