Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
suleilitha schreef:Ik vind neutraliteit juist van hoge prioriteit, WCF. (heb mijn serieuze modus weer even aangezet) Ik spreek dan ook niet graag in termen van homo, lesbo, hetero etcetera maar heb het liever over een MENS.
_Micha_ schreef:Voor/ tegen whatever, ik bedoel te zeggen dat veel mensen wel doen alsof ze het accepteren maar dat niet doen en mooi homo'haat' blijven houden waardoor homo's niet eerlijk durven te zijn en waardoor dus zulke plekken zult houden. In mijn visie blijft geaccepteerd toch dat je neutraal bent.
Als je mijn dan simpel van geest wilt noemen, best.
Sorry maar ik vind het echt heel erg laag van je dat je foto's uit mijn profiel gebruikt om je mening te verduidelijken. En imo ben je nu weer persoonlijk bezig. En heeft dit 0,0 toe te voegen aan deze discussie.
En neui ik denk niet dat mijn vriend iets te zoeken heeft op een HOP
Meetje22 schreef:Nou als inderdaad 40% van de mannen op een gegeven moment op zoek gaat naar mannelijksexueel contact houd dat dus in dat of jouw man of de mijne daar vroeg of laat zit.
Maar......................ik heb voorzorgsmaatregelen getroffen![]()
De mijne heeft namelijk een nissan micra onder zn kont en gezien mijn man zn bouw past daar echt geen andere man naast.
En de jouwe?