Tallie_Ho schreef:Ik stem PVVSterker nog, ik stem al jaren Wilders
same here

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
KiWiKo schreef:niet tegen de islam, wel tegen de verislamitisering van Nederland, dat zijn wel twee hele verschillende dingen imo![]()
![]()
ik zou er niet aan moeten denken dat dit land met al zijn vrijheden zich nog meer aan ging passen aan de islamitische cultuur........ jij wel?
miek140 schreef:Sinds wanneer vind Wilders stierenvechten prima? Volgens mij is hij ook tegen dierenmishandeling hoor...
En de koran verbieden... dat vind ik ook een beetje te ver gaan. Maar Nederland gewoon weer officieel christelijk maken, daar vind ik niets mis mee hoor.
Cultuur behouden, prima. Wilders zegt ook niet dat alle moskeen ineens dicht moeten. Hij zegt alleen dat er geen nieuwe gebouwd mogen worden. En daar ben ik het ook wel mee eens. Nederland is al zo klein...
pharagirlke schreef:Op vakantie gaan is wel wat anders dan emigreren. En ja, toen ik een week in spanje was, sprak ik de rest van de week spaans met de mensen daar. Dus ik vrees dat je daar even de foute aanpakteEn als ik daar geboren werd, zou ik al zeker maken dat ik spaans sprak. En al helemaal als ik daarheen ging omdat ik uit mijn eigen land moet vluchten of omdat het land me meer kansen bied. Dan zou ik dat land dankbaar zijn en uit respect alleen al zorgen dat ik die taal binnen de maand genoeg sprak zodat ik me iig kon behelpen zonder dat de andere zich moesten aanpassen.
KiWiKo schreef:maar zoals ik al zeg, ik weiger mijn verworven rechten als vrouw aan de kapstok te hangen omdat we doorgeslagen zijn in het politiek correcte multiculturele
joopie7 schreef:KiWiKo schreef:maar zoals ik al zeg, ik weiger mijn verworven rechten als vrouw aan de kapstok te hangen omdat we doorgeslagen zijn in het politiek correcte multiculturele
Gebeurd dat dan?
Citaat:Als iemand de vrijheid zal beperken is Wilder himself het wel. Al dat geschreeuw of terrorisme en moslims is om mensen bang te krijgen, en bange mensen pikken meer. Als je kijkt wat er de afgelopen jaren allemaal wel niet is goedgekeurd omdat ze bang waren voor een terroristische aanslag!
Citaat:Ondertussen wordt in Nederland per dag 21x zo veel telefoons afgetapt dan in de VS, en hoe groot is de VS, en hoe klein is Nederland? Dat staat voor mij echt niet in verhouding, helemaal als je bedenkt dat er nog steeds geen terroristische aanslag is gepleegt in Nederland. En nu maakt ik me daar momenteel nog geen zorgen over omdat ik niks te verbergen heb, maar er kunnen tijden komen dat je dingen wel wilt verbergen voor de regering.
Citaat:Dit is niet de eerste keer dat bij een verkiezing onvrede overheerst en mensen gaan stemmen op radicale partijen, Pim Fortyn was in zijn tijd ook radicaal. Maar wel een man met een visie en een goed doordacht plan, en nee daar was ik het ook niet mee eens maar ik moest hem wel meegeven dat hij er tenminste fatsoenlijk over nagedacht had. Wilders brult maar wat, en is daarnaast ook gewoon een hele nare persoonlijkheid. Stel dat hij aan de macht komt, dan heb je een partij zonder plan geleid door een man als Wilders in een land waar werkelijk alles controleerbaar is.
Citaat:In de 2de wereldoorlog zijn er in Nederland in verhouding het meeste joden afgevoerd. Waarom? Omdat Nederland een landje is die alles altijd te goed voor elkaar heeft, alles is controleerbaar. Er maar vannuit gaande dat het nooit mis kan gaan, maar als gevolg dat als het mis gaat, het meteen ook goed mis gaat.
KiWiKo schreef:brigitta1987 schreef:Wat apart dat er op bokt zo "extreem" gestemd wordt. PVV, PvdD en SP hebben het meest, terwijl de middenpartijen die in NL meestal toch de grootsten zijn nauwelijks stemmen krijgen.
mensen zijn de gevestigde orde zat
pharagirlke schreef:Als jij in een land gaat WONEN ga jij dan niet de taal proberen te spreken?
Ik snap niet dat jij het steeds over op vakantie gaan hebt... Die mensen zijn hier niet op vakantie, ze mogen potverdorie meestemmen... Dat noem ik niet meer vakantie. Als ik ergens ga wonen zorg ik dat ik de taal spreek.