Homo-ontmoetingsplekken...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:35

Ik kan best begrijpen dat er mannen zijn die het alleen van die ontmoetingsplekken moeten hebben maar waarom zo dicht langs wandelpaden of ruiterpaden. Het bos waar ik reed en waar veel homo's komen is zo groot, daar hoef je niet persé in de buurt van een pad te zijn, ga dan wat verder het bos in waar niemand je ziet.

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:39

De twee regels boven die uitspraak zeggen toch wel waarom, mensen zéggen wel dat ze 'voor' homo's zijn maar heeeeeel veel zijn dat echt niet. Er zou veel meer acties moeten komen voor een 'leefbaar' nedeland voor homo's want dat is het niet voor veel.

Ik zeg verder ook niet dat er alleen bij homo's rotte appels zijn zeker zijn er die bij de rest van de bevolking ook, en je hebt gelijk de rotte appel tussen de homo's moet ik nog vinden.

Maar ik vind wel nog steeds dat het misschien wat 'georganiseerder' kan dat ze ergens op een parkeerplaats staan en meteen de bosjes in duiken en daarna netjes hun rotzooi opruimen. Daar heb ik echt 0,0 last van. Alleen als het een smeerboel word met openbare meekijksessies vind ik het minder. Maar dat zou net zo goed zijn bij hetro's. Misschien moet de gemeente ook wel 'beschuttere' bosjes maken. En voor niet bekenden ook duidelijk maken dat dit een ontmoetings plek is.

Edit: beetje laat maar dit ging nog over waarom het dan niet gerespecteerd wordt

Anoniem

Re: Homo-ontmoetingsplekken...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:41

Alleen al dat er aan de orde schijnt te zijn dat je voor homo's of tegen homo's zou moeten zijn, bewijst weer eens dat de simpelen van geest zalig zijn!!!!

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:41

Dat vraag ik mij ook wel eens af, want waar ze bij ons in het park zitten is absoluut niet afgelegen of rustig! Dus om het echt anoniem te noemen :?
(terwijl de 2 andere plekken hier ook aardig dichtbij dat wel zijn).

Misschien trekt die plek in het park gewoon hele andere types aan dan die andere 2 plekken. (want op die andere 2 plekken hebben wij nooit last gehad van vervelende mensen :) )

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:42

suleilitha schreef:
Alleen al dat er aan de orde schijnt te zijn dat je voor homo's of tegen homo's zou moeten zijn, bewijst weer eens dat de simpelen van geest zalig zijn!!!!

Amen !!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:45

Moderatoropmerking:
Foto uit het bericht verwijderd, het is niet de bedoeling om een foto in een totaal andere context te plaatsen.

Micha, nobel streven om een afgeschermd gedeelte voor homo's te creeëren door gemeentes, maar ik denk dat deze onderweg ernaartoe al veel bekijks en achtervolgers zal trekken!!!
Laatst bijgewerkt door Karl66 op 01-05-09 00:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: foto uit bericht verwijderd

vuurneon

Is dat niet sowieso onze cultuur dat er wordt verwacht dat we altijd voor of tegen moeten zijn tegen wat dan ook? Neutraal zijn is praktisch niet geoorloofd.

Meetje22

hahahahahahaha :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D _O- :') :') :') :') :')
Die trekt genoeg aandacht bij de HOP's :') _O- _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:46

Zet hem maar niet bij ons in het park neer, ik ken 2 leukere plekken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:47

Ik vind neutraliteit juist van hoge prioriteit, WCF. (heb mijn serieuze modus weer even aangezet) Ik spreek dan ook niet graag in termen van homo, lesbo, hetero etcetera maar heb het liever over een MENS.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:47

Overigens mag dit want het is een openbare foto gequote uit een profiel en dus niet het openbaar maken van bijv. een pb of een privé beschermd gesprek.
Iedereen kiest zelf wat ie in zn profiel neer wil zetten,of dit nou slim is of niet............

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:48

@suleilitha: De mensen die anoniem willen blijven hebben denk ik gewoon een broek aan hoor :+ . Maar ik denk dat het voor de gene die hetvoor de nette homo's verpesten juist niet helpt om een plekje in de gemeente af te zetten. Ik heb het idee dat dat meer de mensen zijn die het niet echt nodighebben en het voorde kick doen.

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:50

suleilitha schreef:
Ik vind neutraliteit juist van hoge prioriteit, WCF. (heb mijn serieuze modus weer even aangezet) Ik spreek dan ook niet graag in termen van homo, lesbo, hetero etcetera maar heb het liever over een MENS.

Maar dat is toch niet negatiefalsje op als man op mannen valt ben je toch een homo (sexueel) waarom zou je dat nietzeggen dan. Of bedoel je dat meer in dit soort situaties waarin de 'homo' of de 'buitenlander' (ook heel populair) het weer gedaan heeft?

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:51

Voor/ tegen whatever, ik bedoel te zeggen dat veel mensen wel doen alsof ze het accepteren maar dat niet doen en mooi homo'haat' blijven houden waardoor homo's niet eerlijk durven te zijn en waardoor dus zulke plekken zult houden. In mijn visie blijft geaccepteerd toch dat je neutraal bent.
Als je mijn dan simpel van geest wilt noemen, best.

Sorry maar ik vind het echt heel erg laag van je dat je foto's uit mijn profiel gebruikt om je mening te verduidelijken. En imo ben je nu weer persoonlijk bezig. En heeft dit 0,0 toe te voegen aan deze discussie.
En neui ik denk niet dat mijn vriend iets te zoeken heeft op een HOP

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:52

_Micha_ schreef:
Voor/ tegen whatever, ik bedoel te zeggen dat veel mensen wel doen alsof ze het accepteren maar dat niet doen en mooi homo'haat' blijven houden waardoor homo's niet eerlijk durven te zijn en waardoor dus zulke plekken zult houden. In mijn visie blijft geaccepteerd toch dat je neutraal bent.
Als je mijn dan simpel van geest wilt noemen, best.

Sorry maar ik vind het echt heel erg laag van je dat je foto's uit mijn profiel gebruikt om je mening te verduidelijken. En imo ben je nu weer persoonlijk bezig. En heeft dit 0,0 toe te voegen aan deze discussie.
En neui ik denk niet dat mijn vriend iets te zoeken heeft op een HOP

Juist dat denken de meeste dus,weer een inschattingsfout ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:53

Ik vind neutraliteit absoluut belangrijk, maar de maatschappij denkt er anders over en er wordt verwacht een standpunt te hebben. Gelukkig volg ik een studie waarbij ik verwacht word mij neutraal en open op te stellen ;)

Maar ik wil toch even terugkomen op de HOP bij ons: waarom is die juist zo openbaar qua plaats (echt goed zichbaar vanaf de weg, druk bezocht door wandelaars en fietsers ook in de avond, goed verlicht, vlak voor een kinderboerderij etc)? Zou dat inderdaad andere mensen trekken dan die verderop die wel veel meer anoniem is? (afgelegen, daar kom je niet zomaar even langs tenzij je er moet zijn, geen wandelaars verder, donker) (ben gewoon even aan het nadenken, bedoel er verder niets mee ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:54

@ Micha... Sorry, wéér persoonlijk bezig? Jammer dat je zo selectief leest, je komt verder wel met dingen waar ik me wel in kan vinden en voor wat betreft die opmerking over zalig zijn de simpelen van geest, dat was niet bedoeld voor iemand persoonlijk maar slechts voor "wie de schoen past" ;)
En om even terug te komen op de foto, tja profielen zijn niet heilig, ik ben er ook wel eens eentje tegengekomen uit mijn eigen profiel ;) risico van het vak, zullen we maar zeggen ;)

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:55

Och gut meetje ik had deze reactie al kunnen raden.
we moeten er dus voortaan maar vanuit gaan dat onze vent rondloopt op een HOP

Alleen jammer dat die foto 0,0 met deze discussie temaken heeft.

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:58

Nou als inderdaad 40% van de mannen op een gegeven moment op zoek gaat naar mannelijksexueel contact houd dat dus in dat of jouw man of de mijne daar vroeg of laat zit.
Maar......................ik heb voorzorgsmaatregelen getroffen :D
De mijne heeft namelijk een nissan micra onder zn kont en gezien mijn man zn bouw past daar echt geen andere man naast.
En de jouwe? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 00:59

***zet stilzwijgend maar vastberaden de Volvo S60 op Marktplaats***

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:00

***** laat der man nooit meer op pad gaan met der renault scenic********

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:00

Meetje22 schreef:
Nou als inderdaad 40% van de mannen op een gegeven moment op zoek gaat naar mannelijksexueel contact houd dat dus in dat of jouw man of de mijne daar vroeg of laat zit.
Maar......................ik heb voorzorgsmaatregelen getroffen :D
De mijne heeft namelijk een nissan micra onder zn kont en gezien mijn man zn bouw past daar echt geen andere man naast.
En de jouwe? ;)

En ik had nou net begrepen dat ze uitstapte en de bosjes in doken. (ik zou maar gauw het kindersloterop zetten hoor, zodat hij niet zomaar overal uit kan stappen :+ ). Of je moet hem gewoon opsluiten in de keldermisschien nog wel veel praktischer :P }>

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:01

Ik heb nog een andere optie, van die kinderzonneschermpjes en een maxi-cosy op de achterbank neerplakken :D

Meetje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:01

***********ziet nu alle vrouwen met een opel zafira met zeven zitplaatsen lijkbleek worden*******

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-09 01:02

suleilitha schreef:
Ik heb nog een andere optie, van die kinderzonneschermpjes en een maxi-cosy op de achterbank neerplakken :D

Ik zie vaak genoeg daar auto's staan met kinderzitjes nog achterin, dus geen garantie :P